Stel hier je persoonlijke vraag #5

Haha, toevallig deze week voor mijn werk een bestelling moeten plaatsen in de webshop van Ikea. Bij naam had ik dus de naam van mijn baas ingevuld. De bevestigingsmail begon met “Hej naam baas”. Toen ik die mail dus ter info forwardde naar mijn baas vroeg ik me al af of die aanspreking niet iets te familiair was. Maar blijkbaar dus normaal in Zweden.

1 like

:scream::scream:

(Niet dat ik veel meer van bijvoorbeeld Noord Brabant weet dan Den Bosch though)

Haha zo random die laatste vraag ineens. Of heeft dat wat met elkaar te maken?

9 likes

Ik heb nee gestemd maar woon eigenlijk dicht bij Maastricht wat toch echt wel een studentenstad is denk ik?

4 likes

Nee nu niet meer, omdat ik heb gemerkt in het begin dat toen ik er wel eens wat over zei, het alleen ruzie opleverde en niks positiefs. Het levert niks op, dus ik probeer het nu geen onderwerp te laten zijn. Hij rookt, blijft roken en het is nu eenmaal zo.
Moet wel zeggen dat mede hierom ik denk ik geen levenslange relatie met hem kan/wil hebben. Of dat is juist het niet accepteren dan? Ik wil niet dat de vader van mijn kinderen zoveel blowt. En het beetje geld dat hij over heeft, besteedt aan wiet. (Hij weet ook dat ik er zo over denk trouwens)
Hij is ook gelovig wat ik niet ben, maar ik zie dat echt als iets heel anders dan middelengebruik.

1 like

Wat denk jij dat Eva Jinek stemt?

• VVD
  • CDA
  • PVV
  • D66
  • GroenLinks
  • PvdA
  • ChristenUnie
  • SP
  • FvD
  • 50+
  • SGP
  • PvdD
  • Denk

0 stemmers

1 like

Geen mooi gebaar, maar dat hoort toch bij een relatie: ook de mindere/ botsende aspecten accepteren.

1 like

Hoe verslaafd vind jij dat je aan dit forum bent? 1 is helemaal niet verslaafd, 10 heel erg.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Ik zeg het en ik vind het mega irritant :weary:

7 likes

Wow dit is mijn droom

1 like

Sowieso naar de Schans gaan want daar werkt ondergetekende :raised_hands:

3 likes

Kaasboerderij?
Of souverniershop?

Haha ik ben in dubio, ik heb een ring met een diamant erin, maar ik heb nog nooit een losse diamant vastgehouden. Telt dat dan?

1 like

Ik werk nooit echt met een budget maar kan me niet voorstellen dat je onder de 150 uit kan komen met bier en wijn enzo.

Ik vind het jammer dat je er niet gewoon “nee” van hebt gemaakt, aangezien het er in een ander topic over ging en dit wel een beetje veroordelend overkomt.

13 likes

Moet er altijd alcohol geserveerd worden? Vooral als het in de middag is? Ik vind dat niet zo nodig voor een middag-feest. En dan met veel kinderen. Ik zou eerder te veel eten maken. :ghost:

2 likes

Ja lastige keuze. Alle volwassenen of nou ja diegene die willen krijgen het speciale alcoholhoudende 30-cocktail te drinken. Eén glas en daarna geen alcohol meer. Haha. Succes met uitvogelen.

1 like

Ik zou eigenlijk wel wat alcohol in huis halen. Hoeven echt geen kratten bier te zijn, maar na de koffie een borrel op een middagverjaardag is niet zo gek toch? En dan niet te moeilijk doen met allerlei cocktails, maar wel wat (lekker) bier en een fles wijn.

9 likes

Ahhh ok. Ja ik zou wel wat alcohol doen maar dan hoeft het niet heel veel te zijn idd.

1 like

Ah per ongeluk gestemd en ik krijg het niet weg, ik kom niet uit Waals-Brabant of zelfs maar uit België, sorry haha!