Met zo’n deksel erop is kijken of je koffie al drinkbaar is qua temperatuur echt een slecht idee. Zo vaak mijn mond verbrand :o
Het koelt ook amper af met dat ding erop. Maar wel handig in de auto.
Ik heb bij de ah to go gewerkt daar, dus vooral achter de schermen zeg maar. Maar ze lopen/liepen ook weleens naar de winkel dat klanten het kwamen zeggen. Er is ook een keer een muis op een klant gevallen.
Hahahaha nooooooooooo
Oh my dat laatste is bijna net zo erg als de muizenervaring van @En_17_Anderen
ik word zo bang van dat soort verhalen
Oprechte vraag aan de mensen die bang zijn voor muizen: wat is er zo eng aan?
Het schrikeffect en dat ze op plekken kunnen zitten waar je ze echt niet wilt hebben. Verder zijn ze vooral goor.
Ik vind dat dus ook heel lastig te omschrijven, net als @anon95960165. Kijk, als ik er gewoon één zie op een locatie waar ik het verwacht vind ik het niet eens zo eng. Schattig soms, zelfs. Maar ik denk dat het gewoon de combinatie van het schrikken is (oké + kraaloogjes, staart, tippelende pootjes haha).
Help was dit de NOT? Dan ga ik niet hoor
Oke grapje maar ik zou ook wel schrikken haha
Haha nee ik was bij de Webwinkel Vakdagen. Bij zo’n koffiehoekje kwam 'ie tevoorschijn.
Muizen zijn gewoon het onkruid van het dierenrijk, vieze beesten
Ik heb wel eens een muis gezien op een universiteit, zijn oude stadspanden dus op zich niet gek maar krijg er toch wel de kriebels van.
Ik vind ze ongelooflijk goor. Maar ik vind veel kleine beestjes vies (gekke larfjes en zilvervisjes en vieze vliegjes) (Heb dan weer geen moeite met spinnen). Soms hoor ik wat onverwachts en dan ben ik altijd bang dat er een muis voorbij zal schieten. Is echt mijn nachtmerrie; dat hij zo voor je voeten wegschiet en damn, ze horen gewoon niet in huis, zulke beesten.
Edit: in een bios of winkel vind ik ze dus vooral goor, weg ermee. Maar daar snap ik wel dat ze kunnen zitten. In een huis hoort het gewoon niet.
Sinds ik heb gehoord dat op plekken waar muizen zijn geen ratten zijn vind ik muizen een stuk minder erg. Sowieso heb ik ze als huisdier gehad ooit maar in het wild schrik ik toch wel van ze
Ik vind een beestje dat te pas en te onpas poept en piest niet heel erg schoon?
Haha nee ik wilde een vergelijking maken met planten vs onkruid, maar was even het bestaan van het woord ongedierte vergeten, was net zo makkelijk geweest
Ja dat zal, maar zo zien ze er niet uit
Ik denk dat het meer iets zegt over de plek waar je bent dan het ongedierte zelf.
Wist trouwens niet dat muizen best schoon zijn @quantum
Ik kan er gewoon geen schatjes in zien.
Wij hadden vroeger thuis ratten, ik bleef die staarten eng vinden. Nee, ik weet niet, de meeste huisdieren zijn niet aan mij besteed. Ik vind katten ook niet leuk en zit helemaal full on arousal als ik in een huis met een kat ben en dat beest komt hele tijd dichtbij en wil op schoot of weet ik veel wat het moet. Een muis gaat tenminste nog weg als je herrie maakt.
Nouja nee je hebt ook dieren die altijd op dezelfde plaats naar de wc gaan. Zoals steenmarters
Dan is mijn kat wel een goeie voor je, zij komt alleen kroelen als ze iets van je wil als de buit binnen is mag iedereen doodvallen