Stel hier je persoonlijke vraag #5

Van mij mag je maar 1 pil kiezen:

• Pil 1
  • Pil 2
  • Pil 3
  • Pil 4
  • Pil 5
  • Pil 6
  • Pil 7
  • Pil 8
  • Pil 9

0 stemmers

Waarom zou je pil 2 kiezen als je met time travel ook gewoon naar het verleden kan gaan, aandelen kan kopen van een dan nog klein bedrijf dat in het heden een gigant is, zodat je je dan die aandelen in het heden verkoopt en alsnog een groot geldbedrag hebt?

Desnoods koop je in het verleden een tekening van Rubens en laat je die in het heden verkopen, ben je ook zo een paar miljoen euro rijker.

21 likes

Hahahah, ja, oke, dat is een prima reden om het niet te doen.

Maar ik ga toch voor het geld

15 likes

Ja, ik negeer voor het gemak wel even het idee dat ik complete tijdlijnen en shit door de war schop.

3 likes

@Insouciance Ik zou dan wel gaan kloten ja. Beter zorgen voor iemand zodat er misschien een sterfgeval voorkomen wordt. Andere keuzes maken waardoor ik er nu veel beter bij zou zitten. Zorgt vast voor ellende (gezien in films :p) maar zou het niet kunnen laten.
Aanrader qua films die in dit thema passen; About Time en The Butterfly Effect (zo oud deze inmiddels). Love them! (als iemand nog meer van zulke films weet, let me know!)

3 likes

Oh man ik heb zitten janken bij deze film.

Ik vond The Time Traveler’s Wife ook heel mooi!

3 likes

Oooo ik zou zo graag 10 jaar jonger zijn, met de kennis van nu. Dan zou ik alles heel anders aanpakken en op deze leeftijd enigszins succesvol zijn ipv nog te klooien op het hbo

7 likes

Dit ja. Maar met tijdreizen beschouw ik mezelf ook als 10 jaar jonger. Toen begon de ellende zo ongeveer dus ideaal.
Ik denk ook zo vaak ‘ik had zoveel meer geld gehad als ik juiste keuzes had gemaakt’, en ik heb zeker niet altijd gedaan waar ik zin in had dus voor mij gaat die vlieger niet op. Ben wel een stuk verstandiger nu, had mijn 20 jarige persoon graag wat dingen verteld.

1 like

En met tijdreizen kun je ook mensen opzoeken die zijn overleden (pil 3)

3 likes

Met pil 1 wat zou je dan doen? Een sekte beginnen? :thinking:

2 likes

Edit: vraag verkeerd begrepen. Mark Rutte. Weinig thuis, lekker rustig. Of zou de pers dan juist de wacht houden in de straat?
Dan Rob Geus.

1 like

Ik denk dat Rob Geus het meest relaxt is. Geen overlast en zo’n perfect bijgehouden tuintje enzo. En relatief weinig paparazzi!

4 likes

Frans bauer lijkt me wel gezellig! De rest lijkt me irritant om naast te wonen, behalve Mark Rutte maar die lijkt me niet zo heel gezellig en die heeft wss ook veel beveiliging.

5 likes

Ja man hij stofzuigt zijn kunstgras

Maar ik zou bij hem wel bang zijn dat hij boos wordt op me als ik m’n tuintje niet bijhoud.

12 likes

Ik hoefde hier nieteens over na te denken

Hahahaha oooh neee wat erg. Oké ik neem het terug!

1 like

Dit was precies wat ik ook dacht

1 like

Frans Bauer is aardig maar zijn vrouw en kinderen zijn vreselijk. Ik heb ze een keer geholpen toen ik nog in de Efteling werkte. Wat een arrogante en onbeschofte mensen zijn dat zeg. Die Mariska probeerde met haar kinderen steeds voor te kruipen en praatte gewoon door andere gasten die aan de beurt waren heen. Nadat ik ze geholpen had liepen ze ook heel arrogant weg. Frans keek er heel ongemakkelijk bij en bedankte me maar gauw.

10 likes

Ik denk dat hij juist constant komt zeuren over de boom die midden in jouw tuin staat, waarvan de blaadjes altijd op zijn gazon waaien. Of hij komt zeggen dat je gft-bakken niet recht staan. Of wanneer je in de zomer 's avonds om 22.00 buiten met vrienden een wijntje zit te drinken dat zijn hoofd langzaam boven de schutting uitkomt met zo’n grumpy face en dat hij dan even overduidelijk op zijn horloge gaat wijzen.

En als je gaat barbecuen komt hij ongevraagd keuren of alles wel volgens de hygiëne regels gaat

32 likes