Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik had in Mn studententijd zo graag met @Zemraluani willen stappen, dat was een ravage geworden. Mijn topmissie is dat ik me eerst (op het beestteest) voorstelde aan een dude met Mn echte naam. Later kwam ik m tegen en herkende ik hem niet meer. Hij sprak me aan en om te maskeren dat ik hem niet kende deed ik alsof ik mijn eigen identieke tweelingzuster dingo was die quantummechanica studeerde. Dat lukte alleen nog enigszins bij de gratie dat die dude psychologie deed.

6 likes

niet in mn sterrenbeeld maar wel in mn ascendant!

3 likes

Mijn cake wordt best snel droog met boter en met olie vind ik het vaak te sponzig. Ik hou van cakes waar je vette vingers van krijgt, maar op de één of andere manier krijg ik dat nooit voor elkaar :thinking:

& @Damnatio
Hahahaha ja zo heerlijk dat soort verhalen, bijna net zo lekker als wanneer je dronken bent geweest en je stukje bij beetje de avond ervoor herinnert en erachter komt wat voor achterlijks je nou weer hebt gedaan :heart:.

Ik woonde in spanje en deed regelmatig bij stomme jongens of ik geen Spaans sprak. Gewoon heel hard ‘QUE’ of ‘NO’ in hun oor skreeuwen, ze werden altijd heel boos als ze me dan later met iemand anders wel Spaans hoorden praten
?! En ik deed ook standaard of ik verloofd of getrouwd was -al was ik 18-, dan wees ik naar een ring die ik vaak speciaal omdeed met uitgaan met een zirkonia erin en dan zei ik dat ik getrouwd was met iemand, waarop ik vervolgens naar een random gast wees en daar ff naar zwaaide. Want ze zwaaiden altijd terug!

En in NL deed ik dan weer alsof ik Spaans was :tada:

13 likes

Misschien zou je dan wat minder olie moeten gebruiken dan je eigenlijk zou doen! Ik vind het ook lastig hoor. Gewoon veel verschillende recepten proberen en na een tijdje heb je dan de goede te pakken!

1 like

Deze staat zeker niet ergens online?

1 like

Maar dat is dan toch gewoon toeval dat het bij jou wel klopt

Naar aanleiding van de vlog van Bonnie.

Wat geven jullie gemiddeld uit aan een knipbeurt bij de kapper, inclusief wassen en drogen?

• Minder dan 10 euro
  • 10 tot 20 euro
  • 20 tot 30 euro
  • 30 tot 40 euro
  • 40 tot 50 euro
  • 50 tot 60 euro
  • 60 tot 70 euro
  • Meer dan 70 euro

0 stemmers

1 like

Voordeel van kapper zijn is dat je gratis geknipt kan worden😊

16 likes

Ja ik vind steenbok ook zo’n stom sterrenbeeld.

3 likes

Ja, je krijgt altijd van die profielen: praktisch, sandalen, geen poespas, etc.

Van die: het leven is een feestje, maar de slingers vinden we te duur verhalen.

10 likes

Het humorloze saaie serieuze evenwichtige kleurloze persoon.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Heerlijk lijkt me dat! Wat betalen klanten bij jou gemiddeld voor een knipbeurt?

1 like

Ben jij nu verliefd?

• Ja
  • Nee
  • Weet niet zeker

0 stemmers

Is er iemand verliefd op jou?

• Ja
  • Nee
  • Weet niet zeker

0 stemmers

Joh zaterdag is pas over twee dagen? Als het om vanavond zou gaan zou ik het wel gek vinden misschien, maar kan toch prima dat je vandaag ziek bent en zaterdag weer beter?

Ik zou morgen bellen dat je je nog niet helemaal fit voelt maar er maandag weer bent (of werk je ook in het weekend?)

17,50 voor wassen, knippen en drogen (wel inclusief producten, maar föhnen zonder borstels) en 33 euro voor wassen, knippen en föhnen mét borstels.

4 likes

Ja heel veel! Veel mensen vinden het juist fijn. Ik denk 7/10 of 8/10 het laten wassen.

Elke keer dat ik naar de kapper ga laat ik het ook verven, dus dat heb ik meegenomen in de prijs. Als het alleen knippen, wassen, drogen is zal het rond de €25 zijn.

Ben jij een “puntjes knippen = halve meter knippen” kapper of zijn puntjes ook echt alleen puntjes. :stuck_out_tongue: Zo ja dan durf ik wel een keer langs te komen denk ik.