Stel hier je persoonlijke vraag #5

Dit vind ik niet erg !

Dit wel :slight_smile: !

En dit :wink: .

2 likes

Mijn vader doet dat allltijd en ik vind dat zooohoo irritant

2 likes

Volgens mij zijn er zelfs ook Kodiak beren gespot die groter en zwaarder dan ijsberen waren/zijn! Vind het altijd zo fascinerend dat van die ontiegelijk zware beesten nog steeds zo onwijs snel kunnen zijn!

5 likes

Ja, dat stuur ik soms zo op Whatsapp naar mensen aan wie ik niet zo veel te zeggen heb. Dan vul ik het maar op met zo’n gekke spatie en een vlot uitroepteken !

Gênante biecht dit.

3 likes

Ja volgens mij klopt dat inderdaad, echt interessant

Ik voel me echt gejudged en doe het gewoon automatisch :speak_no_evil::speak_no_evil: Meestal omdat ik veel typ en dan opeens bedenk “oh nee mn zin is nu voorbij” en dan mik ik er snel een “?” achteraan, maar dan stond die spatie er al, etc etc

2 likes

Hahah sorry!! Ik denk juist bij veel mensen dat ze het doen omdat het leuker/vlotter staat dan gewoon zo!

1 like

Ik heb een goed verhaal. Een vriendin vertelde laatst het raarste wat ze haar ex ooit had zien doen, namelijk:

hij spoelde na gebruik de toiletborstel af onder de kraan, in de wasbak in de keuken

:nauseated_face:

32 likes

Had niet ook ooit iemand op EGF als lifehack gezegd dat ze haar wc-borstel af en toe in de vaatwasser deed?

2 likes

Hoe typen jouw ouders als ze lachen op Whatsapp?

• Ha ha
  • Haha!
  • Haha

0 stemmers

Ik moet dit echt even verwerken. :weary:

4 likes

Ik was redelijk verbaasd dat een vriendin van mij (havo, pabo gedaan, al jaren werkzaam in onderwijs) niet wist wat een officier van justitie doet. Ze had het over een vaag verhaal met ‘die heeft toch een advocaat.

Weet jij wat een officier van justitie doet?-

• Ja, ik heb rechten gestudeerd
  • Ja, uit het nieuws
  • Ja, op school geleerd (welk onderwijs?)
  • Ja, anders
  • Nee, geen flauw idee
  • Nee, maar wel een vaag vermoeden/weet het een beetje
  • Anders… (namelijk)

0 stemmers

Eigenlijk té chill haha

2 likes

Toen ik zat te twijfelen of ik Rechtsgeleerdheid zou gaan studeren of niet. Heb ik veel dingen opgezocht over verschillende beroepen binnen het Recht.

1 like

Op zich chill maar als ik heel eerlijk ben werkt thuiswerken gewoon niet voor mij. Ik ga dan allerlei andere dingen doen en ben totaal niet productief

5 likes

Ik studeer rechter, maar ik wist het daarvoor ook al.

1 like

Ik heb het net even opgezocht en er komen wel extra taken bij die ik niet wist. Zo wist ik niet dat de officier van justitie dit deed:

• het gezag voeren over onderzoeken van de politie
  • bij zware misdrijven direct leiding geven aan onderzoeken van de politie

Maar dit ken ik wel:

• optreden als openbaar aanklager in een rechtszaak
  • tijdens een rechtszaak een bepaalde straf eisen. De rechter kan die eis volgen, of er van afwijken, zowel naar boven als beneden.
3 likes

Niet zo chill. Ik heb thuis teveel prikkels en ga dan heel snel andere dingen doen. Werk het liefst in een omgeving waar mensen ook aan het werk zijn (bieb bijvoorbeeld), dan ben ik veel meer gemotiveerd

3 likes

Van alle crime series en boeken die ik heb gelezen :stuck_out_tongue:

11 likes

ik zou gewoon en dagje naar een andere stad gaan. Heb je toch een leuke herinnering voor later. En als niet meer zo blijkt te klikken tussen jullie, ben je zo weer thuis.