Same, die uitspraak gaat voor mij echt niet op. Ik heb al sinds de middelbare dat ik veel snooze en ik ben er tussen ritmes van middelbare, studie en werk, en allerlei verschillende trucjes nog nooit in geslaagd om gewend te raken snel op te staan.
Best vervelend want ik ben vaak laat op werk en dus ook laat thuis. Maar 's-ochtends denk ik alleen: ik wil slaaapeeeen laat me met rust
NPO 2 en 3 programma’s kijk ik vaak.
Op tv via uitzending gemist? Als ik al de tv aanzet is het voor omroep Max
Verder eerder YouTube en Netflix.
Mijn ouders hebben nog steeds een abonnement op de VPRO gids. Vind ik altijd leuk als ik daar ben want ze lichten goede films uit en als ze het daar goed vinden is het ook eigenlijk altijd een goede film.
Ja ik kijk het op tv terug.
En verder inderdaad ook af en toe iets op Netflix.
Puur om hem op mijn vaders kale hoofd te kunnen plakken en vervolgens te huilen van het lachen
Lastig. Ik denk dat ik 50/50 Netflix en YouTube kijk maar heb toch Netflix gestemd.
Ik moet sinds 3 weken om 5:20 op en om 6 in de auto zitten 4 dagen per week en was meteen gewend. Ga wel tussen 9-half 10 naar bed HAHA anders lukt dat niet
Team eerst voorwassen met de afwasborstel en dan echt afwassen met de schuurspons.
Ja maar… Hoe dan!!!
Ik kan echt niet rationele beslissingen maken als ik net wakker ben en nog een slaaphoofd heb
Same. Moet ik een eigenschap opnoemen wat ik totaal niet heb (en wel graag zou willen) dan is het discipline. @Jauregui
Ik vond het wel irritant als mensen zeggen dat het went, het vroege opstaan. Ik ben er na jaren 4 dagen in de week 6:25 uur opstaan nooit aan gewend. Nadeel aan een avondmens zijn denk ik. De mensen die dat zeggen zijn namelijk vaak ook degenen die zelf graag vroeg naar bed gaan, en ook op een vrije dag niet zo snel later dan 00:00 uur opblijven.
Ik sta ook al jaren voor 7 uur op en het went nooit. Maar ik ben ook geen avondmens meer eigenlijk. Volgens mij ben ik een middagmens
Ik was deze week op een beurs (in de Jaarbeurs) met een aantal collega’s en toen liep er een muis over de voet van een collega. Ze werd echt mega kwaad en ging helemaal los dat dat écht niet mag gebeuren etc. Ik schrok me ook helemaal de pleuris (want ben bang voor zowat alles wat groter is dan een vlieg) maar sta er niks van te kijken dat daar muizen rondlopen. Die zitten bijna overal waar eten in de buurt is. Dus daarom de vraag:
Heb jij wel eens een muis/rat gezien in de bioscoop?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En in de supermarkt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En in een restaurant?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alle vragen gaan wel alleen bioscopen/supermarkten/restaurants in Nederland/België.
Ik hoop dat ik na het zien van de uitslagen de deur nog uit durf.
Als je dat dekseltje erop laat zitten duurt het een eeuwigheid voordat de koffie op drinktemperatuur is & uit zon tuitje drinken schiet ook niet echt op.
Ik zie ze zelf nooit maar mijn vriendin werkt in een bioscoop en daar hebben ze best last van muizen omdat het een oud gebouw is.
Erg is dat hè. Een paar jaar geleden stond er zo’n artikel in de krant dat mensen een camera op de grond hadden geplaatst en daar zag je allemaal muizen rondlopen. Sindsdien zit ik nooit meer op mijn gemak in de bioscoop en ga ik ook een stuk minder vaak.
De enige keer dat ik een muis ben tegengekomen (afgezien van de muizen die mijn zusje heeft, echt suuuperschattig) is al bijna 10 jaar geleden en dat was in een loods waar nooit eten was. Ik herinner me dat nog zo goed omdat mijn collega ineens ziek hard begon te schreeuwen en hysterisch naar buiten rende.
‘Gaaaaaaast kom alsjeblieft nu er is een muis!!’
En ik vond het alleen zielig voor die muis dat ie aan het sterven was.
Ik zie in Rotterdam ook wel ratten en muizen buiten. Rotterdam Centraal stikt ook van de ratten en muizen, de winkels op centraal ook.