In principe niet, tenzij ik weet dat de huisarts me gaat bellen ofzo. Maar dat is misschien vrij voor de hand liggend haha
Bij welke energieleverancier zitten jullie?
- Essent
- Eneco
- Nuon
- Oxxio
- Vandebron
- Engie
- Delta
- Qurrent
- Energiedirect
- Budget Energie
- Anders (welke?)
- Geen idee, wordt voor mij geregeld
0 stemmers
Bij greenchoice!
Ik ook bij Greenchoice.
Mijn werk belt in principe anoniem, dus sinds ik daar werk neem ik anonieme telefoontjes wel op.
Ik ook! go go groene energie
Ik zit nu bij Essent en dat bevalt goed. Hiervoor zat ik bij Nuon en daar ga ik absoluut noooooit weer bij. Echt oplichters.
Waarom oplichters? In mijn omgeving zitten er vet veel bij nuon en zijn tevreden (al jaren).
Heb jij in huis:
Een chromecast?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een robotstofzuiger?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een slimme speaker? (Google Home, Alexa, etc)
- Ja, 1
- Ja, meerdere
- Nee
0 stemmers
Slimme verlichting? (Philips Hue, Ikea Tradfri, etc)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je slimme verlichting hebt, heb je daar dan ook een bewegingssensor bij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het is dat ik nog thuis woon en mijn vader en broertje helemaal gek zijn van die dingen en ik niks anders hoor dan sonos, chromecast en google home. Maar mij boeit het echt niks haha.
Haha ja, ik zat net ook koffie te drinken met drie collega’s die echt elk een of meerdere slimme speakers hadden in huis. Ik dacht echt, zijn dit van die vakidioten of loop ik nu zo achter met ‘slechts’ mijn slimme verlichting.
Bij de laatste per ongeluk op nee gestemd, kan hem niet mer verwijderen
Ik ben wel van plan om binnenkort een chromecast te kopen. De rest niet.
Beetje rare vraag maar krijg jij ook weleens tranen in je ogen tijdens het poepen? Heb hem maar anoniem gemaakt
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben wel eens ontroerd en trots op mezelf na een grote boodschap, telt dat ook?
Hahaha wat cute.
Kan iemand dit biologisch/evolutionair verklaren? Zou het een soort ontlading, ontspanning zijn?
Ha! Die was ik helemaal vergeten
True story: ik heb ooit wimperextensions laten zetten en mijn ogen konden niet tegen de lijm. Iedere keer als mn ogen vochtig werden begonnen ze 5 minuten te branden. Poepen was een hel en ik heb ze binnen een week eraf getrokken
Ja! Minimaal 1 keer per dag rollen de tranen over mn wangen tijdens t poepen maar ik snap echt niet waarom haha, zo raar
Jullie houden gewoon zo enorm veel van jullie poepmoment, dat jullie er emotioneel van worden.