Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik heb 140 en ik slaap er vaak met 2 personen in en dat is meestal wel comfortabel, maar als iemand heel groot is of wild slaapt raak ik soms wel licht agressief, haha

1 like

140 en dat is schijnbaar groot genoeg voor 2 wat bredere mensen (mijn ex is echt een beer van een vent) :joy:, we slapen allebei prima haha. Ik hoef ook niet groter te hebben eigenlijk. Nu heb ik nog ruimte naast mijn bed over.

1 like

Je had me best kunnen taggen hoor. Ik quotete mensen met zo’n angst, want mensen weten dat zelf idd ook.

Ben jij (anoniem):

• Aseksueel
  • Biseksueel
  • Heteroseksueel
  • Homoseksueel

0 stemmers

Heb jij eens liefdesverdriet gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik volg specifieke topics en die staan automatisch op mijn homepage. Als ik daar uitgelezen ben klik ik op nieuw en kan ik de rest browsen.

Ik heb maar op hetero gestemd, maar ik geloof meer in een glijdende schaal, zoals bijvoorbeeld de Kinsey scale. Daarop zou ik een 1 zijn, geen 0.

Aanhakend op jouw poll dus even deze. Waar zie jij jezelf op de Kinsey scale (anoniem)?

• 0 - Exclusively heterosexual
  • 1 - Predominantly heterosexual, only incidentally homosexual
  • 2 - Predominantly heterosexual, but more than incidentally homosexual
  • 3 - Equally heterosexual and homosexual
  • 4 - Predominantly homosexual, but more than incidentally heterosexual
  • 5 - Predominantly homosexual, only incidentally heterosexual
  • 6 - Exclusively homosexual
  • X - No socio-sexual contacts or reactions

0 stemmers

5 likes

Ja ik had ook elastiekjes! In combinatie met een slotjesbeugel. Daar zaten van de haakjes aan want waar maakte je ze anders aan vast? :stuck_out_tongue:

En ze lagen ook altijd door heel het huis

1 like

Hahah ja zoo lekker!! Maar vind jij het savonds dan niet rot dat hij al ligt te slapen en jij je er tussen moet duwen? Of gaan jullie tegelijk naar bed?

Its a keeper :soccer:

1 like

@En_17_Anderen ben echt super trots dat je hier nu ook reageert terwijl het over muizen gaat. Topper!

6 likes

Ik heb eerst dit gekke ding gehad (in combinatie met buitenboord na school, of in mijn geval tijdens het slapen uitdoen), deze ben ik ook een keer kwijtgeraakt want het is echt een doorzichtig mini ding.

image

Hadden mensen deze ook? Ik heb hem ooit een keer eerder bij iemand gezien. En daarna gewoon de slotjes en een plaatje. Toen heb ik een tijd later m’n kaak gebroken en is een groot deel voor niks geweest 😢😢😢
1 like

Mijn werk is een combinatie , weet het niet zo goed. Denk dan dienstverlening en zorg?

Is dit een lipbumper?? Die moest ik eerst misschien ook, heb uiteindelijk gekozen om niks aan m’n ondertanden te doen. Maar mijn moeder kreeg een lachstuip toen de ortho zei dat het een lipbumper heette.

1 like

Als je bij een bushalte staat te wachten waae maar één lijnbus komt, steek je dan alsnog je hand op?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Vraag me ook af of dat “verplicht” is. De buschauffeur reed net namelijk gewoon verder terwijl er wel mensen stonden te wachten bij zo’n specifieke bushalte.

Haha ja klopt!
Mijn broer heeft me nog wijsgemaakt dat mijn lip hierdoor voor altijd een beetje naar voren zou blijven staan :frowning:

Ja, maar niet omdat het moet (maar misschien is dat wel zo?) maar inderdaad omdat ik te vaak heb gehoord dat dit gebeurde. Zo dom (dat die chauffeur niet stopt dan dus).

Heb je wel eens je woning (ook studentenkamers tellen) onderverhuurd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je zelf wel eens onderhuurder geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Anoniem: Heb je wel eens illegaal iets onderverhuurd of ondergehuurd? (Dus zonder inschrijving)

• Ja, als huurder
  • Ja, als verhuurder
  • Nee

0 stemmers

Ik doe dit nu wel altijd sinds een keer de bus bijna doorreed. Toen zei de chauffeur van ja wel even je hand opsteken anders weet ik niet dat je mee wil. En toen zei ik dat het mij wel duidelijk leek omdat er maar 1 bus stopt en (ik stond ook duidelijk te wachten). En toen zei hij dat er wel vaker mensen voor de leuk in het bushokje zitten/staan(?). Vond ik een beetje gek, maar nu doe ik het maar altijd voor de zekerheid.

In de media! Maar ik zweef tussen management, marketing en business development in dus heb marketing communicatie gestemd (dat is ook wat ik gestudeerd heb).

Ja want een paar jaar terug werd een buschauffeur boos op me omdat ik dat niet deed dus nu neem ik altijd maar het zekere voor het onzekere.

2 likes