Stel hier je persoonlijke vraag #5

Hamburgers! Er zit in Leeuwarden een ENORM lekkere burger-bestel-tent :slight_smile:

1 like

Jaaaa ik ben echt pro naakt naar de sauna. De eerste keer is het gek, maar na even wennen is het zo chill. Ik voel me ook juist altijd heel goed in m’n vel omdat er zoveel oudjes zijn waarbij alles hangt hahaha

5 likes

Hahaha oeps, na google kom ik erachter dat dat mijn eigen dialect is voor een kauwtje😂 een mini kraai!

Hahah dat dacht ik al :grin:

1 like

Lastig. Ik ben heel goed in nutteloze dingen onthouden maar als ik dan eens moest leren voor een toets of tentamen wist ik het na een dag niet meer.

9 likes

Ik heb een uur lang elke 10 minuten een wekker die ik dan uitzet (en niet snooze).

3 likes

Dit is echt een ramp bij mij. Ik zet mijn wekker vaak drie kwartier voordat ik moet opstaan en snooze dan om de twee minuten. Zelfs dan lukt het me vaak niet om op tijd uit bed te komen.

4 likes

Hier precies hetzelfde, alleen dan snooze ik om de 5 min. Soms zeggen mensen ook dat je gaat wennen aan het dagelijks vroeg opstaan voor werk. Ik vraag me af wanneer dan? Na 5jaar ben ik nog steeds niet gewend

2 likes

Ja dit dus. Bij mij ook echt een ramp. Maar ik wil echt heel graag m’n eigen eten meenemen naar m’n werk, dus zal echt maar eens vroeger op moeten staan. Kan ik rustig ontbijten en een broodje smeren. Nu haal ik te vaak eten op m’n werk.

Herkenbaar. Ik heb nooit tijd om te ontbijten of eten te maken. Ik heb ook al zo vaak geprobeerd om mijn wekker dan eerder te zetten of of meteen op te staan, maar het lukt gewoon niet.

1 like

Ik word eigenlijk per wekker iets meer wakker. En het laatste kwartiertje ben ik dan vaak wel echt wakker en dan zie ik van oooh ik kan nog even m’n ogen dichtdoen tot die allerlaatste wekker en dan ben ik voor m’n gevoel echt uitgerust en chill wakker geworden zonder haast ofzo.

1 like

Als ik een afspraak heb dan gaat mijn wekker, check ik 2 seconden Whatsapp en ga uit bed. Ik moet dan ook wel want wekker staat wel strak en ik moet me altijd al haasten. Neem wel altijd tijd voor ontbijt.
Het wordt een heel ander verhaal als ik niet direct een afspraak heb of pas s’avonds moet werken ofzo. Jeetje mina. Ik kan dan echt mijn wekker uitdoen en nog uren blijven liggen/slapen. Aan snoozen doe ik niet, als ik mijn wekker verzet is het meteen voor 1,5 uur of ik zet hem helemaal uit :flushed:
Edit: het is nu bijvoorbeeld 13.30 en ik ben nu pas gedoucht en zit aan mijn “ontbijt”.

4 likes

@Sax je hebt ergens ingevuld dat je blind bent, maar later ook dat je een bril hebt. Hoe zit dat dan (nieuwsgierig) of was die eerste stem een verkeerde?

Oh haha altijd als het over ogen gaat concludeer ik altijd maar dat ik praktisch blind ben met m’n bijna -10. Ben dus niet echt blind maar zo voel ik me wel vaak :’)

Vind dit best aso ook…? Als ik eerder moet opstaan dan mijn vriend lukt het me prima om zo goed als meteen op te staan, doet hij andersom ook. Anders word je toch knettergek?! Wanneer hij al weg is blijf ik meestal wel nog even snoozen trouwens.

3 likes

Oh ja zo vervelend, ik slaap licht en dan ben ik dus wakker en lig dan een beetje te wachten tot die ander is uitgesoezd en opstaat. Vroeger riep ik al naar mijn vader “pap je wekker is gegaan, ga eruit :@” en mijn ex en nu vriend doen het ook en dan denk ik verdwijn alsjeblieft meteen, ik wil verder slapen. Instant ochtendhumeur :stuck_out_tongue:

2 likes

Gelijk opstaan, ben meestal ook al voor de wekker wakker. Er is trouwens niets erger dan een snoozende bedpartner. Steeds opnieuw die herrie en dan vallen ze tussendoor nog in slaap ook?!?!

4 likes

Haha mijn vriend doet hetzelfde als ik, we vinden het gelukkig prima om wat eerder wakker te worden en als de een er nog niet uit hoeft, slaapt diegene makkelijk weer door.

1 like

Roti!!!

2 likes

Wat zet je vaker op? 1 keuze mogelijk als in: kijk je het meeste.

• Netflix
  • Videoland
  • YouTube
  • Tv
  • Dvd
  • Videoband
  • Anders, nl:

0 stemmers