Stel hier je persoonlijke vraag #5

Een combi van Frank Lieke en Sanne.

4 likes

Lisa, Sanne en Lieke

1 like

Ik snap Lieke nooit want als je naar de scharnieren van een deur kijkt gaat het nooit meer fout met duwen of trekken ;p

4 likes

Frank en Lieke. Stel alles uit maar ben wel op tijd. Chaotisch ben ik ook.

2 likes

Ben 2 keer zo hard gevallen dat ik een stuk van mijn tand heb afgebroken, sindsdien ga ik niet meer zo hard in de sneeuw :grimacing:

3 likes

Ik begrijp wel hoe deuren werken maar zit dan met mijn hoofd ergens anders en let dus niet op de deur. Dan denknik na over het heelal of bomen of katten of mijn avondeten of al het andere in het universum behalve die deur recht voor mij.

6 likes

Allemaal.

2 likes

Erg he :joy:. Jeroen ben ik niet zo vaak. Denk 1 tot 3 keer per jaar. Of als bord spellen ook mee tellen dan wel vaker. Vandaag ben ik vooral Julia. Maar ik ben sowieso ieder dag Sanne.

Oh en ik ben nu ook echt Frank als ik naar buiten kijk.

2 likes

Ik ook :sunglasses:

1 like

Sommige mensen worden echt hangry bij honger. Ik word moe, heb geen zin meer om te praten en word passief en mijn zus zegt nu al heel vaak ‘het is zeker tijd om te eten/je hebt zeker honger’ :’).
Ik kan ook half in paniek raken als ik bedenk dat ik te weinig eten mee heb “dadelijk krijg ik honger en wat dan :o”. Ik ben dan ook iemand die altijd wel een reep en banaan mee heeft ‘voor het geval dat’. Maar duurt het allemaal langer dan verwacht dan wil ik niks en slaaapen. Echt zo’n baby die op tijd gevoed moet worden :’)

8 likes

Wie ben jij?

• Lenin
  • Trotsky
  • Stalin
  • Zhukov
  • Khrushchev
  • Breznhev
  • Gorbachev
  • Andropov
  • Malenkov

0 stemmers

3 likes

Leuk voor als ik binnen zit, minder als ik naar buiten moet en vreselijk als het gaat dooien en het van die vieze natte gladde drab wordt.

Sanne, Kim, Jan, Jeroen hahaha wat een drama

• Earphones met zo’n siliconen stukje
  • Earphones zonder zo’n stuk, gewoon hard dus (hoe beschrijf ik dit??)
  • Headphones
  • Anders

0 stemmers

P.S. Kan je in de poll zelf (dus niet het bericht erbij) ook prentjes toevoegen en zoja, hoe?

1 like

Even testen of dat kan

• Dit plaatje
    Afbeeldingsresultaat voor dit
  • Dat plaatje
    Afbeeldingsresultaat voor dat

0 stemmers

Edit: jep kan! Zolang je het niet in de war schopt met de * van de volgende poll optie is het geen probleem

5 likes

yeltsin-19890916_hc-03-22

same

9 likes

is het broodje aap verhaal dat hij een amerikaanse supermarkt goed gevuld met boodschappen zag, en dat hij daarom besloot dat rusland beter moest worden aka weg communisme? of is dat wel waar?

1 like

Ik zeg altijd NPO! En heb normale tv, dus bedoel gewoon via internet :stuck_out_tongue:

2 likes

Op date met:

• Ivo Niehe
  • Maarten van Rossem
  • Johan Derksen

0 stemmers

Ik heb eerder een keer verteld over een vriendin die niet wist dat de Berlijnse muur ook door de stad liep.
Nu volgt ze verder geen nieuws of politiek en als we het ergens over hebben is ze altijd ook super verbaasd.

Nouja ze heeft ook weinig algemene kennis en toevallig zijn dit een paar begrippen die ze niet kende, of pas dit jaar leerde kennen.

Dus mijn vraag: kennen jullie deze begrippen?

• Polyamorie
  • De film coco
  • Snikkel
  • Panko kruim
  • Schotse hooglander
  • Carbidschieten
  • Vrijmibo
  • Reaguurder
  • Waar horeca voor staat
  • vinexwijk

0 stemmers

En de film coco is extra bijzonder omdat ze dus juf is…

1 like