Ik speel een beetje vals, want ben jarig met nieuwjaarđ
Om een of andere reden hoor ik automatisch dat gong geluid als ik âmix voor nasi speciaalâ, lees. Hebben altijd zoân typische manier van uitspreken en muziekje erbij.
Mijn vriend en ik gaan in mei trouwen ( geen feest, gewoon even naar het gemeentehuis)
Maar nou zit ik dus te twijfelen wat ik wil kwa achternaam.
- Achternaam vriend aannemen
- Eigen achternaam houden
- Beide, eerst die van hem, - dan die van mij
- Beide, eerst die van mij, - dan die van hem
0 stemmers
Eerst die van jou, dan die van hem. Maar alleen als hij het ook doet (eerst die van hem, dan die van jou), anders eigen achternaam houden.
Eigen naam
Jaa, dit hebben wij gedaan. Gek genoeg kreeg ik als vrouw gelijk een aangepaste zorgpas met de naam van mijn man erbij en hij niet. Voor dit jaar heeft hij een wijziging aangevraagd, maar bij die van mij een foutje gemaakt. Nu heeft hij een dubbele naam op zijn zorgpas en ik alleen mijn eigen naamđ
Volgend jaar beter, 3 x is scheepsrecht.
Mijn favoriete is over Avril Lavigne:
Ik doe zelf meestal ui, knoflook, sambal, trassi, ketoembar, laos, zout en ketjap. En een eitje erdoor mengen!
Geen antwoord op jouw vraag, maar ik stel me dezelfde vraag bij mensen die niet geloven in de werking van vaccinaties. Hoe dan?
Ik vind de theorie van een aarde die plat is ook zo raarâŠ
De vliegtuigen vliegen toch met een streep die soms verticaal gaat, dat betekend toch dat ze met de bolling van de aarde mee vliegenâŠ
Meest simpele bewijs
In deze discussie ben ik van de week verzeild geraakt. Het kwam er op neer dat zij de echte bronnen hadden gelezen, en ik kreeg meewarend hoofdschudden toen ik zei MAAR HOE DAN
Ik heb wel eens op zoân verpakking gekeken wat erin zit en en zelf gemixt! Maar dan zonder zout en e-nummers. Bij van die currypasta kan dat makkelijk. En heb het qua Mexicaanse kruiden ook eens gedaan!
(Verder gooi ik vaak of allerlei Oosterse kruiden bij elkaar, of allerlei Provencaalse)
Weet jij het telefoonnummer van het huis waarin je bent opgegroeid nog?
- Ja en ik woon daar nog
- Ja en ik woon daar niet meer
- Nee en ik woon daar nog
- Nee en ik woon daar niet meer
- Wij hadden geen vaste telefoon
0 stemmers
Ik ben weleens mân eigen pincode vergeten (oke wel gezamenlijke rekening maar toch) maar weet wel nog het telefoonnummer van mân ouders Ă©n die van mijn beste vriendin van de basisschool .
Optie âonderwegâ erbij was ook wel interessant geweest denk ik!
Ik quote mijn schoonmoeder maar even: âzeâ maken ons bang met klimaatverandering zodat we meer belasting moeten betalen
Ik heb niet eens trouwplannen haha maar denk hier regelmatig over na. Ik heb een Engelse voor- en achternaam en mân vriend heeft een Italiaanse achternaam en ik vind die combinatie van Engels + Italiaans echt niet mooi Al vind ik het wel een prachtige achternaam dus misschien moet ik gewoon mân voornaam veranderen dan
Haha waar halen ze deze âfeitjesâ toch vandaan mijn vader zegt namelijk exact hetzelfde.
Ik twijfel een beetje om een nieuwe telefoon te kopen, omdat mijn huidige niet kapot is ofzo voelt het ook wat onzinnig/luxe. Mijn huidige telefoon heb ik iets meer dan drie jaar (moto g3), intern geheugen zit tegen vol aan en de chrome app loopt af en toe vast. Nu heb ik de Moto g6 gezien voor een prima prijs en overweeg deze te kopen, ik heb geen behoefte aan een hele luxe telefoon, ben erg tevreden met mijn moto en vind de moto g7 met notch wat minder mooi. Maar deze telefoon is wel deels van glas wat hem weer breekbaarder maakt, waardoor ik bang ben dat ie minder lang mee gaat.
Zal ik mijn moto g3 vervangen voor een moto g6? (of nog tips voor een ander model?)
- Ja,
- Nee, onzin je hebt nog een prima telefoon
- Anders, namelijk âŠ
0 stemmers
- Kim
- Khloe
- Kourtney
- Kylie
- Kendall
- Kris
0 stemmers