RG?
Vanille? In de ijssalon waar ik werkte was het een aparte smaak, zeker niet vanille met een kleurtje
Haha shit dan gaat dat niet overal op! Ik had het een keer gevraagd bij een ijssalon bij mij in de buurt, omdat ik wel benieuwd was wat het voor smaak was.
Ja!!
Ja, voor vrij ernstige problematiek, maar dat steek ik verder ook niet onder stoelen of banken, hoor. Niks om je voor te schamen.
Ja, niet ernstig als in ADHD/ADD maar dan weer niet liefdesverdriet oid
Draag jij wel eens een triangel-bh (dus zonder beugels en pads) onder een strak shirtje/truitje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb voor een ernstiger probleem gestemd maar ik zit tussen de eerste 2 opties in denk ik. Heb een tijd bij een psych gelopen ivm burn-out en perfectionisme dus wel iets serieuzer dan bijv liefdesverdriet maar geen levenslange mentale aandoening oid.
Zo goed
Voor faalangst! Bij mij was dat niet ernstig, maar er werd een cursus aangeboden, dus ik heb die gewoon gevolgd
Same, ik schaam me er (tegenwoordig) ook niet meer voor.
Ok, dit is de situatie:
De reistijd naar mijn werk is 35 minuten (enkele rit). Ik vind mijn job wel leuk ondanks de geringe doorgroeimogelijkheden. Er is wel veel flexibiliteit: ik kan regelmatig van thuis werken + er zijn niet echt ‘‘vaste werktijden’’ waardoor ik bvb doorheen de dag ook naar de tandarts/bank ofzo kan + ook veel verlofdagen.
Samengevat: ok job maar ik miswat uitdaging, zeer goede work-life balance
Nu heb ik een vacature gezien dat inhoudelijk min of meer in het verlengde ligt van mijn job, maar met meer verantwoordelijkheden. De randvoorwaarden zijn gelijklopend aan mijn huidige job: mogelijkheid tot thuiswerken (maar ik weet niet hoe vaak dat wordt toegestaan) , goede verlofregeling. Het enige nadeel is dat de reistijd dan 1u10 wordt.
Op zich wil ik wel solliciteren voor die functie. De grote maar: mijn vriend en ik willen over een paar jaar waarschijnlijk aan kinderen beginnen en dan zou de flexibiliteit van mijn huidige job + de afstand tot thuis een serieus voordeel zijn.
Wat vinden jullie? Solliciteren voor die job of niet?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
1u 10 minuten vind ik niet veel, ik zou ervoor gaan, ookal wil je kinderen.
1u10min voor een enkele reis vind ik wel veel. Maar als @Coincidence deels thuis kan werken scheelt dat ook al natuurlijk. Ik vind het persoonlijk een risico, maar ik werk ook in een sector waarbij je niet zo snel een vaste baan krijgt (onderwijs).
Ik vind 1 uur en 10 minuten echt heel veel. Zou het er niet voor over hebben. Het kost je dan meer dan twee uur(!!) van je dag. Maar ik ben dan ook van het motto: ‘ik werk om te leven, ik leef niet om te werken’. Persoonlijk wil ik niet meer dan 30 minuten enkele reistijd. Nu is mijn enkele reistijd 10 minuten en ik heb er zoveel extra tijd door.
Heb jij wel eens iemand geghost tijdens het daten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Solliciteren kan natuurlijk altijd! Alleen hoe zeker weet je dat die doorgroeimogelijkheden er ook echt zijn? En het niet meer een ‘lekkermakertje’ is in de vacature? Oh en ik zou ook zeker kijken wat het qua salaris zou betekenen.
Kinderwens zou ik nu ook nog geen rekening mee houden ivm bovengenoemde redenen.
Is een housewarminggift een soort van “verplicht” om te geven, ookal zie je die mensen eens in het jaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hm ‘echt’ cadeau niet zozeer maar een flesje wijn oid is wel op z’n plaats