Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik hoorde gelijk in mijn hoofd: bijijjjjjj de polisie (op z’n vlaams)

1 like

Haha ja ik had echt geen idee dat dat daar werd gevierd sorry!

1 like

Ga gewoon in je ondergoed

27 likes

Zelfs helemaal in Den Helder al jaren.

Huh? Maar ze ontkent toch niet dat het diefstal is. Alleen dat ze geen ziekelijke drang heeft maar het uit luiheid doet.

1 like

Zou het wel eens willen doen, intrusie. Maar ben een schijterd.

8 likes

Ah, die reactie had ik niet gezien!

Heb jij wel eens de zelfscanoptie gebruikt bij de Ikea?

• Ik kom nooit bij de ballentent
  • Nee
  • Ik wist niet eens dat die optie bestaat
  • Ja ik heb het wel een keer gebruikt

0 stemmers

Ik heb een keer iets niet gescand omdat de korting er niet vanaf ging. Was 2 voor de prijs van 1 en ik had geen zin om op een medewerker te moeten wachten dus toen heb ik het tweede product niet gescand. Wel heel snel naar buiten gelopen omdat het niet helemaal oke voelde.

2 likes

Ik heb een keer iets niet gescand omdat het label erop kapot was, het het laatste product in het schap was en er letterlijk geen medewerker in de buurt was om me te helpen (was in een AH to Go). Ik voel me er nog wel schuldig over.

iedereen bedankt voor de reacties! ik ging naar de plaatselijke speelgoedwinkel voor stiften enzo en toen hing er nog precies één aardbeienpakje :joy: ik ga dus als aardbei :strawberry: hahaha

18 likes

Leuk als iemand dan vraagt: “waarbij” en jij dan opspringt: “aardbei” :joy:

Of je maakt een bordje met aardblij :joy:

5 likes

Toen ik stage liep, moest je bij de lunch alles wat je ging eten apart afrekenen bij een zelfscan kassa. Ik kreeg een stagevergoeding die ik veel te laag vond, dus bijna elke dag bij de lunch rekende ik mn boter of mn kaas oid niet af uit recalcitrantie. Was 20 of 30 cent per dag of zo, stelde dus niet veel voor, maar alles opgeteld denk ik wel een aardig bedrag. Zou ik nu nooit meer doen, reken altijd alles netjes af tegenwoordig. Daarnaast werd de kantine toen geëxploiteerd door een andere organisatie en zij konden eigenlijk ook niets doen aan de hoogte van mn stagevergoeding :joy:

6 likes

Hoi!

hahaha :joy: maar ik woon in het buitenland dus dat gaat helaas niet lukken :disappointed:

1 like

Hoe lang zijn jullie samen?

Waarom kun je nu niet samen kopen? Hoe lang zijn jullie samen? Ik zou betalen de lasten waar jij ook gebruik van maakt, baat bij hebt (vaste lasten; gas, water, licht, tv etc), verder zou ik niks bijdragen aan iets dat voor waardevermeerdering zorgt of verzekeringen van iets dat niet jouw (mede)eigendom is.

Als ik zelf in die situatie zou zitten zou ik dat wel “scheef” vinden, want zijn kosten zijn veel hoger dan die van jou. Maar rationeel gezien, als je uit elkaar gaat heb je niks aan die kosten. Ik zou zo’n situatie niet zien zitten, tenzij kort bij elkaar —> later kunnen “inkopen” of als ik zelf de huizenbezitter was. (Tenzij jouw toevoeging voor problemen zou zorgen, door bijvoorbeeld hoge -niet duo- schulden)

6 likes

Ik heb geregeld stoned gereden en geen spijt van. Ik ga morgen wat leuks doen met mijn lover en ik heb daar zoveel zin in dat ik eigenlijk nu al wil gaan slapen zodat het heel snel morgen is.

1 like

Gewoon werken. Die oudjes in de zorg moeten ook worden geholpen

3 likes