Stel hier je persoonlijke vraag #5

Als ik op vakantie ben is het ontbijt mijn favo, want je kunt naar een buffet of naar een koffietentje of een bakkertje…
Thuis plemp ik er kwark met cornflakes in, als ik al tijd heb, dus dan is het even minder fancy.
Doe dan maar de lunch.

4 likes

Heb jij sinds de terugkomst van vd punt nl al iets gekocht daar? (Ik niet en ook geen behoefte aan. Vroeg me af of het nou eigenlijk loopt)

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar ik kijk wel regelmatig in de webshop
  • Anders, nl:

0 stemmers

Hè? :thinking:

Geen idee dat er nog een site was dus.

1 like

@Foucher haha ja het is volgens mij ook best subtiel gegaan maar heb wel eens een tv reclame gezien. “We zijn er weer! Alleen online!” Maar het spreekt me totaal niet aan. Wel sneu eigenlijk maar misschien koopt de rest van het forum daar wel dr hele wintergarderobe haha.

2 likes

Ga jij wel eens naar de sauna?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja, welke dag?

• Badkleding
  • Naakt
  • Maakt mij niks uit.

0 stemmers

Bij zo’n ontbijtbuffet schuif ik alles naar binnen en dan neem ik mezelf voor thuis ook zulke dingen te gaan eten, maar eindig gewoon weer met bammetjes met kaas.

2 likes

Ik mis de enige juiste optie: Kapsalon!!!

4 likes

Mexicaans!

1 like

waar ik woon kennen ze thuisbezorgd etc niet. ze bezorgen hier gewoon niet. je kan wel de pizzeria bellen en een pizza bestellen maar dan moet je 'm alsnog zelf komen ophalen :expressionless:

1 like

Ik zou verhuizen

1 like

Ik accepteer alleen collega’s die mij een verzoek sturen. Ik stuur niet zelf actief verzoeken naar collega’s.

Ja maar wel alleen als doel dat ze een katten reality programma creëren

Ik heb ook alleen maar zo’n vogelpindakaas ding omdat mijn kat dan zo leuk gaat mauwen naar de vogels. Er komen alleen maar stomme kooitjes op af🤷🏼‍♀️

Vragen over je ogen! Alles is multiple choice, voor degenen bij wie het varieert.

Wat draag je?

• Bril
  • Bril (alleen thuis of in specifieke situaties)
  • Daglenzen
  • Maand- of weeklenzen
  • Nachtlenzen
  • Kleurlenzen
  • Ik heb mijn ogen laten laseren
  • Ik ben een geluksvogel die deze ongein niet nodig heeft
  • Ik ben blind

0 stemmers

Voor de lenzendragers: hoeveel geef jij p/m uit aan lenzen?

• Minder dan €10
  • €10-€20
  • €20-€30
  • €30-€40
  • €40-€50
  • €50-€60
  • Meer dan €60

0 stemmers

Voor de brildragers: hoeveel kostte jouw huidige bril? (inclusief alles)

• Minder dan €100
  • €100-€200
  • €200-€300
  • €300-€400
  • €400-€500
  • €500-€600
  • €600-€700
  • €700-€800
  • Meer dan €800

0 stemmers

Wil je ooit je ogen laten laseren?

• Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Ik heb dit al gedaan

0 stemmers

1 like

Ik heb -2.5 maar draag alleen in de bios/in college/soms op werk een bril. Mijn goeie voornemen voor dit jaar is om een leuke bril uit te kiezen zodat ik eindelijk dingen zie

4 likes

Ik draag harde lenzen (met mijn hoge sterkte is dat wat makkelijker) dus die gaan wat later mee dan dag-of week/maandlenzen! Ik zou mijn ogen graag willen laten laseren, maar mijn sterkte is te hoog, dus dat wordt het niet. (Mijn sterkte is - 16.75 voor links en -16.25 voor rechts + een hoge cilinder)

1 like

Ik heb ook harde lenzen, maar die optie staat er niet bij. Valt niet onder dag-, week-, of maandlenzen, want ik doe zo een paar jaar mee.

3 likes

Jaa zó herkenbaar. Mooi verwoord :ok_hand:t3:

1 like

Aaah ja ik love naar de sauna gaan! Ben zwanger en probeer al wekenlang te gaan maar er komt steeds wat tussen. :expressionless: Ik snak echt naar zo’n ultieme relax dag, van sauna naar sauna en gewichtsloos floaten in een zoutbad en een zwangerschapsmassage…

Haat aan zwemkleding dag trouwens. Zoals @kali zegt echt een heel ander (irritanter) publiek en voor mn gevoel focust iedereen dan juist meer op lichamen. En ik vind het gewoon een goor gevoel, zo’n plakkende bikini in een warme sauna.

4 likes

Wat zijn kooitjes?

1 like