Stel hier je persoonlijke vraag #5

Hahaha leuk!! Plaatje 1 doet me denken aan dit


Linkerhand op blauw :new_moon_with_face:
En twee net of ik zwanger ben van een eekhoorn!!!

6 likes

Zo zonde van het geld

5 likes

:clap:t2::clap:t2::clap:t2:

Die 2e is echt fantastisch

echt ja. doe het te vaak, kan ik zoveel mee besparen. het is ook vaak niet eens echt lekker…

Biecht: ik heb de eerste keer dat ik mocht stemmen op Rutte gestemd en had zelfs zn poster achter Mn raam geplakt.

Tegenwoordig ben ik een links zwevende kiezer.

29 likes

OMG 4 ever

6 likes

You wot mate?

6 likes

Ja ah to go heeft echt heerlijke dingen

3 likes

Nu heb je hem achter het behang geplakt?

6 likes

Toen ik in op de basisschool zat heb ik een politieke obsessie gehad en een poster van Pim Fortuyn op mijn kamer gehad :no_mouth:

15 likes

Goeeeiee!! Ik dacht ik doe een geel-zwart shirt aan en zeg dat ik een bij ben maar zwart wit is nog makkelijker te vinden natuurlijk!!

1 like

Ga je wel eens in je pyjama (of andere chillkleding die lijkt op een pyjama) naar de supermarkt?

  • Regelmatig/vaak
  • Soms
  • Ooit een keer gedaan
  • Nooit

0 stemmers

Ga er ook mee naar school. Of lunchen of shoppen of eigenlijk alles.

2 likes

hahaha lekker kokerellen ja toch

1 like

Ik ga altijd of gelijk uit werk (strak in de kleding, hoge hakken, iets tr dik opgemaakt) of gelijk uit bed (onherkenbaar). Zij moeten ook wel denken dat ik minstens elke week een zware identiteitscrisis doormaak.

22 likes

Net gewoon normaal gegeten maar nu heb ik zin in ijs. Moet nog meer boodschappen hebben maar die kan ik ook morgen halen.

Doen?

  • Jaaaa
  • Nee joh doe gewoon

0 stemmers

1 like

Wat voor werk doe je? Klinkt hot

1 like

Als je vlakbij Helmond/Eindhoven/weert omgeving woont mag je wel wat uit komen zoeken hoor. Weet alleen niet of ik je maat pakjes heb natuurlijk. Alles is een beetje tussen de 36 en 42.

Ik ga morgen met de trein van Utrecht naar Breda dus Helmond/ehv is een beetje uit de richting!

1 like