Stel hier je persoonlijke vraag #5

Haha oké oké.

Eerlijk gezegd weet ik vrijwel niets over complottheorieën, maar het zou me gewoon niet verbazen als de maanlanding nep was. Lijkt me redelijk makkelijk te faken namelijk. Heb ‘aannemelijk’ dus meer gelezen als ‘niet compleet onwaarschijnlijk’ en niet echt als ‘dit zou heel goed kunnen’.

9 likes

Niet iets wat ik zelf geloof, maar een tijdje terug las ik een bizarre theorie. Dat de moord op Anne Faber iets te maken heeft met het er door duwen van de Sleepwet destijds. Vond het ZO bizar te zien hoeveel mensen daar ook op gingen reageren enzo

2 likes

De familie Bush en familie bin Laden schijnen banden te hebben mbt olievelden in Texas. Heb ik altijd een gek verhaal gevonden in het licht van 9/11 (maar dat verhaal kan gewoon broodje Aap zijn natuurlijk)

Hier een link erover voor wie het boeiend vindt. Over de zakenrelatie tussen fam bush en fam Bin Laden http://www.mafhoum.com/press2/65Safp.htm

Ja precies! De film Zeitgeist is een hele goeie voor alle info. Volgens mij gaat het tweede deel over 9/11.

1 like

Haha heb ook net naar behind the curve gekeken. Hilarisch!

2 likes

And this is the ultimate dating advice lesson — man, woman, gay, straight, trans, furry, whatever — the only real dating advice is self-improvement. Everything else is a distraction, a futile battle in the grey area, a prolonged ego trip. Because, yes, with the right tools and performance, you may be able to con somebody into sleeping with you, dating you, even marrying you. But you will have won the battle by sacrificing the war, the war of long-term happiness.

With the right tools and performance you may be able to CON somebody?? Of is dit juist wat je niet moet doen? Ik zou niet eens weten wat de juiste tools en performance is. Maar misschien lees ik het verkeerd :sweat_smile:

Oh ik heb hetzelfde. Ik denk dat de maanlanding best nep geweest kan zijn omdat alles gewoon zo ‘perfect’ was en goed ging. Dan denk ik, ja, eh, toevallig? Heel de wereld zit voor de tv en alles gaat vloeiend. Maar ik heb er geen harde bewijzen voor hoor.

Dit ja. Ik heb er verder geen mening over met wie je verder moet gaan, weet ik veel, misschien wel met beide niet. Maar als date 1 nu iets anders van jou verwacht/hoopt (ook al weet hij dat jij het geen relatie noemt, misschien denkt hij wel dat er exclusiviteit is of komt ofzo), dan is daten met nr 2 niet zo netjes.
@Fibonacci

1 like

Wat je juist niet moet doen.

Het heeft zelfs z’n eigen wikipedia pagina: https://nl.wikipedia.org/wiki/Complottheorieën_rond_de_Apollo-maanlanding

Ah vandaar :nerd_face: thanks

1 like

Ik kan me zo verliezen in complottheorieën, heb me ooit dagen vermaakt met lezen over ‘Paul is dead’. Dat Paul mccartney al heel lang dood is en is vervangen door een lookalike: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Paul_is_dead

8 likes

Iets met de familie rothshield enzo heb ik wel eens horen zeggen

Ja, hier heb ik ook eens heel uitgebreid over gelezen. Niet dat ik het geloof, maar ik vind het wel heel interessant dat mensen dat soort dingen helemaal uitzoeken.

Ik ben tot nu toe de enige die voor kerel 1 heeft gestemd xD Haha. Ik denk namelijk dat je nooit iemand zult vinden die echt 100% aan je ‘wensenlijstje’ voldoet. Er zijn altijd verschillen in opvoeding, normen en waarden en verwachtingen. Misschien is met kerel 1 verder gaan en kerel 2 laten zitten niet helemaal de optie, maar op basis van 1 gezellige avond en een kus zou ik niet zomaar kerel 1 laten gaan. Kerel 2 ken je helemaal niet, misschien heeft hij wel heel veel vervelende en onoverkomelijke eigenschappen.

Maar goed, ik geloof ook niet in liefde op het eerste gezicht of zo’n allesbepalend ‘wow!’ moment voor een langdurige partner. Mijn verloofde vond ik eerst vreselijk en we hebben beiden eigenschappen die de ander af en toe heel vervelend vind, maar dat maakt ook dat we perfect bij elkaar passen. We vullen elkaar echt aan en zijn beiden enorm persoonlijk gegroeid door onze jaren samen :slight_smile:

Misschien een beetje vaag en onduidelijk, maar ik zou eerst kijken wat kerel 1 potentieel heeft met jou en daarna pas eventueel achter kerel 2 aan. Ondanks dat jullie niks officieel hebben daten jullie wel, ik zou me met optie 1 (niets vertellen) enorm genaaid voelen.

1 like

En vooral lekker genieten van de aandacht :tada:

Ik doe even een onderzoekje.

Gebruik je graag Conimex-mixen?
EDIT: Ik heb het specifiek over kruidenmixen als “mix voor nasi speciaal”

• Ja tuurlijk! Heerlijk!
  • Nee
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

Ik doelde meer op die droge kruidenmixen!

Wij gebruiken het op mijn werk wel eens voor groepsmaaltijden (á 100 man) maar zelf zou ik het niet gebruiken

Ik doe altijd met ketjap en bosui, je kan er ook een beetje trassi doorheen doen!

1 like