Ik heb inmiddels al 6 paar Nike Air Force en vind ze echt HEERLIJK lopen. Als je veel loopt, zou ik echt voor die gaan
Ik loop btw heel veel op asics, die zitten ook onwijs lekker!
Ja die heb ik dus niet, die gespleten tong. Vind dat er zelf wat gek uit zien xD Dus ik heb een normale tong. Haha
Ik heb wel een relatie, maar zou toch echt niet weten hoe een weg daarin er uit zou moeten zien haha. Qua carriĂšre weet ik niet zo goed? Ik heb wel inmiddels na zeven jaar een lijn gevonden in studeren, in plaats van een beetje rondzwerven en veel random vakken en nevenactiviteiten doen, die hopelijk wel ergens naartoe leidt, maar of dat ook echt zo is moeten we nog maar zien.
Besteed(de) je tijdens je WO Bachelor ook tijd aan je studie in de avond en in de weekenden? (15 minuten even een mailtje beantwoorden of een opdrachtje afmaken telt niet. Verplichte avondcolleges ook niet. Het gaat erom of je in avonden of weekenden echt tijd reserveerde voor je studie)
- Ja, meestal
- Ja, maar alleen in drukke periodes of als er een deadline was
- Heel zelden
- Nee
0 stemmers
En tijdens je Master?
- Ja, meestal
- Ja, maar alleen in drukke periodes of als er een deadline was
- Heel zelden
- Nee
0 stemmers
Ik besteed even veel tijd, terwijl ik in mijn bachelor twee studies tegelijk deed en ik nu een 1-jarige master in 2 jaar doe haha (dus eigenlijk 1/4 van de studielast heb). En ik ben zelfs nu minder goede resultaten aan het halen HOE DAN. Dit is confronterend 
Volmondige ja. Met mn saaie hbo opleiding gestopt tijdens mijn scriptie en nu werk ik in de zorg en volg een mbo niveau 3 opleiding en het is echt een hele goede keus
Als je een van deze twee zou mogen afschaffen, welke zou je dan kiezen? Laat hierbij eventuele gevolgen voor klimaat, natuur etc. buiten beschouwing.
- Regen
- Wind
0 stemmers
Ik ben zelf gepassioneerd windhater, maar iedereen in mijn omgeving roept altijd regen want nat. Tegen regen kun je je kleden of wapenen met een paraplu, tegen wind kan je niks en wind is kut
Je hebt oneindig gelijk en iedereen die het oneens is met je, is fout.
Huh ik zie jou juist als een super streberige student, haha.
Haha ik wilde dit zeggen.
In mân bachelor moest ik vaak wel op zondag aan de slag als ik maandag werkgroep had, maar vaker was mân idee âlekker avondje/weekend vrijhoudenâ en dan had ik de boel weer uit lopen stellen en moest ik wel⊠Probeer het nu met mân master afronden ook, maar nu zit ik alsnog noodgedwongen op zondagochtenden in de bieb.
Hoe gaat dat trouwens met je PhD dan eigenlijk, moet je dan soms ook dingen inhalen omdat je tijdens de werkweek dingen heb uitgesteld? En was dat niet één gevecht, je PhD in combinatie met uitstelgedrag? Dat is waarom ik dat idee al vrij snel heb laten varen 
@booklover. Ha ik ook! Je deelt wel eens je werkplanning en dan denk ik wow alles volgepland en veel voorbereiding voor colleges ook.
Ik vind die filaâs supervet maar als het voor mn werk was zou ik voor de stan smiths of vans gaan
Maar wind in de zomer is zo fijn, of mag je alleen wind in de winter afschaffen 
Ik mocht strings dragen vanaf een jaar of 12 omdat je in mijn danslegging mijn onderbroek heel erg zag zitten, en mijn moeder wel begreep dat ik dat niet wilde hahaha. Ik droeg de strings wel alleen tijdens dansles en niet op school. Voornamelijk omdat ik niet met de mode mee wilde gaan 
Ik weet niet of ik toen nog op de basisschool zat en droeg ze dus sowieso niet op school dus ik heb âneeâ gestemd.
Op mijn verjaardag in groep 8 kreeg ik strings van mijn klasgenootjes en die moest ik dan aan bij de gym. 1 x gedaan en daarna nooit meer!!
Ik vind juist gewone onderbroeken echt vreselijk zitten?? Gaat altijd zo irriteren in mân lies, ook als het de goede maat is?! Weet ook niet zo goed waarom dat dan niet zo is bij strings eigenlijk.
Omg dit doet me denken aan ât feit dat ik als kind (in groep 7/8 ofzo) een keer een abonnement op strings had genomen want dat was gratis!!! (Haha niet dus).
Oh mân ouders waren echt kwaad haha mân vader heeft toen echt heel veel telefoontjes moeten plegen om het âgratis abboâ stop te zetten (gelukkig kon dat omdat ik minderjarig was)
In groep 8 ben ik samen met een vrienden (en haar moeder) onze eerste string gaan kopen. Zelfs nog naar paar plaatsen verderop gereden, want We konden geen mooie vinden en dan natuurlijk allebei aan de volgende dag naar school.
O mijn God ik wilde uiteraard op nijlpaard stemmen maar klikte per ongeluk op neushoorn