Stel hier je persoonlijke vraag #5

Haha dat doet me een beetje denken aan de Björn Borg onderbroeken van vroeger. En dan je broek zo laag mogelijk dragen zodat iedereen kan zien dat je een onderbroek van 20 euro draagt.

3 likes

Oh ja en in het zwembad dat jongens hun zwembroek over hun ondergoed aantrokken, maar wel zo los dat de halve reet er nog uit hing en de rand zo goed te zien was.

:nauseated_face:

EDIT: heel toevallig kwam dit voorbij op Facebook en echt, waarom deden jongens dit

18 likes

Welke koffie is volgens jou het lekkerst?

• Filterkoffie
  • Nespresso
  • Dolce Gusto
  • Oploskoffie
  • Senseo
  • Espressomachine
  • Ik vind alleen koffie van koffiezaken lekker
  • Ik vind alleen koffie uit koffiemachines zoals op werk lekker

0 stemmers

Oh die ken ik niet! Even googelen

Haha het ziet er nog best boeiend uit ook! :joy:

Wat versta jij onder het begrip “grote-mensen-huis”?

• Een eengezinswoning, vaak type rijtjeshuis met kleine tuin die veelal staat in een vinexwijk waar veeal jonge gezinnen wonen.
  • Ieder huis (of appartement) dat groot genoeg is om een gezin te stichten / voor langere tijd te blijven wonen.
  • Een flutterm waarmee op impliciete wijze eigenlijk wordt verondersteld dat je pas echt volwassen bent als je een “heel” huis hebt en geen appartement.
  • Anders…

0 stemmers

Heel saai maar voor mij gaat er niets boven een douwe egberts snelfiltermaling zonder melk/suiker, uit zo’n apparaat:

Samenvatting

Dit drink ik vanaf m’n 16e op deze manier! En de liefde blijft haha

10 likes

Idem, ik vind de Jumbo huismerk ook wel lekker maar heb toch liever DE.

Vind de chique"versgemalenbonen"apparaten die je tegenwoordig veel ziet ook wel goed te doen :slight_smile:

1 like

En onder een “bachelor huis”?

• Het huis waarin opnames worden gemaakt voor het programma The Bachelor
  • Een huis van iemand die nog uitgebreid geniet van zijn of haar vrijgezellenbestaan
  • Een zeer strak ingericht huis van een persoon, vaak een man, die zich voornamelijk buitenhuis begeeft en woont in een huis met veel glas, hoogglans en grijstinten en vooral weinig warmte.
  • Anders…

0 stemmers

Wat is volgens jou de lekkerste fastfoodketen van onderstaand rijtje?

• Mac Donalds
  • Burger King
  • Kentucky Fried Chicken
  • Chickenspot
  • Five Guys
  • Verhage
  • Bram Ladage
  • Febo
  • Smullers

0 stemmers

Maar alleen Burger King vanwege de Twister Fries. Grootste deel hiervan heb ik nog nooit iets gegeten/ken ik niet.

2 likes

Alles wat geen studentenkamer is eigenlijk :")

2 likes

Is bachelorhuis een ding?

1 like

Ja hey ik mis hier dan wel de optie: een flutterm waarmee op impliciete wijze…

2 likes

Ik vind het ook zo ergerlijk dat ik sinds ik niet meer op kamers woon bij ieder huis te horen kreeg dat ik nu dan toch naar een echt huis verhuis. Van kamer naar kamer bestaande uit twee kamers, naar mijn studio en nu naar mijn 3kamerappartement. En als ik straks naar een huis verhuis zal dat vast niet anders zijn.
Alsof al mijn vorige huizen niet goed genoeg waren.

2 likes

Ik ga binnenkort verhuizen van een studio naar een appartement met aparte slaapkamer.
Nu vroeg een collega aan mij: ga je dan nu verhuizen naar een huis of een appartement?
Huh, ik had er nooit aan gedacht dat een appartement niet als een huis gezien wordt, vond m’n studio ook al wel een huis :joy:

3 likes

Ik vind het sowieso raar dat een appartement of als mensen zeggen flat, dat dat als minder wordt beschouwd. Alsof je niet echt een woning hebt ofzo? Sommige mensen kiezen bewust voor een appartement. Is dat dan per direct slecht?

1 like

Ik vind The Sting de winkel voor mensen die All in 2 weken naar de Canarische eilanden gaan en birckenstocks dragen, praktische kleding met een hip motiefje, Miss Etam voor jongeren.

37 likes

Nou costes is best wel mooi merk soms

8 likes

Ik vind koffie altijd veel lekkerder smaken uit een beker met zo’n dekseltje (en ja dan liefst een latte). Echt een struggle want ik voel me dan weer schuldig over al het afval.

1 like