Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ha grappig, ik dacht eergisteren nog over een poll aanmaken hierover (nadat ik dus de bak van de Surinamer afwaste om nog eens te gebruiken).
Over kwarkbakjes bewaren heb ik nog nooit gedacht. Die zijn heel dun en 9/10x is de deksel bij gebruik al kapot. Maar ik ga vanaf nu eens opletten of ik ze wel kan hergebruiken.

Ik laat mijn thee altijd wel sterk trekken, dus gebruik het max twee keer. Drink thuis voornamelijk losse thee, dus dan zet ik vaak gewoon een hele pot.

Mijn ex zei dat dit geen liften was, maar ik vind het zelf eigenlijk wel: de bus ging opeens niet meer vanaf de halte. Toen stapte een vrouw (die aan het wachten was) in een auto en vroeg toen of ik ook mee wilde rijden.
Ik was in het buitenland dus misschien maakte dat het spannender :stuck_out_tongue:
(Oh en ik heb meermaals na het uitgaan bij vreemde mannen in de auto gezeten, soms boden zij het aan, soms vroegen wij het. Zou dat nu 10 jaar later nooit meer doen haha)

2 likes

Wauw ben echt lange tijd niet zo ongemotiveerd geweest op werk. Ik ben alleen op werk en heb het gewoon niet druk genoeg waardoor ik nog luier wordt en nergens zin meer in heb

1 like

Ik vind het zo lang duren als je een zakje twee keer gebruikt? Maar ik drink mijn thee heel sterk dus misschien ligt het daar aan.

Lidl, maar misschien ga ik er dan ruw mee om ofzo. In mijn tas gaat het deksel vaak al kapot.

Ik keek net op een zakje, daar staat op dat het eigenlijk echt een paar min moet trekken, maar ik haal het er al naar een paar sec uit! Als je het wel sterk drinkt (dus gewoon zoals het hoort volgens de verpakking) dan zal de smaak er wel al veel meer vanaf zijn inderdaad!

1 like

Mensen die oudere of middelbare katten hebben (gehad) vanaf dat ze jonger waren:

Merken jullie dat jullie kat meer miauwt naarmate hij/zij ouder wordt? Mijn kat was iets van 4 toen we hem kregen en vrijwel stil, nu is hij ongeveer 15 denk ik en miauwt hij vaak, hij komt echt naar je toe om te miauwen. Mn moeder beweert gelezen te hebben dat oudere katten meer behoefte hebben aan ā€œpratenā€ en dat het erger wordt naarmate hij ouder wordt en/of dement

Dus:

• Mijn oude kat miauwt meer dan vroeger
  • Mijn oude kat miauwt niet meer dan vroeger
  • Mijn oude kat is volkomen stil
  • Mijn oude kat miauwt non-stop en is dement

0 stemmers

Is het ook! Een leuke mix van historische en moderne gebouwen, daarnaast ligt het echt mega centraal tussen drie snelwegen in. Ik denk ook niet dat ik ooit wil verhuizen.

de mijne mauwt niet meer maar hij mauwde al heel veel :slight_smile: Ik vind het altijd supergezellig

5 likes

Oh neee mijn kat is 2 en kan echt zo miauwen om niks af en toe (of ja voor haar zal het vast wel een reactie op iets zijn maar ben er nog niet helemaal achter wat… vermoed aandacht/spelen) en dat belooft nog wat hahah

1 like

Ik was net de was aan het doen en toen bedacht ik me dat ik schone natte was, in de wasmand doe en dan ophang/in de droger doe, maar dat is dezelfde wasmand als waar ik ook vieze kleding in gooi. Is dit vies? Hebben jullie een wasmand voor schone en een voor vieze was?

• Ik heb 1 wasmand voor alle wassen
  • Ik heb 1 wasmand voor vieze en 1 wasmand voor schone was
  • I don’t care en pleur mijn was overal in

0 stemmers

Denk dat het veel verschil maakt of je vloerverwarming hebt of niet!

Ik hang het vanuit de wasmachine op of gooi hebt in de droger. Staat allemaal in dezelfde ruimte.
Voor droge was die ik moet opvouwen heb ik wel een aparte wasmand.

3 likes

Goed dat je het toch hebt gedaan. Hopelijk krijg je de baan!

1 like

Goed zo! Ben blij voor je😊

Mij lijkt het van allebei de kanten heel leuk, om te krijgen en om te organiseren. Ik voel me al een jaar rot omdat een kennis van mij een heel slecht vrijgezellenfeest heeft gekregen waarbij de organisator niemand wilde laten helpen maar zelf ook niks deed. Maar begrijp dus uit je poll dat iemand nu al heeft afgezegd?

1 like

Ik zou vier maanden van te voren nog niet bezig zijn met het plannen van mijn verjaardag

39 likes

Ben eerder verbaasd dat iemand dat wel doet.

6 likes

Ik controleer alleen als ik er aan denk (gemiddeld eens per week) of als ik een belangrijk mailtje zou krijgen maar nog steeds niet in mijn inbox heb staan.