Optie ‘onderweg’ erbij was ook wel interessant geweest denk ik! 
Ik quote mijn schoonmoeder maar even: ‘ze’ maken ons bang met klimaatverandering zodat we meer belasting moeten betalen 
Ik heb niet eens trouwplannen haha maar denk hier regelmatig over na. Ik heb een Engelse voor- en achternaam en m’n vriend heeft een Italiaanse achternaam en ik vind die combinatie van Engels + Italiaans echt niet mooi
Al vind ik het wel een prachtige achternaam dus misschien moet ik gewoon m’n voornaam veranderen dan 
Haha waar halen ze deze ‘feitjes’ toch vandaan
mijn vader zegt namelijk exact hetzelfde.
Ik twijfel een beetje om een nieuwe telefoon te kopen, omdat mijn huidige niet kapot is ofzo voelt het ook wat onzinnig/luxe. Mijn huidige telefoon heb ik iets meer dan drie jaar (moto g3), intern geheugen zit tegen vol aan en de chrome app loopt af en toe vast. Nu heb ik de Moto g6 gezien voor een prima prijs en overweeg deze te kopen, ik heb geen behoefte aan een hele luxe telefoon, ben erg tevreden met mijn moto en vind de moto g7 met notch wat minder mooi. Maar deze telefoon is wel deels van glas wat hem weer breekbaarder maakt, waardoor ik bang ben dat ie minder lang mee gaat.
Zal ik mijn moto g3 vervangen voor een moto g6? (of nog tips voor een ander model?)
- Ja,
- Nee, onzin je hebt nog een prima telefoon
- Anders, namelijk …
0 stemmers
- Kim
- Khloe
- Kourtney
- Kylie
- Kendall
- Kris
0 stemmers
Douchen is kut
- Ja vind ik ook, gedoe enz
- Nee vind ik heerlijk juist
- Ligt eraan…
0 stemmers
Alleen de drempel om me uit te kleden en er onder te gaan staan is soms wel hoog. Maar als ik dan sta…
Mijn favo maaltijd is:
- Ontbijt
- Lunch
- Diner
0 stemmers
Dit dus.
Met bijna alles wat ik doe bewaar ik het leukste/lekkerste/beste voor het laatst. Zo jammer dat de maaltijden op een dag beginnen met het lekkerste en dat het daarna alleen maar bergafwaarts gaat. Ofja ik zou ontbijt en diner gewoon kunnen omdraaien natuurlijk maar ik krijg 's ochtends echt geen warm eten weg. Breakfast for dinner is wel zo’n beetje mn droomavondeten denk ik.
Ik wou dat dit diner was omdat het in theorie wel de fijnste maaltijd is, maar in werkelijkheid ben ik bijna elke avond veel te moe en inspiratieloos om iets lekkers klaar te maken, dit is echt mijn #1 irritatie in het volwassen leven. Zou ik eindelijk alles kunnen eten wat ik wil en urenlang experimenteren in de keuken en alle gekke dingen van de supermarkt uitproberen, doe ik het niet omdat ik futloos ben. 

Breakfast all day eettentjes zijn m’n favoriet 
Wow zijn wij familie? Dat is precies mijn overweging
Vroeger spikkels, nu discodip 
Ik vind Kris geweldig.
Kim en Khloe vind ik ook best oké. Kourtney pure savage. En Kendall en Kylie heb ik niet echt een mening over. Komen beide leeg over.
Softijs
- Lekker
- Wel oké
- Gatverdamme
0 stemmers
Ik noem dit discodip:
de ekte discodip

Neee, die kleurtjes zijn uitermate belangrijk voor de ervaring!!!