Stel hier je persoonlijke vraag #5

Misschien dat ik dan te veel drink voor ik ga slapen? Had niet verwacht dat het zo ongebruikelijk was!

Sittard :metal:t3:hahah

Ik heb 2 uur gereden over een stukje waar ik normaal 20 minuten over rij. Huilon.

1 like

grapje natuurlijk he, kan jullie alleen niet verstaan :woman_shrugging:t2:

2 likes

Hoeveel liter drink je dan?
Ik ga denk ik wel 10 keer naar de wc per dag. Minstens. (drink ook wel redelijk veel denk ik)

1 like

Ondanks het pak sneeuw was ik vandaag een stuk eerder thuis dan op de gemiddelde donderdagmiddag, heel gek! Maar wel heel fijn!

Wel Noord-Holland maar geen Amsterdam :stuck_out_tongue: dat wordt er niet uit gefilterd

1 like

In mijn Limburgse accent bestaat niet eens een beleefdheidsvorm! Moest hier heel erg aan wennen toen ik uit Limburg wegging, want ik had dus nooit geleerd tegen welke personen je u moet zeggen haha (behalve tegen leraren natuurlijk omdat we daar Nederlands praten, maar in sociale setting/winkel/ov niet)

1 like

Ja ik zit ook vaak op het toilet en ik ben ook geen snelle plasser dus reken maar uit :stuck_out_tongue: Heel irritant, ben altijd bang naar de wc te moeten en op werk als ik moet worden afgelost of niet zomaar weg kan is het ook irritant. Al zou ik wel verwachten dat jij met die aantallen vaker dan 3-4 x zou moeten. Misschien heb ik ook gewoon een kleine blaas, geen idee. Soms grote plas, soms komt er een kleine plas uit. Weet nou ook nooit of ik mijn blaas moet trainen ofzo, want ophouden is ook weer slecht want kans op overloopblaas.

Wauw, hoe dan. Ik heb twee uur gedaan over een stukje wat ik normaal in 8 minuten doe. Had beter kunnen lopen.

Ik zeg bijna nooit tegen anderen papa/mama, behalve als ik met mn broertje of zusje over hen praat. Tegen alle anderen heb ik het over ons pap en ons mam.

2 likes

Ik ook zoiets :see_no_evil: drink zo’n 3 liter water en thee op een dag

1 like

Ik ga volgens mij ook wel 10 keer per dag. Maar ik drink ook wel veel geloof ik. 's ochtends een glas water met ijzer-vitamine bruistablet, op kantoor gedurende de dag minstens 1,5 liter water, een have liter club mate en 3 glazen thee, en dan thuis nog meestal een glas cola, een glas water en een glas thee voor het slapen (glazen zijn allemaal die standaard goedkope grote ikea glazen, volgens mij 33 cl, want er past precies een blikje drinken in :smile:)

3 likes

Ja mega weinig. Als ik niet oplet drink ik alleen twee koppen koffie in de morgen.

1 like

Frankrijk.

2 likes

Ja geen idee! Ik moest 57km rijden en zonder file doe ik daar 35 minuten over. Op de meeste dagen doe ik er 1 uur en een kwartier over en vandaag ongeveer 50 minuten! Dus wel file, maar minder dan normaal haha

1 like

Ah nee ik vind het juist heel relaxt klinken! Soms klinkt ā€˜mijn vader’ zo geforceerd ofzo en ā€˜ons pap’ klinkt veel lekkerder en ongedwongen. Maar dat idd zijn wat je gewend bent want als ik het ooit eens zonder na te denken tegen iemand uit het midden/noorden van het land zeg gaan ze heel raar kijken. (Zo’n ik probeer nu heel krampachtig mijn pokerface te behouden maar eigenlijk wil ik je heel hard uitlachen want wie zegt dat nou-blik)

2 likes

Misschien omdat het dinsdag is? :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik vind de voorbeelden drugs en kerk heel ver uit elkaar liggen, dus daarom anders. Echt afhankelijk van de situatie.

13 likes

N.a.v. de poll van @Hyde: In welke provincie ben je opgegroeid? (edit: oeps Groningen miste nog, nu zijn de stemmen weg denk ik)

• Zuid Holland
  • Noord Holland
  • Utrecht
  • Groningen
  • Flevoland
  • Zeeland
  • Noord Brabant
  • Limburg
  • Drenthe
  • Overijssel
  • Gelderland
  • Friesland
  • Geen van deze, maar in BelgiĆ«
  • Geen van deze, maar in een ander land dan Nederland/BelgiĆ«

0 stemmers

Is dat een andere provincie dan waar je nu woont?

• Ja
  • Nee

0 stemmers