Enkel reanimatie
Niet gedaan maar ben verpleegkundige.
Bij ons was dit op de basisschool verplicht! In groep 8 deed je ehbo examen en brandwonden examen. Dus ik heb voor beide een diploma die al heel lang niet meer geldig zijn haha. Zou het wel weer willen halen!
Hoe heb je vannacht geslapen?
- Heel slecht
- Wel oke, kan beter
- Heerlijk!
0 stemmers
gebaseerd op mijn eigen ervaringen denk ik dat je juist dingen sneller zegt die je wél meent, maar dan heel erg overdreven. Van mensen die ik aardig vind ga ik ineens heel erg houden, maar ik heb ook weleens dronken dingen tegen een ‘vriendin’ gezegd die ik nuchter nooit zo zou verwoorden, maar wat in de kern wel waar was (dat het zeg maar best wel een egoïstisch kutwijf is).
Maar goed ik heb ook de neiging om net zoals @Zemraluani een volledig alter ego te verzinnen met een andere baan, naam etc. Heb zelfs mijn man aan de haak geslagen met zo’n onzin verhaal.
Ja vind ik ook!
Maar ik was er overlaatst over bezig tegen vriendinnen en die keken me allemaal raar aan dat ik het deed. Gelukkig dankzij dit forum voel ik me toch niet zo abnormaal
Ja in mijn buurt komt wel eens een man langs met de daklozenkrant en een verhaal dat ie illegaal is… Woont gewoon in mijn gebouw haha, sta vet vaak met 'm in de lift en maken dan een praatje
Volgens mij is een can of cream of mushroom een blik dikke champignonsoep die je zelf nog moet verdunnnen.
Merk je daarin verschil in Zweden?
Ik heb de volgende series op mijn ereader staan om te gaan lezen.
Met welke zal ik beginnen?
- Lars Kepler (serie van Joona Linna)
- Dan brown (serie van Robert Langdon)
- Serie Q
0 stemmers
Ik heb De Getuige nu bijna uit, welke moet ik hierna lezen?
Ah shit, ik kom er nu pas achter dat er een hele Joona Linna-serie is, ik ben nu heel random met het derde boek uit die serie begonnen. Is het aan te raden ze op volgorde te lezen en nu dus eerst deel 1 en 2 te lezen? Of moet ik gewoon door met 4 (Sandman/Slaap in het NL)
Wat raden jullie mij aan
- Master
- Baby
0 stemmers
Ik snap deze hele vraag niet? Wat is de context?
Omdat ik misschien minder naar m’n gevoel moet luisteren en een verstandige beslissing moet maken
Als je het allebei graag wilt: eerst een master en daarna een baby lijkt me over het algemeen iets makkelijker te bereiken dan eerst een baby en daarna een master.
@Duif Omg ja als The Sandman in het Nederlands Slaap is, is die echt heel eng ja! Echt een aanrader. Ik heb bij weinig boeken dat ik thuis op de bank zit te bibberen van angst, maar bij deze wel. Stalker vond ik ook heel goed en eng.
Een master duurt maar 1-2 jaar. Kun je daarna mooi beginnen aan een baby. Andersom wordt toch wat moeilijker.
Hangt er een beetje vanaf wat je van plan bent te gaan doen met je master. Als het nodig is voor je verdere loopbaan wellicht handig, is het alleen voor je eigen ontwikkeling - kun je je eventueel afvragen of je daar nu je tijd in wilt steken. Aan de andere kant; het is maar 1/2 jaar. Maar ik snap ook wel dat je niet wilt wachten, want zwanger worden gaat ook niet vanzelfsprekend heel snel.
Ik weet niet waar ik zin in heb. Dus wat ga ik koken?
- Lasagne
- Burrito bowl
- Vegetarische kapsalon
0 stemmers