Stel hier je persoonlijke vraag #5

Dit kende ik niet, maar ziet er wel indrukwekkend uit. Ik snap wel dat je dit zou willen, haha.
Zelf zou ik een luchtbegrafenis wel een goed einde vinden. Beetje luguber, maar vind het idee wel mooi.

Nouja op zich, als jij overlijdt nu dikke kans dat zij qua kosten anders met de gebakken peren zit toch? Dus dan is de uitvaartverzekering van iemand anders toch een betere investering dan die van jezelf.

Ik dacht nul, maar nu bedenk ik me dat ik sokken heb gekocht en een net jasje :sob: ik shop amper, dus dit is een uitzondering:p

1 like

Wel een aantal dingen (stuk of 12?) maar daarvan is 90% vintage en heb ik ook geen reet voor betaald

1 like

Eigenlijk ben ik alleen ECHT bang voor wespen als in: die angst verstoort mijn leven in de zomer. Lekker op het terras zitten of buiten eten met zo’n beest in de buurt zeker. Ja doeiiiiii :weary:

(overigens ben ik nog nooit gestoken)

3 likes

Mijn grootste angst is echt om ziek te worden. En dat beheerst te veel mn leven nu.

Enige voordeel is wel dat daardoor een heleboel dkngen waar ik vroeger bang voor was, nu niet meer boeien 1​:sweat_smile::sweat_smile:

Katten.

Ik heb in een ver verleden toen ik 16/17 was ooit met een vriendin een zuster outfit aangehad. Het was oprecht vreselijk. Zo gigantisch veel flauwe opmerkingen. En wij hadden niet eens een sexy variant aan. Sterker nog het was niet eens een carnavalskleding maar iets zelf in elkaar geflanst. Was overigens wel in Brabant. Ik zou dan sowieso voor die politie agent gaan.

1 like

Ik heb zelfs van iemand gehoord dat ie carnaval ging vieren in ZWOLLE. Wtf.

1 like

ik heb vanavond een carnavalsfeestje en het thema is ‘in de supermarkt’. heb dus nog steeds niks dus ik denk dat ik gewoon niet verkleed ga. is hier ook niet zo heel erg maar toch wel jammer ofzo? mocht iemand nog een geniaal idee hebben :smile:
ps. ik woon in een klein dorp met alleen een supermarkt en andere winkels zijn meer dan een uur rijden dus een complete outfit kopen is geen optie

1 like

Een naamkaartje zoals cassieres altijd hebben? En dan niet je eigen naam erop zetten maar Katrien ofzo.

1 like

Jaals pak wc rollen. Gewoob wc rollen om je heen knopen :smile: . Of een vuilniszak inderdaad.

3 likes

Ik heb wel een werkshirt voor je van de grote blauwe supermarkt :yum:

Mocht je niks meer kunnen bedenken misschien creatief doen met boodschappentassen? Jezelf mee inpakken ofzo

1 like

Je kan een boodschappen tas als rokje doen en dan nog 1 als met de handvatjes over je schouders. Of misschien kan je naar et tuincentrum dan hebben ze kunstfruit en kan je ook als fruitzak gaan

2 likes

Zwolle zag er wel gezellig uit gister, overal tentjes en confetti en ballonnen. Doe zelf niets met carnaval, dus geen idee hoe het hoort :joy:

3 likes

Klink wel als carnaval :wink: was het ook een grote bende met zatte mensen? Dan is het zeker​:ok_hand:

Huh ik zie dit niet voor me. En dan om je heen bouwen? Of een kleiner iets in je handen houden?

Ugh ik heb zoveel miscommunicatie met m’n vriend hierover altijd haha

Voor hem is vrijdag en zaterdag weekend maar zaterdag na zonsondergang werken hier veel mensen dus hij ook. En zondag is ook een normale werkdag. Moest daar in het begin zoooo aan wennen. Dan wilde ik zaterdagavond lekker naar de bios en zondag heel de dag luieren maar dat kan dus niet. En als we het hebben over ‘volgende week zondag’ moeten we echt de datum noemen anders gaat het mis

1 like

Levend verbranden en de oneindigheid van het heelal

1 like

Het lijkt wel alsof Josje op de eerste foto staat haha