In mijn studentenhuis hebben we er wel eens een in een groentela gevonden, half ontbonden, omdat degenen die die koelkast gebruikten 3 weken op vakantie waren en de muis blijkbaar vlak daarvoor in de la was gekropen (waar natuurlijk nog een berg eten in lag, want waarom zou je je koelkast zo goed als leeg achterlaten als je 3 weken weggaat ) . Oh en ook een keer eentje onder de wasmachine, die was helemaal gemummificeerd. Was een heel oud huis in het centrum van een stad, dus tenzij je dan een kat hebt heb je volgens mij automatisch muizen.
Maar nu noem je echt een superheftige angst (wat onwijs vervelend voor je dat je dat hebt trouwens) en waarbij je er ook nog eens echt veel aan gedaan hebt. Dus in dit geval bedoel ik jou zeker niet!
Voor de mensen die een huis hebben met twee verdiepingen (of je ouders)
Is de badkamer
- Beneden
- Boven
0 stemmers
Mijn ouders (moeder en stiefvader) hebben de badkamer op de 1e (3 verdiepingen), mijn vader had hem vroeger beneden (ook 3 verdiepingen), maar tegenwoordig woont hij met zijn vriendin in een appartement dus alles op 1 verdieping. Vond die badkamer beneden echt irritant, sliep daar op zolder, dus moest dan altijd het hele huis door als ik 's nachts moest plassen of als ik ging douchen.
Wat heb je dat dan goed gedaan uiteindelijk, daar mag je echt wel trots op zijn! Vind het heel erg knap dat je het zo aangepakt hebt
Ik heb echt precies hetzelfde gehad, ben ook bang voor kikkers en padden.
Ja dit ben ik helemaal met je eens, afgezien van muggen (het echte uitschot van het dierenrijk) maak ik ook nooit iets bewust dood. Ik was op vakantie op klein Curaçao. En daar liepen natuurlijk heel veel krabjes rond in slakkenhuisjes, die allemaal op het eten afkwamen. En dan waren er mensen die ze serieus gewoon een schop gaven. Gewoon omdat ze over de grond liepen. Ik vond dat zo erg en zo zielig. Getuigd van zoân gebrek aan respect voor het leven. Een vrouw zei zelfs: ik moet die beesten hier niet, zij buiten, wij binnen, ze lopen in de weg en ze zijn vies. Je staat in een openlucht kantine op een onbewoond eiland. Wie denk je nou dat daar thuis hoort!? Ik heb gezegd dat ik vond dat zij in de weg liep.
140 omdat ik maar een kleine slaapkamer heb, maar anders had ik minstens 160 gedaan. Met zân tweeĂ«n is 140 best knus.
Nice. Hoe reageerde ze hierop?
Ik vind 140 niet fijn met zijn tweeën. Leuk om te knuffelen en te kletsen enzo ja, niet om daadwerkelijk goed te slapen. Als ik mocht kiezen zou ik 180 doen. Bij 160 heb je soms nog knieën in je rug en voel je die ander draaien etc.
Ze mompelde iets en schepte nog een spareribje op meer aardappelsalade for me
160 met zân tweeĂ«n (plus gleuf in het midden) en ik vind het niks. Ik vind het zelfs zo storend dat ik vaak apart ga slapen. Een bed kan mij niet groot genoeg zijn. Ik slaap het liefst ook diagonaal, lekker in de breedte helemaal.
Ik heb een twijfelaar en vind het super chill. Genoeg ruimte in mân eentje en heb er ook prima comfortabel in geslapen met mijn ex (maar hij is wel klein)
omg hier word ik boos van. wat een arrogantie van haar, die opmerking ook âzij buiten, wij binnenâ
arghh
deze vraag is weleens eerder gesteld volgens mij? maar
hoe lees jij het forum?
- ik kijk bij de verschillende categorieën en open dan topics
- ik kijk bij ânieuwsteâ
- ik kijk bij âongelezenâ
- ik kom gewoon op de homepage en klik dan topics aan
- ik heb geen bepaalde manier
0 stemmers
mis ik iets?
ik moet trouwens wel zeggen dat ik daarna vooral doorklik onderaan een topic, bij aanbevolen topics
Heb jij een beugel gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat voor soort beugel(s)?
- Blokbeugel
- Plaatje
- Buitenboordbeugel
- slotjes/plaatjesbeugel
- hyrax/vlinder/spinbeugel
- Anders, namelijk
0 stemmers
Heb jij nu nog een
- Spalkje
- Nachtbeugel
0 stemmers
Zijn jouw tanden weer gaan verschuiven?
- Nee
- Ja
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ben jij tevreden met je tanden?
- Heel tevreden
- Tevreden
- Matig
- Niet echt tevreden
- Totaal niet tevreden
0 stemmers
Volg jij vlogs?
- nee
- ja
0 stemmers
Volg/lees jij blogs?
- nee
- ja
0 stemmers
Ik ben met een combinatie begonnen: buitenboord met een plaatje. Daarna slotjes.
Mijn tanden waren wel recht, maar had een (lichte) overbeet. Vervolgens een nachtbeugel, eerst braaf gedragen en later er erg laks in geweest en toen kreeg ik hem niet meer in.
Jaaaarenlang beugel, en een heftige operatie, maar het was het zo waard, ben nu echt heel tevreden met mijn tanden. Heb 1x twee mini gaatjes gehad, nadat ik 8 jaar niet bij de tandarts was geweest, verder zijn ze supergezond, staan ze mooi recht, en heb ik er nooit wat mee. Mijn tandarts en mondhygiëniste zeggen ook altijd dat ik zulke mooie tanden heb