Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ruilen voor een weekendje Leeuwarden?

Ja leuk, ben er nog nooit geweest!

1 like

Ik heb een bol.com bon van €25,- en ik kan niet kiezen wat ik ermee wil doen. Wat zal ik ervan kopen?

• Kookboek (Vegarabia, 5 euro bijleggen)
  • Leesboeken (heb een hele lijst die ik nog wil)
  • Satisfyer

0 stemmers

Ik woon midden in de stad en direct tegenover mijn huis staat altijd een man krantjes te verkopen. Heel de dag, van 8 tot 6. Het is een heel vriendelijke man, volgens mij mentaal wat beperkt ook en hij zwaait altijd naar me. Tot het ongemakkelijke toe want hij zwaait ook naar me als ik gewoon in huis ben en toevallig in de buurt van het raam ben. Maar goed, ik gaf m zo regelmatig wel een paar euro TOTDAT HIJ VOOR DE KERST OPEENS ZEI DAT HIJ OP REIS GING NAAR AMERIKA. Hij is iets meer dan een maand weggeweest en nu is ie weer helemaal terug, maar ik geef m geen geld meer. Voelde me wel een beetje bedrogen.

29 likes

Wat is vreemdgaan?
Zoenen: minder erg; kan redelijk snel gebeuren.
Seksen: even erg (misschien heel klein beetje minder) maar toch genoeg momenten om bewust te worden waar je mee bezig bent.

1 like

Ja dat zal voor iedereen anders zijn wat zij onder vreemdgaan vinden vallen haha. Voor sommige valt zoenen daar niet onder en voor andere wel.

Ik heb nog de sleutels van mijn oude werk. Werk er al drie jaar niet meer, maar ze hebben nooit meer gebeld wanneer ik ze kon komen brengen

Kun je gewoon weggooien toch? Als er verder geen informatie bij zit? Lijkt me sterk dat iemand met een random sleutel alle huizen in Nederland gaat proberen :stuck_out_tongue: Of naar het oud ijzer brengen. Levert niks op, maar wel mooi voor het scheiden van afval :stuck_out_tongue:

2 likes

Oh ik schaar dit onder ‘ik heb geen sleutel van een oud huis’. Want ik woon ook niet bij mijn vader, maar zijn sleutel hebben is wel gewoon bewust. Dan kan ik daar naar binnen als ik iets op moet halen/bij hem op bezoek ga.

1 like

Nouja eentje is wel van een huis 2 deuren verderop, alleen woont degene van wie ik de sleutel kreeg er niet meer! Dus mocht iemand hem uit de vuilnisbak vissen en huizen proberen in de buurt is diegene misschien wel de sjaak! Ik laat hem nog maar even in de meterkast hangen :stuck_out_tongue:

Ik zou hem voor de zekerheid dan wel meenemen naar een andere stad en hem daar in het vuilnis van iemand stoppen hahah

1 like

Kamer voor 2 in ruil voor ongelimiteerde liftritjes in een mooi Rotterdams gymnasium. Inclusief puberzweetgeur.

2 likes

Is teruggeven geen optie ? Je kan m altijd ff door de brievenbus gooien ofzo…

Plas jij in de douche?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je plassen in de douche vies?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Klutters!

Beetje spuit 11, had nog niet bijgelezen :roll_eyes:

Ik kan er niks aandoen, het begint gewoon te lopen als ik eronder sta. :laughing::see_no_evil:

10 likes

Is juist goed voor het milieu! Als ik 's ochtends eerst naar de wc ga en die doorspoel en daarna douche ik dan kan ik het even goed in de douche doen, dan bespaar ik toch wat water

5 likes

Ik denk dat dit van het type uitspraak afhangt. Iedereen heeft wel eens geroepen IK HOU VAN X, X IS DE BESTE PERSOON OOIT, LOVE UUU over iemand die totaal irrelevant voor hen is. Zulk soort dingen komen niet recht uit het hart. Maar als iemand opeens gaat verkondigen dat hij/zij “negers haat” o.i.d. dan geloof ik niet dat daar geen kern van waarheid in zit (het voorbeeld is helaas waargebeurd).

7 likes

Heb jij een EHBO cursus gedaan?

• Ja en die is nog geldig
  • Ja maar die is inmiddels verlopen
  • Nee maar ik ben het wel van plan
  • Nee

0 stemmers