Stel hier je persoonlijke vraag #5

Moest googlen wat dat is… Wel op FB voorbij zien komen. Lang geleden.

1 like

Hahah wat koop je bij de bloemist?

1 like
Like als je het gezien hebt

Too late

3 likes

Ja inderdaad! Ik heb zelf bij heel veel namen wel een bepaald type in m’n hoofd, maar ik ben wel benieuwd wat voor beeld anderen bij mijn naam hebben.

1 like

Ik gokte het en het was goed, vind ik leuk :stuck_out_tongue:
Oh wow en ik zie nu de oppervlakte van mijn ouders huis en het is nog kleiner dan ik op het oog al dacht.

Show je bitmoji topic?

2 likes

Mijn naam is helemaal niet veel voorkomend. Ken ook niemand irl die zo heet en maar 1 semi bekend persoon. Plus, ik hoor vaak dat ik een mooie naam heb. Heb er weinig associaties mee, dus vind het wel echt MIJN naam. :sweat_smile:

2 likes

Ja!!!

1 like

Nog nooit van gehoord.
Hoe kom je daar aan dan? Zelf gemaakt?

Hahaha ik dacht al: wat is een knakkernaam

@Canvastas Ik zou me echt zwaar in mn bek gescheten voelen als mensen mijn naam het beste bij me vinden passen :tired_face:

2 likes

Omg echt? Als het is wat ik denk, vind ik jouw naam al zo veel beter dan de mijne. Zo stel ik me altijd maar voor in Engeland.

Ik kwam laatst tijdens uitgaan een jongen tegen met dezelfde naam als ik, had wel even een soort van brainfart toen. Ik vind mijn naam eigenlijk wel bij me passen en vind het echt klinken als een meisjesnaam, maar als je dan opeens een man ziet met dezelfde naam is dat best wel gek. En hij vind zijn naam waarschijnlijk ook bij hem passen, heel apart.
(Hij heeft overigens meer recht op ‘onze’ naam want het is een Russische mannennaam en hij is half-Russisch)

4 likes

Ik heb altijd een identiteitscrisis wat betreft mijn naam. Dan denk ik ?? Oja … Zo heet ik … Dat is mijn naam … Of toch niet :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

@Zemraluani @Mhysa

Weg

2 likes

Mijn naam hoor je echt echt nooit, alleen de jongensversie is een zieke sjonnie naam. Zo jammer.

Meer hints meer hints

1 like

Het klinkt soort van als de voornaam van FLOTUS maar dan zonder i er in en andere voorletter

Ik moest lang denken, maar ik had het goed yesss

1 like

Oké ik heb een vermoeden, is er een president geweest die dit als tweede naam had? (Ik haal t weg als het klopt en je dat wil)

De sjonnieversie ja

1 like