Wat denk jij dat Eva Jinek stemt?
- VVD
- CDA
- PVV
- D66
- GroenLinks
- PvdA
- ChristenUnie
- SP
- FvD
- 50+
- SGP
- PvdD
- Denk
0 stemmers
Wat denk jij dat Eva Jinek stemt?
0 stemmers
Geen mooi gebaar, maar dat hoort toch bij een relatie: ook de mindere/ botsende aspecten accepteren.
Hoe verslaafd vind jij dat je aan dit forum bent? 1 is helemaal niet verslaafd, 10 heel erg.
0 stemmers
Ik zeg het en ik vind het mega irritant
Wow dit is mijn droom
Sowieso naar de Schans gaan want daar werkt ondergetekende
Kaasboerderij?
Of souverniershop?
Haha ik ben in dubio, ik heb een ring met een diamant erin, maar ik heb nog nooit een losse diamant vastgehouden. Telt dat dan?
Ik werk nooit echt met een budget maar kan me niet voorstellen dat je onder de 150 uit kan komen met bier en wijn enzo.
Ik vind het jammer dat je er niet gewoon āneeā van hebt gemaakt, aangezien het er in een ander topic over ging en dit wel een beetje veroordelend overkomt.
Moet er altijd alcohol geserveerd worden? Vooral als het in de middag is? Ik vind dat niet zo nodig voor een middag-feest. En dan met veel kinderen. Ik zou eerder te veel eten maken.
Ja lastige keuze. Alle volwassenen of nou ja diegene die willen krijgen het speciale alcoholhoudende 30-cocktail te drinken. EƩn glas en daarna geen alcohol meer. Haha. Succes met uitvogelen.
Ik zou eigenlijk wel wat alcohol in huis halen. Hoeven echt geen kratten bier te zijn, maar na de koffie een borrel op een middagverjaardag is niet zo gek toch? En dan niet te moeilijk doen met allerlei cocktails, maar wel wat (lekker) bier en een fles wijn.
Ahhh ok. Ja ik zou wel wat alcohol doen maar dan hoeft het niet heel veel te zijn idd.
Ah per ongeluk gestemd en ik krijg het niet weg, ik kom niet uit Waals-Brabant of zelfs maar uit Belgiƫ, sorry haha!
Anoniem!
Heb of ben jij wel eens:
0 stemmers
Nou, als je niks van deze dingen hebt gedaan, kun je de uitslag niet eens zien
Ik was er eigenlijk wel vanuit gegaan dat iedereen op zān minst 1 ding gedaan hadā¦
Ik vind dat als het over zaken gaat zoals hierboven genoemd wordt opzich wel een mooi gebaar kan zijn, maar als het bijvoorbeeld over zaken zoals je sexualiteit en gender gaat het tegenovergestelde. Het is voor mij afhankelijk van de situatie.
Op hoeveel graden staat de verwarming 's nachts ingesteld in jouw huis? (in de meeste gevallen - en als je thuis slaapt).
0 stemmers
Op welk tijdstip gaat jouw verwarming in de ochtend aan?
0 stemmers