Heb je permanente makeup?
- Nee
- Wenkbrauwen
- Eyeliner
- Lippen
- Anders
0 stemmers
Zo ja, Ben je hier blij mee?
- Ja
- Ja, maar ik wil wel wat kleine aanpassingen
- Matig
- Nee
0 stemmers
Heb je permanente makeup?
0 stemmers
Zo ja, Ben je hier blij mee?
0 stemmers
Eet je altijd het klokhuis op of gooi je deze weg?
0 stemmers
Waar is de optie “alle eetmomenten van de dag”
Ik weet niet of het veranderd is op Facebook, maar ik had ook een familie-lijst waar ik familieleden en bij uitbreiding mensen die mijn hele profiel niet moeten zien in stak en op een dag kreeg ik een berichtje van een persoon die ik in de lijst had gestoken: “Oh wat lief, zie je mij als familie!
”
Zo hard geschrokken dat ik de lijst heb verwijderd.
Ik eet echt het liefst de hele dag, elke dag warm. Hoeft niet uitgebreid te zijn elke keer, maar warm
. Ik denk dat het komt omdat ik het altijd koud heb
. Hoewel ik zelfs in de hitte nog het liefste warm gerechten eet.

Je kan er gewoon meerdere kiezen, so I did.
Gelukkig heb ik nog wat lotgenoten 
Haha, wat?! Dat moet ik eens nakijken dan, want dat is inderdaad niet de bedoeling
.
Havermout (ontbijt), soep (lunch) en avondeten, alle drie warm graag
Als ik op vakantie ben is het ontbijt mijn favo, want je kunt naar een buffet of naar een koffietentje of een bakkertje…
Thuis plemp ik er kwark met cornflakes in, als ik al tijd heb, dus dan is het even minder fancy.
Doe dan maar de lunch.
Heb jij sinds de terugkomst van vd punt nl al iets gekocht daar? (Ik niet en ook geen behoefte aan. Vroeg me af of het nou eigenlijk loopt)
0 stemmers
Hè? 
Geen idee dat er nog een site was dus.
@Foucher haha ja het is volgens mij ook best subtiel gegaan maar heb wel eens een tv reclame gezien. “We zijn er weer! Alleen online!” Maar het spreekt me totaal niet aan. Wel sneu eigenlijk maar misschien koopt de rest van het forum daar wel dr hele wintergarderobe haha.
Ga jij wel eens naar de sauna?
0 stemmers
Zoja, welke dag?
0 stemmers
Bij zo’n ontbijtbuffet schuif ik alles naar binnen en dan neem ik mezelf voor thuis ook zulke dingen te gaan eten, maar eindig gewoon weer met bammetjes met kaas.
Ik mis de enige juiste optie: Kapsalon!!!
waar ik woon kennen ze thuisbezorgd etc niet. ze bezorgen hier gewoon niet. je kan wel de pizzeria bellen en een pizza bestellen maar dan moet je 'm alsnog zelf komen ophalen 
Ik zou verhuizen
Ik accepteer alleen collega’s die mij een verzoek sturen. Ik stuur niet zelf actief verzoeken naar collega’s.