Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik wou dat dit diner was omdat het in theorie wel de fijnste maaltijd is, maar in werkelijkheid ben ik bijna elke avond veel te moe en inspiratieloos om iets lekkers klaar te maken, dit is echt mijn #1 irritatie in het volwassen leven. Zou ik eindelijk alles kunnen eten wat ik wil en urenlang experimenteren in de keuken en alle gekke dingen van de supermarkt uitproberen, doe ik het niet omdat ik futloos ben. :broken_heart::broken_heart:

5 likes

Breakfast all day eettentjes zijn m’n favoriet :raised_hands:t3:

7 likes

Wow zijn wij familie? Dat is precies mijn overweging

1 like

Hoe noem jij dit ijsje:

Een ijsje met…

• Snoepjes
  • Spikkels
  • Discodip
  • Anders

0 stemmers

Vroeger spikkels, nu discodip :woman_shrugging:t3:

7 likes

Ik vind Kris geweldig.:smile: Kim en Khloe vind ik ook best oké. Kourtney pure savage. En Kendall en Kylie heb ik niet echt een mening over. Komen beide leeg over.

1 like

Softijs

• Lekker
  • Wel oké
  • Gatverdamme

0 stemmers

Ik noem dit discodip:

de ekte discodip

Lekkere-hapjes-met-discodip-06

13 likes

Neee, die kleurtjes zijn uitermate belangrijk voor de ervaring!!!

24 likes

Ik vind dit meer een soort gekleurde hagelslag.:see_no_evil:

7 likes

Bedoelde die ook maar greep het eerste beste plaatje erbij :relieved:

Ja de kleuren zijn goed maar het zijn hageltjes? Huh?
Ja ik ben zo’n persoon die geen discodip zou hoeven als de kleur of vorm afwijkt van wat ze van vroeger gewend is :older_woman:t3:

Iedere zomer denk ik trouwens weer: aah zin in softijs, maar vervolgens neem ik het nooit? Ik kan me de laatste keer gewoon niet meer herinneren.

2 likes

Ik vind het ook op een hondenspeeltje lijken haha. Ik ken alleen bijtringen voor doorkomende tandjes.

En mijn moeder ook. :confused:

Ik dacht dat het virus modellen waren.

5 likes

Sowieso optie 1. Met een minor heb je maar enkele contacturen en hoe chill dat het straks weer lekker weer wordt en je hoeft amper naar school? En daarnaast is de omslag ook een stuk makkelijker: je gaat van veel werken naar veel vrij ipv andersom.
Ik loop zelf geen stage, maar van mijn klasgenoten die nu hetzelfde hebben als jij hoor ik dat ze bijna allemaal de minor in het tweede halfjaar hadden willen doen om o.a. bovenstaande reden.

5 likes

Heb twee keer stage gelopen in het eerste gedeelte van het jaar en doe nu mn afstudeerstage en merk echt dat ik het nu chiller vind. Vind het zo deprimerend om in het donker van huis te gaan en in het donker thuis te komen, wat je hebt in november tm januari.

2 likes

Kraaltjes

1 like

Ik had in de onderbouw een crush op mijn geschiedenisleraar en ik heb hem ooit een sleutelhanger met zijn naam erop voor zijn verjaardag gegeven.

Op dat moment was het niet beschamend maar ooooh man toen die crush voorbij was het zo ontzettend beschamend dat ik er nu nog rood van kan worden. Maar ik had sowieso met die leraar dus achteraf zoveel ongemakkelijke momenten.

28 likes

Een collega had het over iets dat zijn vrouw deed (die is ook wat ouder, zeg hij was toen 32 en zijn vrouw 42). En toen reageerde ik met “oh ja dat doet mijn moeder ook altijd”. Dus dat kwam echt heel fijn over.

Of de keer dat ik mezelf voorstelde met de naam van degene aan wie ik me ging voorstellen (omdat ik al wist hoe hij heette).

Die keer toen ik 12 was en een scène heb getrapt in de stad (schreeuwen) omdat ik per se een jas wilde hebben en m’n moeder wilde die niet voor me kopen. En ik zo boos werd dat m’n moeder moest huilen.
Cant-Sleep

32 likes