Hadden jullie ook een lokaal waar je je moest melden als je eruit werd gestuurd en hoe noemden jullie dat? Ik weet dat het bij een andere school time-out heette en dat vond ik raar want bij ons heette het dus anders maar kom niet op de naam nu. Bij ons belde de leraar dan naar dat lokaal om aan te geven dat je eraan kwam zodat je niet niet kon gaan.
ja dat ook, vergeten erbij te zetten!
Ik ben heel trots op het feit dat ik nog nooit met make up heb geslapen. Hoe moe of dronken ik ook ben, ik haal het er al-tijd af. Schoon in bed stappen is zo’n lekker geboel. En de ochtend erna ben ik mezelf dan ook heel dankbaar haha.
ja wij moesten dan naar de mediatheek! daar moest je dan een formulier invullen met de reden etc, en dan 5 min voor het einde van de les terug naar het lokaal zodat de leraar het formulier ook in kon vullen. dus je kon ook niet niet gaan want dat formulier moest ingevuld en ondertekend weer terug naar de mediatheek
Ik haal mijn make up eraf met een face wash en de restjes met make up remover een wettenschijfjes.
‘Als je wattenschijfjes gebruikt’ en dan als antwoord: ik gebruik geen wattenschijfjes hahaha
Hoeveel uur slaap jij gemiddeld per nacht?
- 1 uur
- 2 uur
- 3 uur
- 4 uur
- 5 uur
- 6 uur
- 7 uur
- 8 uur
- 9 uur
- 10 uur
- 11 uur
- 12 uur
- meer dan 12 uur
0 stemmers
Heb je hier voldoende aan?
- ja
- nee
0 stemmers
ik haal m’n make-up eraf met watjes en micellair water. 1 watje voor m’n linkeroog en de andere voor m’n rechteroog en dan nog 1 voor m’n gezicht. daarna was ik m’n gezicht nog met water en dan nachtcrème. ook als ik nog zo dronken ben, make-up moet er altijd af. ik heb erg last van eczeem, dus als ik het er niet afhaal heb ik de dagen erna zo’n spijt
Ah ja zo een formulier! Dat moesten wij ook idd maar dan moest je aan het einde alleen terug naar de leraar voor het ondertekenen. En we moesten ook een uur plannen om in te halen bij het lokaal
Is zo’n dingen niet gewoon heel Limburgs en Vlaams?
- Ik ben Limburgs, en zeg zo’n dingen
- Ik ben Vlaams, en zeg zo’n dingen
- Ik ben Limburgs, en zeg zulke dingen
- Ik ben Vlaams, en zeg zulke dingen
- Ik ben noch Limburgs noch Vlaams, en zeg zo’n dingen
- Ik ben noch Limburgs noch Vlaams, en zeg zulke dingen
0 stemmers
(en ja, ik weet dat er ook zoiets is als Belgisch Limburg, maar ik ben gemakzuchtig)
Zovaak dat ik uiteindelijk geschorst werd. Was gewoon een bijdehand kutkind
@Memoria bij ons was het juist niet de nerd van de klas, werd meer als straf gebruikt
Ik groeide op in de tijd dat ik 1x per maand mijn mobiel mee had, alleen als ik na schooltijd zou afspreken met een vriendin uit een andere klas en we daar nog over moesten smsen.
Ben zo benieuwd hoe dat nu in een klas is, met telefoons.
Ik reinig elke dag mijn gezicht met cleanser, ook als ik geen make up op heb.
Als ik mascara +andere make up op heb gehad, dan gebruik ik een watje om mascara er mee af te halen, maar mijn gezicht zelf gaat ook dan met de cleanser.
Een lokaal voor de hele school, dus daar moest iedereen die er ooit uit werd gestuurd zich melden.
In de eerste- en tweedeklas werd er bij ons wel vaak iemand uit gestuurd, daarna eigenlijk niet zo vaak meer.
In mijn tijd waren er geen en tegen het einde van de middelbare school nog nauwelijks mobiele telefoons.
Wij noemden het bij het nummer van het lokaal: 1.10. Je moest je dan gaan melden in 1.10. Daar moest je trouwens ook heen als je je om 8 uur moest melden omdat je te laat was gekomen.
Bij ons heette het checkpoint bedacht ik me net! Best een rare naam eigenlijk. Melden moesten we om kwart voor 8 in de loge, zo blij dat colleges tegenwoordig pas om 9 beginnen.
Ik draag nooit blazers anders zou ik hem wel willen
Heb jij goed contact met je directe buren?
- Nee
- Beetje maar niet met iedereen
- Beetje maar wel met iedereen
- Ja en met iedereen
- Ja maar niet met iedereen
- Ik heb (godzijdank) geen buren
0 stemmers
Bij nee… Weetje wel hoe je buren heten enz?
- Ja
- Nee
- Niet iedereen
0 stemmers