Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik heb dat gevoel dat alles langzaam gaat niet meer. Blow je veel? Ik ben namelijk wel een doorgewinterde junk als het wiet betreft. Misschien dat het ook vervelender voelt op de fiets omdat je te maken hebt met de wind in je gezicht. In de auto zit je gewoon in een warm hok, haha. Ik heb in ieder geval nooit het gevoel gehad (of opmerking over mijn rijgedrag gehad) dat ik anders zou rijden in nuchtere toestand dan in een stonede toestand.

2 likes

Ik had nuchter achterop een brommer dezelfde ervaring :joy:

16 likes

Uitbrakken en werken

Amnesia is ook echt mijn minst favoriet, ik word daar ook niet helemaal goed van.

1 like

Waarom wil hij niet samen kopen dan?

Poll voor mensen die hetero zijn.
Je moet kiezen.

Met wie zou je eerder seks hebben?
De termen (on)aantrekkelijk zijn geheel naar eigen smaak en hebben weinig met schoonheidsidealen te maken.

• Heel onaantrekkelijke man
  • Heel aantrekkelijke vrouw

0 stemmers

Oh, sorry, ik was te snel, ik ben niet hetero. Ik kan m’n stem niet wissen.

1 like

@Gatta Ik weet niet of je dat in Belgiƫ ook hebt, maar in Nederland heb je dingen als afvalstoffenheffing, waterschapsbelasting etc. en die bedragen zijn gebaseerd op uit hoe veel personen je huishouden bestaat. Dus daaraan zou ik dan ook meebetalen.

2 likes

Ja ik maakte dezelfde fout haha sorry
edit: wow m’n stem is nu inderdaad weg @Nidorina you’re a wizard

1 like

Ik zou dit niet doen, je bouwt niets op voor de toekomst als hij de hele hypotheek op zich neemt en jij eventuele andere kosten. Terwijl hij wel een soort buffer opbouw (in het huis bijvoorbeeld, die hij afbetaald). Mochten jullie ooit uit elkaar gaan moet jij er sowieso uit en dan kan je misschien ook niet zelf iets kopen omdat je wel de kosten gemaakt hebt maar niets opgebouwd. Laatst iets over gelezen ergens op het forum of online (misschien kan iemand dit aanvullen?) Daarnaast klinkt hij wel wat dominant door dat zo te bepalen voor je. Het is goed dat je je er wat meer in verdiept.

7 likes

Als ik 1 glas drink zorg ik er alsnog altijd voor dat er 2+ uur zit tussen het drankje en dat ik weer in de auto stap. Dus als het goed is, is de alcohol dan alweer verwerkt door mijn lichaam. (Correct me if I’m wrong).

Eens met dit. Niet om enig oordeel te vellen over je relatie, maar ik zou me wel heel goed verdiepen en laten adviseren over deze kwestie voordat je in zijn koophuis trekt.

Waarom wilt hij dat per se, zekerheid als je uit elkaar gaat? (Dat ik nml de enige reden waarom ik het kan bedenken). Zoals @monkeyslut zegt, ik ken je relatie niet maar dit lijkt me best kut? Als ik het goed begrijp heeft hij al het huis gekocht en draag je al iets bij? Wat stelt jouw vriend voor?

Heb je zelf veel geld in de inrichting etc gestopt? Je zou ooo afspraken kunnen maken middels een samenlevingscontract waardoor hij je alsnog zou moeten ā€œuitkopenā€ als je uit elkaar gaat - maar ook dat als er iets met hem gebeurt jij niet weg hoeft. Want tenzij er een ander goede reden is om niet samen te kopen, zou ik me daarvoor wel goed indekken. (Of niks aan t huis zelf betalen, of goede vastgelegde afspraken)

@Tubing bedoel je misschien de kosten koper die je tegenwoordig niet meer kunt en dus eigenlijk als spaargeld zou moeten hebben?

Een oppervlakkige vraag tussendoor:
Hoe veel kost jouw duurste jas?

• 0-49
  • 50-99
  • 100-149
  • 150-199
  • 200-299
  • 300-399
  • 400-499
  • 500-599
  • 600-699
  • 700 en hoger

0 stemmers

399, maar ik koop altijd in de uitverkoop (50% korting), doe gemiddeld 5 jaar met 1 jas en mijn nieuwe jas heeft een uitneembare binnenjas die je aan twee kanten kan dragen (waaronder 1 kant panter) en de bovenjas zonder binnenjas kan je ook dragen als regenjas. Dus ik heb wel 4 jassen voor die prijs.

9 likes

mn samsoe samsoe was 260 euro en elke euro waard :heart: al 2 jaar heel mooi en warm

Ik heb alleen maar vintage jassen en heb er nooit meer dan dertig aan uitgegeven geloof ik. Mijn winterjas die ik nu het meest draag was 7,50 bij de kringloop

2 likes

Heb een suĆØde jas van Oakwood , die is rond de 300,-
Maar heb m in de sale gekocht, dus dan telt het weer niet eigenlijk

Verder rond de 100,-

Naar Soldaat van Oranje. Ik heb er wel zin in!

8 likes

Ik geloof dat mijn ski-jas, in de uitverkoop, 170 euro was. Verder heb ik alleen maar tweedehands jassen. Oh wach tnee dat is niet waar ik heb ook nog een regenjas die ik nieuw gekocht heb.