Ja dan kan je toch niet meer lekker rustig even uitgebreid zitten? Bah
Heb toevallig afgelopen week een muisje op het werk gezien tijden een dienst, was zó hard aan het hopen dat niemand in gillen zou uitbarsten, gelukkig ook niet gebeurd.
Ik vraag me wat af… Ik heb een leaseauto, met tankpas, die ik privé (en in het buitenland) mag gebruiken. Die auto is onderdeel van mijn salaris, als ik hem inlever krijg ik budget uitgekeerd. Alle kosten die ik voor de auto maak (parkeren, wasstraat) mag ik aftrekken van mijn bijtelling, krijg daar dus een redelijk percentage weer van terug (ergens tussen de 40 en 50% dacht ik). Nu ben ik op vakantie geweest met een vriendin, 4000km gereden, geen brandstofkosten gehad. Wel vrij veel kosten voor de auto gemaakt (tol, pontjes, etc) die we uiteraard gedeeld hebben en ik heb kunnen aftrekken van mijn bijtelling. Moet ik dit bedrag nu delen met mijn vriendin?
- Ja, zij heeft gedeeld in de kosten, dus krijgt daar ook een deel van terug
- Nee, jij betaalt de bijtelling, dus jij mag dat bedrag houden
- Doe niet zo moeilijk mens, met je dikke leasebak
0 stemmers
Is het niet ook zo dat muizen soort van geen blaas hebben en alles laten lopen? Dus ook als ze over je crackers etc. lopen
Ik heb in 2 huizen muizenplagen gehad, ze zaten zelfs in mijn hoogslaper
Ik doe inmiddels al ruim 4 jaar met mijn harde lenzen Misschien binnenkort toch maar eens naar de opticien voor nieuwe…
Ik heb dit ook gehad toen ik in NYC woonde. Brrrrrr als ik er nu alleen maar denk haha. Terwijl ik muizen eigenlijk helemaal niet eng vind. Maar zo’n grote zwarte rat, uit de wc whaaa
Wij hadden (in Utrecht) college in een wat oudere bioscoop, daar renden de muizen langs je voeten. Op werk (Amsterdam) stikte het ook van de muizen, was nog best interessant hoe ze via snoeren omhoog klommen enzo. Minder leuk was het als ze in je tas zaten.
Thuis heb ik er eenmalig eentje in de keuken gezien en heeft er een tijdje eentje in de muur gezeten, die ik dan hoorde piepen. Dat was wel echt naar.
Haha ik lees dit dus net terwijl ik op de wc zit
Maar als het goed is zitten hier geen ratten. Alleen een muis in het tuinhuis kwam ik van de week achter nadat we oog in oog met elkaar stonden
Wat cool dat je daar college had! Welke bioscoop? De enige muis die ik in de bioscoop heb gezien was ook in Utrecht! In die ene die aan het eind voorstraat zit, hoewel ik me nu afvraag of die bioscoop nog bestaat.
Ha ik wilde dit ook zeggen! Niet eentje maar heel wat muizen. Zo door de paden heen. Dit was bij de bioscoop aan de gracht. (Zit dat er nog? Is al jaren geleden).
Rembrandt bedoel je denk ik? Die bestaat nog! Die bedoelde ik niet, maar het is dus niet de enige bioscoop met muizen haha
Ik ga in april naar Colombia, wat kan ik voor je doen?
Vandaag was
- Een goede dag
- Neutraal
- Een slechte dag
0 stemmers
Tot 5 uur was het een goede dag, daarna slecht dus over het algemeen neutraal
Tuurlijk!
Ik ga in maart!
Ik heb ook een muis. Heel soms zie ik hem. Ik vind het ook wel gezellig en ik heb geen last van m. Ik heb m maar Courtois genoemd, dat is net wat persoonlijker.
In de collegezalen op de universiteit zaten veel muizen. Had als ik ze weer eens zag lopen toch altijd moeite om daarna het college nog te volgen
Ja en in de MediaMarkt rennen ze ook langs je heen. En was een keer 's nachts bij de burger King en toen liepen er twee over het aanrecht.