Stel hier je persoonlijke vraag #5

Bedankt voor jullie antwoorden, heel interessant om te lezen! Ik ga nog even bedenken wat ik zelf wil.

Vond dit interessant. De meerderheid zal natuurlijk denken yeah rrrright. Maargoed misschien ken je het verhaal al en anders is het misschien leuk om een keer te kijken.

3 likes

Het liefst zou ik een viking funeral willen hebben, op een vlot worden gelegd en dan met pijlen worden aangestoken. Helaas zegt iedere partypooper “nee, dat is illegaal” dus nu neig ik naar een plekje op een natuurbegraafplaats.

19 likes

Mag ook niet
 denk ook niet dat het gebeurd maar dit zou ik toch het liefst willen

Laatste poll voor vandaag. Ik beloof het. Maar ik zit net over MSN te praten en eigenlijk was dat, voor mij dan, leuker dan Whatsapp
Zou jij ook weer MSN (voor op de mobiel en dat je jezelf off- en online kan melden) terug willen?

  • Ja!
  • Nee!

0 stemmers

Ja dan zou ik ook knettergek worden :sweat_smile: Daarom heb ik al geen Snapchat meer. Kreeg er gewoon soort van paniek van om het met FB en IG te combineren

Heb jij wel eens fraude gepleegd?

  • ja, op dat moment wist ik ook dat ik aan het frauderen was
  • ja, maar ik kwam er pas later achter dat ik aan het frauderen was
  • nee

0 stemmers

Een buzzerknop op de telefoon zou ik echt nodig hebben bij sommige mensen

13 likes

Mijn moeder zegt dit nog steeds altijd! Of in het ijsselmeer rollen als ze dement wordt. Benieuwd of het ook daadwerkelijk in haar opgestelde papieren is gekomen.

2 likes

Wat vind je van die fietsbroekjes, die je zelfs tegenwoordig weer in spijkerstof heb?

  • Ja ik vind het oprecht mooi staan
  • Ik vind het alleen mooi omdat het hip blijkt te zijn
  • Nee ik vind het niet mooi
  • Nee ik vind het afschuwelijk

0 stemmers

En die laarzen dan
 zijn die ook weer in de mode??

1 like

Zeker, in combinatie met een neongroen topje en een slangenleren tasje en je bent weer hot and happening.

6 likes

Dit staat toch niemand goed??

1 like

En driekwart broeken?

  • Mooi
  • Gaat wel
  • Niet zo mooi
  • Vreeslijk

0 stemmers

*Haha, ‘vreeslijk’, oeps.

Vroeger had ik ze wel want dikke dijtjes en dat hielp tegen het schuren.

Comfort gaat tegenwoordig ook echt ver boven fashion voor mij. Wie hou ik voor de gek, ik was nooit fashionable, haha.

2 likes

Ik vind deze dus best mooi, vooral in combinatie met de hakken. Mooie blouse erop, kan prima toch? Maar die vaal beige gevallen zijn gewoon niet fantastisch.

@Canvastas Hm weet niet of het hebben van een uitvaartverzekering dan genoeg is. Er komen nog zoveel meer keuzes bij kijken als er een uitvaart nodig is (muziek, kaart, tekst op kaart, wie nodig je uit, hoe ziet de koffietafel er uit, wil je kist open of dicht, mogen mensen in de kist kijken, neemt er iemand het woord en wie dan, en hoe lang, en wat moet de overledene eigenlijk aan).
Daarbij waren de dingen die wij konden kiezen voor de uitvaart van mijn moeder echt heel basaal. Volgens mij heeft mijn vader nog best wat bij moeten leggen, terwijl we echt geen exorbitante keuzes hebben gemaakt.

Ik heb volgens mij een uitvaartverzekering via m’n pa maar moet hem nog overnemen. Ik ben zelf niet van plan om specifiek geld weg te zetten voor mijn uitvaart, dus of er moet toevallig spaargeld zijn op mijn rekening, of mijn familieleden moeten bijbetalen, of ze nemen genoegen met een sobere dienst. Ik ben er toch niet bewust bij dus prima.

Denk ik tenminste. Want wat er na de dood gebeurt weet ik niet. Heb zoiets van dat merk ik wel als het zo ver is. Of ik merk dat dus niet. Zwarte boel. Ergens hoop ik geliefden weer te zien. Ergens leeft mijn moeder in mijn hart door dus dat is ook ok.
Het idee om nooit meer te dromen over m’n moeder doet me meer dan het idee haar nooit meer te “ontmoeten” in een soort hemel. Ik ben niet gelovig dus vind dat sowieso lastig om te geloven.
Of we reĂŻncarneren. Kan ook. Geen idee.

Verkopen jullie weleens spullen aan de deur via Marktplaats o.i.d.?

  • Ja, maar alleen grote of heel kostbare spullen
  • Ja, van alles
  • Nee, dat is er niet van gekomen
  • Nee, bewust niet

0 stemmers

Ik spreek dan af op een station/ergens in de stad. Mensen hoeven niet te weten waar ik woon. Mijn nummer geef ik ook alleen maar als erom wordt gevraagd.