Hoeveel dagen van de week draag je hoge hakken
- Elke dag
- 5/7 > alleen op werkdagen
- 2/7 > alleen in het weekend
- 0-1/7 > alleen met feestjes en events
- 0/7 > echt nooit, heb niet eens hakken
0 stemmers
Hoeveel dagen van de week draag je hoge hakken
0 stemmers
Ik kan hier geen antwoord op geven. Als kind was ik gek op lezen, op de middelbare school maakte ik er gewoonweg minder tijd voor vrij. En dat het verplicht was en ik was toen ook niet zo goed in dingen op tijd af hebben
Ik heb trouwens wel meegedaan met een paar leesclubjes op de middelbare school, omdat ik discussiëren over thema’s achter een (goed!) boek wel heel leuk vond. Maar ook dan had ik niet elk boek gelezen en moest ik soms een beetje improviseren.
Edit: ik dacht trouwens ‘he het is bederfd met een d hoor’. toen werd ik wakker voltooid deeltijd van bederven is bedorven
Ik draag niet alleen hakken naar t werk. Soms overdag sneakers naar t werk en s avonds hakken aan om uit eten of op date te gaan
Wat versta je onder hakken?
Oh zie nu ook pas het woordje ‘hoge’. Ik heb laarzen met hakken, maar die draag ik eigenlijk alleen naar feestjes en events. Wil altijd doorlopen en dat kan ik niet op die dingen.
Echt hakken als in schoenen zonder deel stof over je wreef/enkels; ik heb alleen soort sandalen met een hak en die doe ik alleen met een bruiloft aan
Dan moet je stemmen op 0-1/7 vind ik
Ik heb goed gestemd
Draag je ze vrijdag zaterdag zondag? Dan raad ik je aan de weekendoptie te stemmen. Als je ze bijvoorbeeld maandag woensdag zondag draagt kun je ook de werkoptie kiezen. Je werkt in de zorg toch? Dan draag je de hakken denk ik vrije tijd? In dat geval lijkt de weekendoptie me het meest geschikt
Whaha een hele keuzegids bij het stemmen.
Ja kennelijk ben ik erg onduidelijk
Oh oké! Dat is goed. Dan zijn we het wel eens. Het gaat er uiteindelijk om dat je kiest voor de optie waar jij je het best in kan vinden!
Het lijkt me zo vreselijk als je hakken aan moet naar je werk
Ik zoe een baan afslaan als ik hakken moet dragen en/of verplicht wordt om rokjes of jurken aan te trekken.
Hahah ja same, 2 tot 3 dagen ofzo. Maar ik vind de antwoorden een beetje verwarrend. Moet ik nu kijken naar de getallen of naar de indicatie feestje/weekend/doordeweeks?
Indicaties dan.
Heel random dit, maar oké. Mijn schoonmoeder is bijna jarig en ze wil graag een braadpan. We willen een van het merk Sola kopen (goede ervaring mee).
0 stemmers
Lees over beide pannen positieve reviews. Ik ben zelf verder niet zo’n kookexpert, dus ik vraag jullie maar.
Ik vind mijn gietijzeren braadpan fijner dan mijn alluminium! Heb het gevoel dat die ook wat mooier blijft en daarin kook ik daardoor ook met meer plezier. Een gietijzeren heeft wat meer tijd nodig om warm te worden, maar blijft daarna wel echt goed heet. Dat werkt heerlijk!
Hahah oh nee, dat doet echt geen belletje rinkelen. Maar had nogal een vreemde Jenaplan school waar het een en ander ontbrak (had ook 5 weken geschiedenis ofzo in groep 8 en verder niet). Zullen wel hun eigen gekke ding hebben gehad, geen begrijpend lezen trauma’s in elk geval, scheelt weer
Ik kan me ook niet veel meer van begrijpend lezen herinneren, behalve dat ik het stom vond omdat ik niet snapte dat mijn klasgenoten het zo moeilijk vonden. Dat stukje empathie mist overigens nog steeds, kan me nu ook doodergeren aan collega’s die dingen niet snappen (of zelfs verkeerd doen!) die in mijn ogen zo logisch en makkelijk zijn…
Ik ook voor hakken. Rokjes en jurkjes zou ik nog wel doen naar werk, maar hakken draag ik echt bijna nooit. Heb 1 paar enkellaarsjes met hak van 7/8cm ofzo en altijd pijn als ik die ooit draag. Sneakers ftw
Whaha omg ik heb hem ingevuld en heb ‘acts of service’ bovenaan staan
Staat er " Laziness, broken commitments, and making more work for them tell speakers of this language their feelings don’t matter." Precies waarom het over is met m’n vriend :’) En daarna quality time.
En ik denk dat bij hem echt de physical touch en words of affirmation bovenaan staan. Ik kan niet zoveel met mooie woorden als daden dat niet zeggen. Dan heb ik zoiets van ja je kan wel 1001 mooie woorden over mij zeggen of je liefde voor mij willen laten zien met knuffels en kussen, maar ik heb iets anders nodig :’)
Edit: ben er vrij zeker van dat die words bij hem bovenaan staan. Hij vroeg mij ook vaak letterlijk om bevestiging ‘heb je me nog gemist’ terwijl ik zoiets had van waarom moet ik dat zo letterlijk zeggen? Dat merk je toch door hoe ik doe/dat ik hier ben nu.
Wel interessant.