Stel hier je persoonlijke vraag #5

Kaarten sturen is sowieso weggegooid geld en zonde voor het milieu.

12 likes

Eigenlijk wel ja

Iemand heeft ook weleens tegen mij gezegd dat ik de Phoebe van de groep was. Ik weet niet of ik ooit zo beledigd ben.

Die vriendschap is inmiddels ook voorbij.

4 likes

Nee ik bedoel die vraag van, wie van deze drie Nederlandse acteurs zou Chandler spelen in de Nederlandse Friends. Michiel Huisman en ? en ?.

1 like

Ik kan mezelf echt zo goed refereren aan Monica, beetje eng soms. Ik ben lichtelijk obsessief in schoonmaken, enorm competitief en hecht veel waarde aan rituelen en tradities. Ben alleen geen chef, al heb ik wel jaren als hulp in de keuken gewerkt, haha.
Mijn vriend zit ook altijd naar me te lachen als Friends op tv is en Monica weer iets heeft.

3 likes

Een eigen instagram voor je baby is:

  • Niet okee
  • Okee als het op prive staat
  • Leuk
  • Geen mening

0 stemmers

Kijk, ik zou zeggen niet oké. Maar stel dat je ver weg woont van familie. Oh wacht, ik pas het aan. Dan kun je ook een whatsapp groep doen. Brb.

1 like

Ik zit in een whatsapp groep speciaal gericht op een baby en een kat. :zipper_mouth_face:

4 likes

Ja precies ik snap niet waarom je dat per se met iets als instagram moet doen. Ik vraag het naar aanleiding van een man die ik ken en zijn vriendin heeft een instagram voor hun kind (met een belachelijk zielige naam die ik hier maar niet post) die alleen zij beiden volgen en op prive staat. Ik heb het eigenlijk erg te doen met dat kind… De naam is misschien zelfs wel het ergste

Ik zou het zelf niet doen, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen het wel doen. Zolang het account goed op prive staat (en mijn voorkeur: zolang het duidelijk is dat de ouders het account beheren en zolang er geen debiele teksten als ‘vandaag heb ik lekker in mijn kinderwagen gelegen terwijl mama me een rondje om duwde’ bij staan) kan ik me wel voorstellen dat er mensen zijn die het wel zo zouden willen aanpakken. Maar ik zou wel een heel goed oog houden op de volgers.

4 likes

Bij Friends, geen idee, maar ik heb nu al van twee verschillende personen te horen gekregen dat ze me vinden lijken op Robin van How I Met Your Mother, qua gedrag en trekjes. Ben speciaal daarvoor die serie gaan kijken omdat ik zo benieuwd was :sweat_smile::sweat_smile: op wie lijk jij van HIMYM?

  • Ted
  • Marshall
  • Lily
  • Barney
  • Robin

0 stemmers

Mijn vriend vergelijkt mij altijd met Lily wanneer HIMYM op tv is. Vooral in de aflevering waarin ze sleutels oid compleet de verkeerde kant op gooit. Oja, en de duivelse blikken natuurlijk.

2 likes

Carnaval vind ik

  • geweldig! Ga het liefst alle dagen
  • wel leuk, voor een dagje ofzo
  • een stom feest

0 stemmers

Ik vind alle characters in Friends en HIMYM stom dus wil ook op niemand lijken.

12 likes

Ik ben een beetje ziekjes (gewoon keelverkoudheid incl hoesten en beetje hoofdpijn enzo). Is het handig om te sporten?

  • Doe normaal en ga gewoon
  • Doe normaal en ga niet

0 stemmers

Na lang nadenken, vind ik het eigenlijk niet oké. Want zelf doe ik het ook niet en heb ook familie die ver weg woont en de kinderen niet vaak zien. En we sturen dan via WhatsApp dingen. Dus eigen ig pagina is dan onzin. En hebben ze meteen de foto’s of filmpjes op hun kaart staan. En hoef je niet weer extra foto’s te sturen als ze graag een foto willen.

Oneee ik drukte op de verkeerde :’) scheel oentje dat ik ben. ik zou lekker niet gaan hoor! Beterschap

1 like

Verbaas me ook om het aantal Phoebe-stemmers om dezelfde reden! Wie is nou zo in het echt :stuck_out_tongue: En anders is diegene echt een uitzondering, maar daarvoor hebben er teveel op haar gestemd haha

2 likes

Hangt van de sport af denk ik? Als het gewoon de sportschool is en je zelf je tempo kan bepalen zou ik het misschien nog wel overwegen als ik me nog wel redelijk oké voelde, maar bij een groepsles waarbij je mee moet komen met de rest zou ik het veel minder snel doen, of bij activiteiten die ‘triggeren’ waar je last van hebt. Als mijn holtes dicht zitten en ik hoofdpijn heb skip ik yoga altijd omdat je daar veel met je hoofd naar beneden hangt, dat is superkut dan. Maar zou dan wel kunnen gaan fietsen bijvoorbeeld.

1 like

Dankje!!

@Dazed het is inderdaad een sportschool dus ik kan het wel zelf bepalen! Heb maar voor een middenweg gekozen, ik blijf nu nog even thuis en kijk eind van de middag of ik ga. Moet toch nog wachten op een pakketje bedacht ik me net.
Heb alleen geen zin om me na het sporten als een natte krant te voelen :stuck_out_tongue:

1 like