Ik luister eigenlijk vooral naar de sound (instrumenten en stem van zanger/zangeres) en heb vaak vaak geen idee wat er precies gezongen wordt, ook al zijn het mijn lievelingsnummers. Daarom kan ik vaak ook niet meezingen met liedjes
Ik sluit niet uit dat ik mezelf nĂ©t even iets te trashy zou kleden als ik zoân dun ding zou zijn. Voordeel van veel dingen oversized kopen wat ik nu doe is dat ik heel veel kleding tot 9 maanden zwanger gewoon heb doorgedragen, #winning
Hoort dat ruiken er ook bij? Ik ben wel gevoelig maar zou mezelf niet zo snel hoogsensitief noemen omdat ik het een stomme soort nepdiagnose vind. Maar ik wist niet dat een goede neus er ook bij hoort, dit vind ik wel grappig. (Krijg vaak opmerkingen dat ik van alles ruik waar anderen dat niet (zo snel) ruiken)
Dan stem je ânee, ik draag alâŠâ ook als je strikt genomen al niet alles draagt wat je mooi vindt, sorry als ik het onduidelijk geformuleerd heb
Bij mij is het niet echt âals ik dunner of dikker wasâ maar meer: als ik een ander figuur/lichaam had (met meer taille ipv buik, meer boezem, minder brede rug, minder gezweet, andere heupen, langere benen etc). Zoveel dingen vind ik nu niet staan (of passen niet) en het maakt niet eens zozeer uit of ik -5kg weeg of +5kg.
Edit: wat een negatief bericht. Ik kan mijn lijf ook waarderen hoor en op dit moment vind ik het zelfs gemeen om er zo negatief over te doen. Ik heb een prima lichaam.
@anon37686689 @HvO echt rot om te lezen dat jullie vinden dat jullie niet zorgeloos kunnen dragen wat jullie het liefst zouden willen Ik gun het iedereen om zich prettig te voelen in mooie kleding. Zelf struggle ik er ook mee terwijl ik onzekerheid bij anderen meestal zooo onnodig en onterecht vind.
Wat zou je anders doen dan? Ik zou denk ik niks anders doen dus ben wel benieuwd. (Ik zou winkelen leuker vinden maar verder geen veranderingen in de indeling van mijn dag of leven ofzo)
Ik herken best veel van deze dingen in mezelf maar ik vind mezelf totaal niet hoogsensitief en ik ervaar mijn leven ook niet zoals het hier wordt beschreven. Ben een beetje in shock
Ik zou wel andere kleding dragen als ik andere benen had. Meer rokjes en jurkjes denk ik. Zeker in de zomer. Elk jaar is het weer een periode van mezelf erover heen zetten en dan gaat het wel
Maar alles zou ook anders zijn als je jezelf niet lelijk zou noemen
Dit denk ik ook al jaren.
Edit: Over mijn neus niet jouw neus
En doe er ook steeds niks mee, maar stel ik doe het wel dan is er vast wel weer iets anders dat het leven dan weer âbeterâ zal maken dus dan begint het weer opnieuw. Maar ik heb dit eigenlijk met alles in het leven, niet alleen uiterlijk haha. De eindeloze zoektocht naar niks
Ik herken mezelf ook in bijna alles maar uiteindelijk is het ook maar gewoon een naam voor een groep karaktertrekken, zolang je functioneert is het helemaal prima toch?
@Jauregui eh ja daar heb je gelijk in, gek punt inderdaad đ€·
Draag jij sokken als je naar bed gaat?
- Ja, altijd
- Ja, bijna altijd
- Alleen sporadisch
- Nooit
0 stemmers
Voor de sokkendragers, hou je die dan (meestal) de hele nacht aan?
- Ja
- Nee, ik doe ze uit terwijl ik nog wakker ben
- Nee, ik doe ze in mijn slaap uit
0 stemmers
En wat voor soort sokken draag je in bed?
- âNormaleâ sokken
- Sportsokken
- Fluffy sokken of andere âslaapsokkenâ
- Een ander soort sok, namelijkâŠ
0 stemmers
Ik denk dat je altijd wel dingen vindt die je niet leuk vindt, ook als je âperfectâ bent. Ik kan wel geobsedeerd zijn door bepaalde dingen en daar heel veel focus op leggen maar het beĂŻnvloedt mijn gedrag denk ik niet. Misschien toen ik meer onzeker was over mezelf, maar nu remt het me niet echt. Maar soms dat gestaar in de spiegel en balen van bepaalde dingen, het zou wel fijn zijn als dat weg zou gaan.
Misschien is het ook de focus wel, misschien vind ik dat jij helemaal geen make up op moet en dat een broek prima kan. Hangt het meer samen met onzekerheid dan dat je lichaam objectief gezien echt lelijk is. Want ik denk wel dat sommige mensen objectief naar zichzelf kunnen kijken en hun uiterlijk zo kunnen beoordelen, dan weet ik niet of het echt veel verandert als je jezelf niet lelijk zou noemen. @Luzarl Het is dan alleen een focus verlegging. Je beseffen dat het niet per se allemaal om uiterlijk gaat in het leven, en er andere dingen zijn waar je wél blij mee kunt zijn, ook al heb je een minder mooi uiterlijk.
Ik heb maar plaats voor één toestel en heb een net zo grote hekel aan het wasrek in mijn huis als de afwas doen. Welke kies ik?
- Droger
- Vaatwasser
0 stemmers
Ligt er denk ik ook een beetje aan wat je woonsituatie is. Als je alleen woont zet je de vaatwasser niet dagelijks aan lijkt me en dan blijft de vaat ook vies. Daarnaast moet je dan ook voldoende schone vaat hebben. (Als ik naar mezelf kijk zou daar wel minimaal 3 dagen overheen moeten gaan wil ik hem een beetje gevuld hebben). Daarom zou ik dan persoonlijk voor een droger gaan, maar als je samenwoont o.i.d. zou ik weer voor een vaatwasser kiezen.
In principe al je zintuigen! Volgens mij niet omdat die beter zijn, maar omdat je ze op een andere manier verwerkt in je hersenen en meer oppikt daardoor.
Hoeveel schoenen ik wel niet zou kopen als ik niet maar 42 had
Maar ik koop ook slechte HEMA koekenpannen met die van de Ikea doe ik wel meerdere jaren! Volgende keer daar wat meer tegelijk kopen
Ik heb t idee dat t geen bal uitmaakt wat je koopt, is echt een frustratie geworden. Ik was eerst heel enthousiast over de Greenpan maar die was uiteindelijk ook (net als elke tefal pan) binnen 2-3 jaar kut. Nu hebben we een tomado die ik bij de Kruidvat zag liggen, ga er niet meer in investeren.
Edit: en ik doe ze niet in de vaatwasser