Stel hier je persoonlijke vraag #5

Geschiedenis was mijn favoriete vak :sunglasses: Ik had ook een beetje een apart vakkenpakket omdat ik E&M met wiskunde B had. Ik weet nog wel dat wiskunde en geschiedenis op hetzelfde uur ingeroosterd waren en dat ik maar moest uitzoeken hoe ik dat ging doen, omdat ik de enige was die daar last van had.

2 likes

Ik vond deze test echt mega moeilijk. Mijn vriend is super aanhankelijk en zegt daardoor de hele dag door hoe trots hij is en hoe leuk hij mij vind, en ik krijg veel knuffels enzo en we zien elkaar veel. Daarom vind ik het juist specialer wanneer hij iets voor me doet, helpen met iets of een cadeautje geven. Maar dan krijg je een heel oppervlakkige uitslag. Maar in al het andere ben ik zeg maar al verzadigd haha.

1 like

Het is niet oppervlakkig om waarde te hechten aan cadeaus, juist omdat het draait om de symbolische betekenis die jij aan cadeaus geeft. Het gaat in die test ook totaal niet om welke materiële spullen je wilt krijgen maar op welke manier je ervan houdt om liefde gecommuniceerd te krijgen. Niks om je voor te schamen!

1 like

Het was de leidinggevende van het bedrijf. Ik snap haar gepikeerde reactie ook niet. Dan moet je maar niet via een uitzendbureau mensen werven.

Ik heb receiving gifts, maar mijn eigenlijke favoriet is psysical touch. Ik heb alleen wat scharrels en juist met hun kan ik de hele avond op de bank liggen en knuffelen en hoewel ik dat geweldig vind lijkt het me zo fijn als ze een keer spontaan een cadeautje kochten of me een groot compliment gaven… Ik denk dat ik dus juist die op 1 heb staan omdat ik dat een keer wil!

1 like

Moet je perse dat registratie ding doorlopen voor je loooovveeeee language

Hoeveel dagen van de week draag je hoge hakken

  • Elke dag
  • 5/7 > alleen op werkdagen
  • 2/7 > alleen in het weekend
  • 0-1/7 > alleen met feestjes en events
  • 0/7 > echt nooit, heb niet eens hakken

0 stemmers

Ik kan hier geen antwoord op geven. Als kind was ik gek op lezen, op de middelbare school maakte ik er gewoonweg minder tijd voor vrij. En dat het verplicht was en ik was toen ook niet zo goed in dingen op tijd af hebben :stuck_out_tongue:
Ik heb trouwens wel meegedaan met een paar leesclubjes op de middelbare school, omdat ik discussiëren over thema’s achter een (goed!) boek wel heel leuk vond. Maar ook dan had ik niet elk boek gelezen en moest ik soms een beetje improviseren. :see_no_evil:

Edit: ik dacht trouwens ‘he het is bederfd met een d hoor’. toen werd ik wakker :stuck_out_tongue: voltooid deeltijd van bederven is bedorven :wink:

1 like

Ik draag niet alleen hakken naar t werk. Soms overdag sneakers naar t werk en s avonds hakken aan om uit eten of op date te gaan

Wat versta je onder hakken?
Oh zie nu ook pas het woordje ‘hoge’. Ik heb laarzen met hakken, maar die draag ik eigenlijk alleen naar feestjes en events. Wil altijd doorlopen en dat kan ik niet op die dingen.
Echt hakken als in schoenen zonder deel stof over je wreef/enkels; ik heb alleen soort sandalen met een hak en die doe ik alleen met een bruiloft aan :stuck_out_tongue:

Dan moet je stemmen op 0-1/7 vind ik

Ik heb goed gestemd :partying_face::partying_face:

1 like

Draag je ze vrijdag zaterdag zondag? Dan raad ik je aan de weekendoptie te stemmen. Als je ze bijvoorbeeld maandag woensdag zondag draagt kun je ook de werkoptie kiezen. Je werkt in de zorg toch? Dan draag je de hakken denk ik vrije tijd? In dat geval lijkt de weekendoptie me het meest geschikt :slight_smile:

Whaha een hele keuzegids bij het stemmen.

30 likes

Ja kennelijk ben ik erg onduidelijk

Oh oké! Dat is goed. Dan zijn we het wel eens. Het gaat er uiteindelijk om dat je kiest voor de optie waar jij je het best in kan vinden!

Het lijkt me zo vreselijk als je hakken aan moet naar je werk :cold_sweat:

23 likes

Ik zoe een baan afslaan als ik hakken moet dragen en/of verplicht wordt om rokjes of jurken aan te trekken.

14 likes

Hahah ja same, 2 tot 3 dagen ofzo. Maar ik vind de antwoorden een beetje verwarrend. Moet ik nu kijken naar de getallen of naar de indicatie feestje/weekend/doordeweeks?

2 likes

Indicaties dan.