Ik ben tot nu toe de enige die voor kerel 1 heeft gestemd xD Haha. Ik denk namelijk dat je nooit iemand zult vinden die echt 100% aan je ‘wensenlijstje’ voldoet. Er zijn altijd verschillen in opvoeding, normen en waarden en verwachtingen. Misschien is met kerel 1 verder gaan en kerel 2 laten zitten niet helemaal de optie, maar op basis van 1 gezellige avond en een kus zou ik niet zomaar kerel 1 laten gaan. Kerel 2 ken je helemaal niet, misschien heeft hij wel heel veel vervelende en onoverkomelijke eigenschappen.
Maar goed, ik geloof ook niet in liefde op het eerste gezicht of zo’n allesbepalend ‘wow!’ moment voor een langdurige partner. Mijn verloofde vond ik eerst vreselijk en we hebben beiden eigenschappen die de ander af en toe heel vervelend vind, maar dat maakt ook dat we perfect bij elkaar passen. We vullen elkaar echt aan en zijn beiden enorm persoonlijk gegroeid door onze jaren samen 
Misschien een beetje vaag en onduidelijk, maar ik zou eerst kijken wat kerel 1 potentieel heeft met jou en daarna pas eventueel achter kerel 2 aan. Ondanks dat jullie niks officieel hebben daten jullie wel, ik zou me met optie 1 (niets vertellen) enorm genaaid voelen.

Bij van die currypasta kan dat makkelijk. En heb het qua Mexicaanse kruiden ook eens gedaan!
 Bij van die currypasta kan dat makkelijk. En heb het qua Mexicaanse kruiden ook eens gedaan! .
.