Ik dacht dat het virus modellen waren.
Sowieso optie 1. Met een minor heb je maar enkele contacturen en hoe chill dat het straks weer lekker weer wordt en je hoeft amper naar school? En daarnaast is de omslag ook een stuk makkelijker: je gaat van veel werken naar veel vrij ipv andersom.
Ik loop zelf geen stage, maar van mijn klasgenoten die nu hetzelfde hebben als jij hoor ik dat ze bijna allemaal de minor in het tweede halfjaar hadden willen doen om o.a. bovenstaande reden.
Heb twee keer stage gelopen in het eerste gedeelte van het jaar en doe nu mn afstudeerstage en merk echt dat ik het nu chiller vind. Vind het zo deprimerend om in het donker van huis te gaan en in het donker thuis te komen, wat je hebt in november tm januari.
Kraaltjes
Ik had in de onderbouw een crush op mijn geschiedenisleraar en ik heb hem ooit een sleutelhanger met zijn naam erop voor zijn verjaardag gegeven.
Op dat moment was het niet beschamend maar ooooh man toen die crush voorbij was het zo ontzettend beschamend dat ik er nu nog rood van kan worden. Maar ik had sowieso met die leraar dus achteraf zoveel ongemakkelijke momenten.
Een collega had het over iets dat zijn vrouw deed (die is ook wat ouder, zeg hij was toen 32 en zijn vrouw 42). En toen reageerde ik met âoh ja dat doet mijn moeder ook altijdâ. Dus dat kwam echt heel fijn over.
Of de keer dat ik mezelf voorstelde met de naam van degene aan wie ik me ging voorstellen (omdat ik al wist hoe hij heette).
Die keer toen ik 12 was en een scĂšne heb getrapt in de stad (schreeuwen) omdat ik per se een jas wilde hebben en mân moeder wilde die niet voor me kopen. En ik zo boos werd dat mân moeder moest huilen.
Ik denk nog zooo vaak terug aan toen we in groep 5 een toets aan het maken waren en het dus vet stil was. Ik moest niezen en liet tegelijkertijd een KEIHARDE scheet
Ik kan er hier echt tĂ© veel van bedenken. De leukste (vind ik nu) is dat ik als brugpieper dacht dat ik te laat was. Dus ik fietsen als een gek en als een enorme fanatiekeling de trappen opgerend naar het klaslokaal. Ik gooi die deur open en roep theatraal: âsorry dat ik te laâŠâ Kijk ik om mij heen was het mijn klas niet
Ik was toen ik op de basisschool zat een keer de hond aan het uitlaten en toen zag ik in de verte kinderen die bij mij in de klas zaten naar mij zwaaien. Ik schrok zo erg dat ik bekenden zag dat ik wegrende Begrijp nog steeds niet wat ik dacht
Ik heb wel zoân ongemakkelijk moment voor een ander. Op de basisschool was ik een keer niet uitgenodigd voor een feestje en dat meisje gaf me niet gewoon geen uitnodiging, ze zei iets van âgefeliciteerd, je bent niet uitgenodigd!â. Dus ik dacht nouja jammer. Toen op de dag van haar feestje ging ik met mn moeder boodschappen doen en we fietsten langs het feestje. Alle uitgenodigde meiden kwamen op me afrennen en wilden met me kletsen. Stonden die meid en haar moeder daar zo met hun speurtocht ben alle jaren daarna gewoon netjes uitgenodigd
HAHAHHA oohhh in mijn hoofd is dit echt hilarisch
ik moet hier zo hard om lachen
Ik kan niet meer
Doet me denken aan een vrouw die altijd ging blaffen naar ons terwijl wij naar de basisschool liepen. Alleen zij deed het bewust wtf.
Anoniem.
Ik draag doorgaans:
- Een string
- Een hipster
- Een onderbroek
- Een boxershort
- Geen ondergoed
0 stemmers
Ik stak laatst een keer over en toen zag ik autoâs aankomen dus ik stond halverwege ern seconde stil en in plaats van door te lopen/rennen naar de overkant, ren ik terug!? Had echt ff een error in mijn hoofd. Was bij t station dus ook veel publiek
Overdag een string (tenzij ik ongesteld ben, want dan draag ik maandverband), âs nachts een onderbroek.
Ik heb een ongemakkelijk voorval van een paar jaar geleden toen ik mijn stagebegeleider ging ontmoeten. Zelf had ik een glaasje water gepakt en vervolgens liep ik naar mijn toekomstige stagebegeleider. Zij zat op een bank en stak haar hand naar mij uit. Om haar hand vast te pakken om me voor te stellen, moest ik een beetje bukken. Ik was vergeten dat ik in mijn andere hand het glas water had⊠Op de een of andere manier bewoog ik die hand zo dat al het water over haar heen viel. Goede eerste indruk
Ik was benieuwd want als ik op het forum lees over onderbroek vraag ik me altijd af of het echt dan een onderbroek is of een hipster/string oid. Ik heb zelf namelijk niet 1 onderbroek.
Ik koop ze meestal bij Hunkemöller, 3 voor 9,95 of 12,95, geloof ik. Ze zitten in zoân pakje bij elkaar en hangen bij de kassa in de buurt. Dat zijn wel echt gewoon slips, die zitten prima voor âs nachts.
Telt luisterboeken luisteren als lezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers