Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik twijfel tussen Kris en Kourtney. Maar Kris is wel echt de hoofdbaas.

1 like

Douchen is kut

• Ja vind ik ook, gedoe enz
  • Nee vind ik heerlijk juist
  • Ligt eraan…

0 stemmers

Alleen de drempel om me uit te kleden en er onder te gaan staan is soms wel hoog. Maar als ik dan sta…

29 likes

Mijn favo maaltijd is:

• Ontbijt
  • Lunch
  • Diner

0 stemmers

Dit dus.

Met bijna alles wat ik doe bewaar ik het leukste/lekkerste/beste voor het laatst. Zo jammer dat de maaltijden op een dag beginnen met het lekkerste en dat het daarna alleen maar bergafwaarts gaat. Ofja ik zou ontbijt en diner gewoon kunnen omdraaien natuurlijk maar ik krijg 's ochtends echt geen warm eten weg. Breakfast for dinner is wel zo’n beetje mn droomavondeten denk ik.

4 likes

Ik wou dat dit diner was omdat het in theorie wel de fijnste maaltijd is, maar in werkelijkheid ben ik bijna elke avond veel te moe en inspiratieloos om iets lekkers klaar te maken, dit is echt mijn #1 irritatie in het volwassen leven. Zou ik eindelijk alles kunnen eten wat ik wil en urenlang experimenteren in de keuken en alle gekke dingen van de supermarkt uitproberen, doe ik het niet omdat ik futloos ben. :broken_heart::broken_heart:

5 likes

Breakfast all day eettentjes zijn m’n favoriet :raised_hands:t3:

7 likes

Wow zijn wij familie? Dat is precies mijn overweging

1 like

Hoe noem jij dit ijsje:

Een ijsje met…

• Snoepjes
  • Spikkels
  • Discodip
  • Anders

0 stemmers

Vroeger spikkels, nu discodip :woman_shrugging:t3:

7 likes

Ik vind Kris geweldig.:smile: Kim en Khloe vind ik ook best oké. Kourtney pure savage. En Kendall en Kylie heb ik niet echt een mening over. Komen beide leeg over.

1 like

Softijs

• Lekker
  • Wel oké
  • Gatverdamme

0 stemmers

Ik noem dit discodip:

de ekte discodip

Lekkere-hapjes-met-discodip-06

13 likes

Neee, die kleurtjes zijn uitermate belangrijk voor de ervaring!!!

24 likes

Ik vind dit meer een soort gekleurde hagelslag.:see_no_evil:

7 likes

Bedoelde die ook maar greep het eerste beste plaatje erbij :relieved:

Ja de kleuren zijn goed maar het zijn hageltjes? Huh?
Ja ik ben zo’n persoon die geen discodip zou hoeven als de kleur of vorm afwijkt van wat ze van vroeger gewend is :older_woman:t3:

Iedere zomer denk ik trouwens weer: aah zin in softijs, maar vervolgens neem ik het nooit? Ik kan me de laatste keer gewoon niet meer herinneren.

2 likes

Ik vind het ook op een hondenspeeltje lijken haha. Ik ken alleen bijtringen voor doorkomende tandjes.

En mijn moeder ook. :confused: