Stel hier je persoonlijke vraag #5

Wel een mooie naam vind ik! De meisjesversie dan haha

1 like

Ik ben heel blij met m’n naam! Hoor ook vaak dat mensen vinden dat hij goed bij me past. omschrijving weg omdat ander het namenraad topic niet meer leuk is

2 likes

Ik vind dit wel een super leuk gesprek trouwens, in mijn hoofd heet @grace ook gewoon grace, of andere forummers met een ‘normale’ forumnaam

5 likes

Ah wat leuk haha! Vet stom maar ik denk dat als ik zelf niet zo geheten had, hij ook op mijn lijstje zou staan :’)

1 like

1908 :hushed: wist niet dat dit huis zo oud was

1 like

Heb precies dezelfde naam als het kind van Annic (Ten Duis/Van Wonderen). Denk dat ik 'm niet zo goed bij me vindt passen door precies die kringen waarin die naam populair is hahaha.

5 likes

Er is een BN’er met dezelfde voornaam, die ook in de Playboy heeft gestaan. Als ik dan mijn naam zeg, hoor ik regelmatig: oh hihaho net zoals playboy BN’er!! Vooral als kind vond ik dat zo awkward en irritant.

1 like

Dat wil je toch ook niet horen als je nog klein bent, haha arm kind <3

1 like

Ook van Flodder? Vriendin van mij had dat ook altijd.

1 like

Niet van Flodder, wel van GTST en Nederlandse films haha.

Nick en Simon hebben een liedje over mij gemaakt.

7 likes

Dat is niet de goede nee hahah

2 likes

“If you fall, I’ll be there.”

Mijn naam

6 likes

Elke keer weer een ander.

4 likes

Jammer dat dit niet members only is, want ik durf mijn naam hier niet neer te zetten. Is redelijk origineel (in NL)

Word in Nederland eigenlijk ook alleen met ‘jouw naam’ aangesproken. Altijd onwennig als iemand die ik redelijk of goed ken m’n hele naam gebruikt.

Ik was de koningin en alle meisjes onder de 6 heten zo.

2 likes

Acda & De Munnik over mij!

2 likes

Herman? (Op een terras in de zon)

33 likes

Ook in members only kunnen bekenden van je zitten toch?

4 likes