Ik reinig elke dag mijn gezicht met cleanser, ook als ik geen make up op heb.
Als ik mascara +andere make up op heb gehad, dan gebruik ik een watje om mascara er mee af te halen, maar mijn gezicht zelf gaat ook dan met de cleanser.
Een lokaal voor de hele school, dus daar moest iedereen die er ooit uit werd gestuurd zich melden.
In de eerste- en tweedeklas werd er bij ons wel vaak iemand uit gestuurd, daarna eigenlijk niet zo vaak meer.
In mijn tijd waren er geen en tegen het einde van de middelbare school nog nauwelijks mobiele telefoons.
Wij noemden het bij het nummer van het lokaal: 1.10. Je moest je dan gaan melden in 1.10. Daar moest je trouwens ook heen als je je om 8 uur moest melden omdat je te laat was gekomen.
Bij ons heette het checkpoint bedacht ik me net! Best een rare naam eigenlijk. Melden moesten we om kwart voor 8 in de loge, zo blij dat colleges tegenwoordig pas om 9 beginnen.
Ik draag nooit blazers anders zou ik hem wel willen
Heb jij goed contact met je directe buren?
- Nee
- Beetje maar niet met iedereen
- Beetje maar wel met iedereen
- Ja en met iedereen
- Ja maar niet met iedereen
- Ik heb (godzijdank) geen buren
0 stemmers
Bij nee… Weetje wel hoe je buren heten enz?
- Ja
- Nee
- Niet iedereen
0 stemmers
Ik heb morgen de hele dag vrij, wat zal ik gaan doen? Ik ga me proberen aan de top 3 te houden haha
- De Sims
- Stardew Valley
- Een thriller lezen
- Een roman lezen
- Huis opruimen en schoonmaken
- Een stuk wandelen
- Koffie drinken bij mn moeder
- Een film kijken
- Een serie kijken
- Doelloos bankhangen/forummen/Instagram
- Een nieuw gerecht uitproberen
- De stad in
0 stemmers
Het gebeurde bij mij bijna nooit, maar als het gebeurde, dan om één van de volgende redenen:
- ik moest naar de wc (en dat mocht bij ons niet tijdens de les dus dan ging ik gewoon lekker toch en dan mocht ik niet meer terugkomen)
- ik at of dronk iets (en dat mocht bij ons niet terwijl we lessen van 90 minuten hadden)
- kauwgom kauwen en dat ontkennen
Echt lullig eigenlijk :’)
Wat vind je ervan als je dickpicks krijgt?
- Nooit leuk
- Alleen leuk als het is van iemand die ik leuk vind
- Altijd leuk
- Wollah PARDON
0 stemmers
Naaktfoto’s à la, maar dick pics zijn echt zo vreselijk lelijk. Ik snap gewoon ECHT niet dat jongens/mannen denken dat alle vrouwen dat willen zien
Wat een lijst hahaha. Ik vind het wel raar dat je de natuurkundeles niet meer in mocht. Je moet dat vak toch halen en dan mis je hele lessen.
Mijn vriend zit regelmatig 2 weken in het buitenland en ja je moet soms iets
Maar dan echt van louter zijn lul?
Ik heb ook een lange afstandsrelatie gehad, maar een foto van enkel een piemel wond mij niet echt op. Bij dickpic denk ik echt aan pontificaal die piemel in beeld, nahh bedankt.
Ik ook niet hahaha
Het hangt een beetje af van de relatie met je buren. Als iemand voor haar buren de container aan de straat zet of helpt met boodschappen bij ziekte vind ik het een ander verhaal, dan mogen ze ook wel eens wat terugdoen. Anders is het heel normaal dat iedereen gewoon haar eigen stoep veegt toch? Aan de ene kant is het wel een beetje lullig om niet door te vegen. Maar die buren zullen het vast ook wel koud hebben dus waarom zouden die niet zo snel mogelijk naar binnen willen?
Ik dacht dat je met pietluttig juist die strakke scheiding bedoelde tussen wel en niet van hun. Wat bedoel je dan daarmee?
Ik vind het dus pietluttig, zo strak vegen tot aan de lijn :’) Maar het boeit me eigenlijk ook niet zoveel.
Edit: https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/stoepje~b52201fb/ passende column van jaren geleden. Die Balkenende.
Nee niet specifiek maar meer naakt of filmpjes. Ik kan me ook niet voorstellen dat er een man zit te wachten op een up en close foto van mijn punani.
Whaha dat is mijn vader. Ik werd zo vaak gewekt op zondagmorgen omdat hij dan de puinhoop van de nacht te voren (huis in het centrum) aan het vegen was. Ik dacht altijd moet dat nu :@. En hij deed dan ook de hele straat. Wel zo netjes, maar de buren gaven er toch niks om dus :’)