Doet me denken aan onze buurvrouw die ons stukje van de mat (een mat van welgeteld 2/3 meter die voor de beide deuren ligt > appartementencomplex) niet stofzuigt als ze de mat aan het doen is, maar vervolgens wel heel subtiel zegt dat over onze kant wel een keer een stofzuiger mag???
waar ik woon is het verplicht om 1,5 meter sneeuwvrij te maken, gemeten vanaf de ābermā of vanaf de gevel van je huis. Ik dacht politiereglement maar kan ook een hogere wetgeving zijn, ben het niet zeker
Ik heb gisteren ook geprobeerd om onze voortuin+stoep enigszins sneeuwvrij te maken, maar dat is zwaar! Of ik deed het fout ik was blij toen ik een soort looppad vrij had naar onze voordeur en toen ben ik maar gestopt. Jammer van de stoep dan.
Ik ben nog nooit uit de klas gestuurd, maar in het eerste leerjaar (Belgisch schoolsysteem, ik was 5 of 6 jaar oud) moesten we tijdens wiskunde de oplossing van een rekensom luidop roepen in de klas. Iedereen riep (ik zeg maar iets) 12 en ik riep 13. De leraar vroeg om opnieuw te roepen omdat niet iedereen dezelfde oplossing had en ik bleef om god weet welke reden bij mijn 13. Daarna moest ik in de hoek staan omdat ik de les verstoorde, superzielig Ok ik lach er nu mee, maar ik denk dat ik er best wel een trauma aan heb overgehouden want ik heb jaren niks meer durven zeggen of vragen in de wiskundeles en misschien is dit de oorsprong van mijn erbarmelijke wiskundeknobbel. Also wat een slechte lerares was dat zeg, jezus.
Nog nooit. Wel wilde een docent mij een keer laten schorsen n.a.v. een sarcastisch werkstuk over de SGP. Gelukkig was de rector het daar niet mee eens en heb ik geen enkele straf gekregen!
Nu wil ik ook weten wat er in dat werkstuk stond?
N.a.v. de bewering van mijn omgeving dat ik oorverdovend hard niesā¦
Hoe hard nies jij?
- Oorverdovend hard
- Hard
- Gemiddeld
- Zacht
- Bijna onhoorbaar
0 stemmers
O.a. afgedrukte plaatjes van SGPāers en van schapen (? ja, schapen) met tekstballonnetjes en āgrappigeā teksten. Geen scheldwoorden of iets dergelijks. Beetje De Speld-achtig. Ik heb het helaas niet meer!
Bij ons in de straat is dit ook echt een ding volgens mij. Dus de ene keer kan je normaal lopen en de volgende meters moet je weer uitkijken dat je niet valt
Ik heb zoiets van haal dan alles weg of helemaal niks
Ik heb op mān vorig werk en de eerste jaren op mān huidig werk heel star aangehouden dat ik geen collegaās op mān Facebook wilde, maar toen werd ik steeds beter bevriend met bepaalde collegaās en werd het niet meer houdbaar. Ik vond het toen ook zielig om onderscheid te maken tussen mān collegaās, dus nu accepteer ik bijna al mān collegaās (collegaās waar ik amper moet mee samenwerken of sowieso nooit mee spreek, accepteer ik niet). Ik post er sowieso niet vaak privĆ©-dingen op en als dat wel het geval zou zijn, kan je een lijst maken met alle collegaās en de zichtbaarheid van je post op āFriends except⦠(collegaās)ā zetten (ik heb ook zoān lijst voor familie, haha).
Heb je permanente makeup?
- Nee
- Wenkbrauwen
- Eyeliner
- Lippen
- Anders
0 stemmers
Zo ja, Ben je hier blij mee?
- Ja
- Ja, maar ik wil wel wat kleine aanpassingen
- Matig
- Nee
0 stemmers
Eet je altijd het klokhuis op of gooi je deze weg?
- Iel jij bent gek
- Alleen van appels
- Alleen van peren
- Ik eet alle klokhuizen
0 stemmers
Waar is de optie āalle eetmomenten van de dagā
Ik weet niet of het veranderd is op Facebook, maar ik had ook een familie-lijst waar ik familieleden en bij uitbreiding mensen die mijn hele profiel niet moeten zien in stak en op een dag kreeg ik een berichtje van een persoon die ik in de lijst had gestoken: āOh wat lief, zie je mij als familie! ā
Zo hard geschrokken dat ik de lijst heb verwijderd.
Ik eet echt het liefst de hele dag, elke dag warm. Hoeft niet uitgebreid te zijn elke keer, maar warm . Ik denk dat het komt omdat ik het altijd koud heb
. Hoewel ik zelfs in de hitte nog het liefste warm gerechten eet.
Je kan er gewoon meerdere kiezen, so I did.
Gelukkig heb ik nog wat lotgenoten
Haha, wat?! Dat moet ik eens nakijken dan, want dat is inderdaad niet de bedoeling .
Havermout (ontbijt), soep (lunch) en avondeten, alle drie warm graag