Nee, en daardoor zag ik belangrijke bestanden per ongeluk twee weken te laat toen ik al een bozig mailtje gestuurd had waar mn bestanden bleven
De afgelopen 4 jaar heb ik ieder jaar een nieuwe gekocht, terwijl de oude nog prima zijn, dus die heb ik ook bewaard. Nu heb ik voor alle soorten koud weer (beetje koud, heel koud, neerslag zonder kou, heel koud Ʃn neerslag) een jas.
Een wollen mantel (dit jaar in de lente in de uitverkoop een nieuwe gekocht nadat de oude na 5 jaar trouwe dienst toch echt aan vervanging toe was), een wintersportjas voor als ik eens ga wandelen oid (want ben al zoān tien jaar niet meer op wintersport geweest ) en een enorme teddy jas die ik ooit in een opwelling voor twee tientjes tweedehands gekocht heb en gemiddeld 2x per winter draag maar toch te leuk vind om weg te doen. Wil eigenlijk ook nog zoān lange donsjas maar dan niet met dons want dat is zielig, en ook van een duurzaam merk, want ik wil geen goedkope troep die door kindjes in elkaar is gezet, maar die krengen zijn zo duuuuuuur⦠Misschien volgende winter.
Ben jij wel eens uit de klas gestuurd?
- Ja (waardoor?)
- Nee, nog nooit
0 stemmers
Ik zal zelf maar beginnen. Ja, ik ben er een keer uitgestuurd omdat de veertienjarige ārebelseā ik het een goed idee vond om niet naar de leraar te luisteren als het er op aan kwam waar ik moest zitten. Ik wilde ergens zitten maar hij vond dat ik te veel kletste dus alleen moest zitten. Na een ellenlange discussie over of ik er nou uitgestuurd moest worden of niet, ben ik er toch maar uit gegaan.
Betweterig, bijdehand, irritant. Thatās me.
zo vaak haha. ik was een rebelse puber
Ja meerdere keren. Ik vond mezelf zo stoer. Vooral de keer dat de docent zei āals je het er niet mee eens bent ga je er maar uit en naar de rectorā
Nou ik ging hoor, naar de rector om te klagen over die docent, wat een lef .
Ontelbare keren echt. Ik was standaard te bijdehand, te luidruchtig, kletste te veel. Na een aantal keer was ik zo rebels dat ik niet eens meer een briefje ging halen gewoon naar de kantine ging om roze koeken te eten byeee. #thuglife
Hahah same! Maar dan nam ik een omweggetje langs het kantoortje van de concierge om de bel stiekem op tropenrooster te zetten zodat ie tien minuten eerder ging
Omdat ik een bijdehand kutkind was met een beroerde thuissituatie die dat afreageerde op de leraren. Mijn record was 93 keer in 1 schooljaar en dat waren alleen de keren die in het klassenboek stonden
Ik heb t ooit voor elkaar gekregen dat ze in overleg besloten hebben mij een paar weken niet toe te laten bij Engels. Ik moest dan maar in de mediatheek gaan zitten.
wooh het klassenboek. dit is zoiets wat ik echt totaal vergeten was?! daar stonden toch alle bijzonderheden en het rooster in ofzo? ik heb dat geloof ik maar 2 jaar gehad dus is echt zo lang geleden allemaal
Ik was heel braaf, alleen deed ik bijna nooit huiswerk, en ik had een leraar waarbij je eruit moest als je je huiswerk niet had gemaakt. Dus van zijn lessen maakte ik regelmatig alleen de eerste paar minuten mee. Uiteindelijk met een 7 voor dat vak geslaagd
Oh my heb je ff. Een keer omdat ik gvd zei. Zelfs nog een keer op het MBO, omdat ik de leraar zat te irriteren. Hij vergat alleen dat het de laatste les voor vakantie was, dus ik ging fluitend wegš
Ik heb t n halfjaar voor elkaar gekregen om me tijdens elke gymles eruit te laten sturen, ik had er echt een hekel aan. Daarna vonden ze t verdacht dat het alleen bij de gym was haha
Meerdere keren vanwege de les verstoren (veel praten vooral) en huiswerk niet maken. Moest 1 keer zelfs een excuusbrief schrijven naar de docent om de lessen weer te mogen volgen.
Ja klopt en voorin stond een overzicht van welke leerling op welke plek zat. Geen idee of ze dat nu nog hebben. We hebben het hier over de laatste jaren voor de milleniumwissel
Ik ben er meer aals uitgestuurd, meestal om geklets en huiswerk niet gemaakt. Vaker om dat ik te laat was, het dan toch probeerde en me dan alsnog kon gaan melden bij de conciƫrge.
De keer die me nog steeds giftig maakt weet ik nog steeds: ik vroeg schijnbaar een domme vraag aan de leraar tijdens een toets, en werd er toen zonder enige uitleg uitgestuurd. Moest echt bijna janken op het moment :ā) Ik vond het zelf ook helemaal geen domme vraag en kon die leraar op dat moment wel wat aandoen. Eikel.
Ik was superbraaf, ben er in 6 jaar tijd maar 2 keer uitgestuurd voor zover ik me kan herinneren. De ene keer had ik de slappe lach, de andere keer de hik Was schijnbaar erg luid en afleidend voor de rest van de klas
Ik ben er in groep 5 een keer uitgezet hierom! Althans. Ik riep heel hard GODFRIED BOMANS omdat dat op GVD leek. Maar toen dacht de leerkracht dat ik GVD riep en moest ik me bij de directeur melden.