Hahahahahaha waarom riep je in groep vijf Godfried Bomans😂 ik weet nog steeds niet wie dat is
Ik had precies dezelfde reactie! Was het helemaal vergeten haha. Bij ons stond er volgens mij ook het huiswerk in, wat nu op internet staat natuurlijk. En er was ook een klassenboekdrager, die verantwoordelijk was voor het klassenboek (en de nerd van de klas was).
Ja omdat het klonk als godverdomme en ik dat stoer vond.
Geloof dat ik zijn boek erik en het klein insectenboek aan het lezen was.
Ohhhhh is hij daar de schrijver van!! Ik bedoelde idd van hoe kwam je bij die naam haha. Ik voel me nu echt een onwetend projectiel dat ik niet wist dat hij schrijver was.
Ik was echt heel erg rustig, maar ik was een docente zo zat omdat ze me niet fatsoenlijk kwam helpen toen ik een opdracht niet snapte, dat ik door de klas heb geroepen dat ze echt geen les kon geven. Toen heeft ze me aan een tafeltje buiten de klas gezet. Waarschijnlijk omdat ze me niet naar de persoon durfde te sturen waar je heen moest als je de les uit moest, omdat ik dan daar ook ging vertellen dat ze geen les kon geven.
Ik had ook gewoon gelijk en het jaar erna was ze weg, maar het was wel heel hard.
Ojaaa het klassenboek! Dit was ik totaal vergeten. Minstens een keer per dag werd dat ding weer vergeten ergens en op een gegeven moment werd het maar afgeschaft(?) of ik heb er gewoon niks meer over meegekregen. Heb dat ding gelukkig nooit hoeven aan te raken. Bij ons moest ook de ‘nerd’ het meenemen want we hadden democratisch gestemd, zo onaardig eigenlijk.
Hoe zou je dat zelf nu aanpakken? Heb je al een idee hoe je met zo iemand in de klas om zou gaan? Vanwege je opleiding enzo
Hahahah een leukere leerkracht zijn! Ik had allemaal van die vreselijk stoffige mensen die totaal geen feeling met hun klas hadden. Die al jaren hetzelfde deden en altijd volgens de boek enzo. Niks spannends aan. Dus dat zou/ga ik anders aanpakken
Bij ons was er elke week een andere klassenboekhouder die dat ding tussen de lessen mee moest nemen. Hoe vaak ik wel niet teruggerend ben naar het vorige lokaal omdat ik dat ding weer eens was vergeten haha
Ik draag ook bijna nooit een winterjas maar dan doe ik een shirt met lange mouwen aan, sweater, spijkerjas en sjaal en dan is het ook prima
Ik twijfel tussen 3 en 4, want ik heb een gevoerde corduroy jas die eigenlijk net niet helemaal warm genoeg is maar die ik toch vaak draag in de winter als ik geen zin heb in een ‘bulky’ jas. Verder heb ik een (nep!)bontjas, een knaloranje puffer jacket en een hele warme furry biker jacket.
Hahaha dit klinkt als iets dat op mijn school gebeurd zou kunnen zijn
hahaha dit hebben wij ook gedaan! alleen zat ik op gymnasium. we hebben er eerst meer van de trap ‘geskateboard’ en daarna was het zo’n vodje dat we hem maar in de fik hebben gestoken na de les. wat een herinneringen haalt dit op zeg
@anon76889665 ik zat in de brugklas in 2004-2005 en toen bestond het ook nog! kort daarna kwam magister en toen gingen ze alles daarin online zetten
Als ik iets heb, is het een jassentic
Dat kan ook gewoon niet goed gaan joh.
Als je hem nou altijd mee hebt dan wen je er misschien nog aan ooit, maar anders vergeet je het telkens weer.
Maar in mijn geval zou dat ding ergens blijven liggen en zou er pas na een week achter komen dat het weg was. Wel chill ergens want doorboor hoef ik nooit sleutels, pasjes en dus klassenboeken voor een groep bij me te houden
om nog even in de middelbare school sfeer te blijven.
hadden jullie in de gymzaal ook een houten kistje staan waar alle telefoons in moesten? (zodat ze niet onbeheerd in de kleedkamer lagen)
- ja, jeugdsentiment!
- nee? telefoons? in een houten kistje? so many questions
0 stemmers
ah nokia 3310. daar kon je nog ongestoord snake op spelen
nee bij ons ook niet volgens mij. denk dat het meer voor de zekerheid was! en misschien ook wel om te voorkomen dat leerlingen telkens naar het toilet moesten en dan stiekem hun telefoon zouden pakken, dat bedenk ik me nu haha
- Zulke dingen
- Zo’n dingen
- Anders
0 stemmers
Telefoons niet, die waren toen nog niet interessant genoeg om te stelen blijkbaar, maar moesten wel horloges en sieraden in een houten kistje stoppen