Dagelijks. Maar wel met de hond, dus die telt niet als alleen.
Telt luisterboeken luisteren als lezen?
Dus niet: is het wat voor blinde mensen enzo toch?
Ik heb nee geantwoord omdat als iemand tegen me zegt dat ze zoân leuk nieuw boek gelezen hebben, ik er 100% vanuit ga dat je dat dan niet âgehoordâ hebt
Voor een pakketbezorger de deur open doen en erachter komen dat mijn 1e borst gewoon grotendeels te zien was. Voor het openen had gauw een t-shirt gepakt maar dat was zeg maar een uitgelebberd shirt met een diepe V achtige hals.
Kon ik maar een beknopte samenvatting geven, maar zo veel 
En probeer het allemaal te verdringen dus probeer nu heel erg niet te bedenken waar ik dan aan denk, totdat ik het dus midden in de nacht een keer gebeurt 

Haha ik las hier niet mijn ene, maar mijn eerste borst.
Ik zat al te bedenken of ik ook een voorkeur had en welke borst dan bij mij eerste en tweede zou zijn.
Overigens heb ik in deze categorie wel eens de deur open gedaan voor een pakketdienst terwijl ik een eigenlijk net te kleine handdoek om me heen vasthield met 1 hand. Niet handig. Heb maar gezegd dat hij het in de hal mocht zetten.
Haha ja, ik had het anders moeten schrijven. Straks nog: âDames zijn jullie m.b.t borsten links of rechtsborstig.?â 
Ik moet nu ook denken aan een verhaal wat ik ooit op EGF las, weet niet meer wie het postte. Maar iemand moest een youtubelink van een filmpje wat ze had gemaakt naar een docent sturen, maar ze had het verkeerde linkje gekopieerd waardoor ze dit naar haar docent had gestuurd:
Ik moest laatst weer bijna huilen van het lachen hierom hahhaha dat filmpje is zo droog
Ik probeer zelfs iets te bedenken maar kom nergens op, misschien bewaren mân hersenen deze gedachten dus ook speciaal voor de nacht zodat ik lekker wakker kan liggen 
Rechts 
ZOu chiller zijn indien deze anoniem zou zijn. maarja, ik heb al gestemd 
Hahah als ie anoniem wordt zal ik stemmen.
Hoe beweeg jij je het vaakst voort?
- Lopen
- Fietsen
- Brommer/Scooter
- Auto
- OV
0 stemmers
Ik heb hetzelfde haha.
Ik heb eigenlijk geen idee dus ik doe wat ik denk haha.
Heb je geen goed advies gehad van je arts(en) hierover? Niet dat je het niet mag vragen natuurlijk hé, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen op het forum veel over dit soort zaken weet (ik ook niet hoor, en ik vind het daarom moeilijk om te stemmen).
Ov, omdat ik daarmee naar mn werk reis en ik zit per dag bijna een uur in de trein. Prive het vaakst lopend of fiets
Hahah, hier had ik helemaal niet over nagedacht. Ff snel mân antwoord gewijzigd naar ov 
Een vraag naar aanleiding van mijn onderbuurman die de heeeele dag hiermee scheld. Hij verwerkt het bijna in iedere zin en ik vind het zelf eigenlijk best erg.
Zou jij het een dealbreaker vinden als iemand met kanker scheldt?
- Nee, maakt me niks uit
- Nee, doe ik zelf ook
- Ik zou me er aan ergeren maar het is geen dealbreaker
- Ik zou hem/haar overtuigen te stoppen
- Ja, dat zou voor mij een dealbreaker zijn
0 stemmers
Als iemand het alleen binnenshuis houdt, prima, maar als ik met iemand over straat loop bijvoorbeeld, dan niet.
Ruim jij wel eens afval van anderen op? In het OV, op school, in een horecagelegenheid oid.
- Vaak
- Soms
- Nooit
0 stemmers