Hahah puntjes zijn echt puntjes! Ik laat zien wat ik er af haal en haal dat er ook echt af.
Same
Oh ja ik vind wassen juist zo chill! Kan wel uren in die stoel liggen dan.
@DC2 Ik bedoelde echt alleen de prijs voor het knippen, eventueel met wassen en drogen. Dus zonder kleuren! Dan zou je dus tussen de 20 en 30 euro moeten stemmen in deze pol.
Ik ben 100% voor de Mistborn trilogie, maar als je uit een slump wil komen is een korter boek misschien beter? Al kon The Final Empire niet lang genoeg voor mij zijn
Ohh dat vind ik juist heerlijk. Ik mis soms echt die luizencontroles op de basisschool dat voelde ook zo lekker
Oh ik weet nog een luizencontrole waarbij ik dus luizen bleek te hebben. En die dame die hem vond haalde hem uit mijn haar en riep naar iedereen ‘‘Kijk, zo ziet een luis er dus uit!’’ Ik schaamde me dood Gelukkig mocht ik daarna ook naar huis.
Vroeger op de basisschool een luizenmoeder met lange (nep)nagels hebben was echt hoogtepunt van het jaar dan
Of vriendinnetjes op school die aan je jaar zaten, dat was ook zo fijn.
Wat is de titel van het boek met 648 pagina’s? Zit zelf ook in een dip qua het lezen van boeken, maar dit klinkt wel erg goed!
Mistbornnnn
Ik moet ze zelf ook nog lezen (en kopen), maar ben er echt al heel lang benieuwd naar!
(geintje natuurlijk)
Ik laat me meestal knippen bij een kappersschool want ik heb toch een super basic kapsel.
Écht verliefd zijn is voor mij misselijkmakend (letterlijk). Ik vind persoonlijk het stabiele en ‘houden van’ echt een veel fijner gevoel.
Ik heb weet niet gestemd omdat we nogal vaak gedoe hebben wat die verliefde gevoelens soms (vaak) overschaduwen. Ben denk ik wel verliefd (behoefte om hem te zien, aan te raken, te kussen etc) maar het is geen happy alles toppp-verliefdheid ofzo.
Fantasy (zowel YA als adult) lees ik toch echt het meest en is wel mijn favoriet. Ga binnenkort beginnen aan The Lies of Locke Lamora, staat ook al jaren op de lijst haha.
+1 voor fantasy topic!
Hoeveel betaal je voor knippen bij de kapper?
- <€10
- €10-€20
- €21-€30
- €31-€40
- €41-€50
- meer dan €50
0 stemmers
Zit wassen bij de prijs in?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh shit letterlijk eerder vandaag nog een soortgelijke poll in dit topic zie ik nu, ik kwam er ook op door Bonnie
Ik heb echt zin om naar de kapper te gaan en uitgebreid mijn haar te laten wassen etc maar ik word zo ongemakkelijk van die praatjes die je dan moet houden. Daar heb ik echt helemaal geen zin in. Stiltekappers zouden echt een uitvinding zijn.
Haha ja ik zat net die reacties te lezen…