Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik zat te twijfelen tussen Rob en Mark, maar ik vind Rob wel zo’n type dat in zo’n Frans Bauer-achtige wijk woont en inderdaad een pietlut is die niet zou misstaan in een aflevering van De Rijdende Rechter.
Mark is nooit thuis en de rest is allemaal veel te druk, dus de keuze is snel gemaakt.

1 like

Mijn guilty pleasure is Nederlandse volksmuziek. Voor de rest heb ik een uitstekende noise cancelling koptelefoon :stuck_out_tongue:

1 like

Maar wat nou als je door veel aandelen te kopen in het verleden de geschiedenis verandert en het bedrijf niet zo groot wordt door een verloop van omstandigheden ?Denk aan grote investeerders die niet willen kopen omdat ze geen meerderheid in de aandelen kunnen krijgen dankzij jou.

Edit: en hoe garandeer je dat het schilderij van Rubens bij jou uitkomt? Je kan et niet meenemen want dan maakt et niet het juiste verouderingsproces door om te worden erkent.

Laat mij eens in mijn waan dat ik het goed bedacht heb :cry:

Nee, maar ik hoef niet de meerderheid van de aandelen te hebben. Ik heb verder ook 0 verstand van aandelen (maar ook geen mogelijkheid tot tijdreizen, dus ik hoef me er ook niet in de te verdiepen), maar je kan ook gewoon een paar aandelen koopt van een bedrijf waarvan die later veel meer waar zijn en je alsnog winst hebt. Als je dat voor een paar bedrijven doet, kom je ook wel aan een groot bedrag.

Haha, help, ik heb het ook allemaal niet tot in de detail uitgedacht. Ik denk dat ik het misschien ergens zou willen opslaan op een plek waarvan ik weet dat die (relatief) weinig aangetast wordt door de loop der tijd. Maar het blijft natuurlijk wel een risico.

1 like

Sorry :sweat_smile:
Dat is 1 van mijn werkgewoontes, heel veel gaten in ideeen prikken om ze te verbeteren :wink:

3 likes

Haha nee joh! Ik vind het ook wel leuk om er zo over na te denken!

Iedereen die Rob Geus stemt vertrouw ik niet meer. Je realiseert je dan echt niet hoe kut dat zou zijn. Hij is een pietje precies die de Godganse dag komt zeuren over letterlijk alles wat je doet. Waarom staat je fiets in de voortuin? Je mag je deur niet okergeel verven. Je mag niet lawaai maken na de bedtijd van de LETTERLIJKE RGK die dan naast je wonen. Hè Rob hier. Mag ik even binnenkomen? Ik wilde even met je praten over waarom jij de Nederlandse vlag buiten de officiële tijden hebt wapperen. Weet je dat dat illegaal is? Zodra de pleures en ww3 uitbreekt weet je dat Rob je voor een paar euro verklikt. En Robs vrouw, die werkt niet. Die is er 24/7 en heeft niets beters te doen dan elke van je moves gade te slaan. Die heeft het over je met de hele buurt. En denk maar niet dat Rob je ooit ook maar een biertje geeft hoor, maar op 11 november staan wel zijn kinderen op jouw stoep. Ze willen contant hijtje voor een karwijtje doen door je tuin te stofzuigen. Ze bellen altijd aan met hun kinderpostzegels en grote clubacties. Je spaart voetbalkaartjes voor ze omdat ze je chanteren tegenover Rob.

Echt een politiestaat zou dat zijn man. Animal Farm 1984 is dan je adres, in Abcoude of in welk ander naar SBS oort hij ook woont.

Nee dan Patty, die neemt je onder haar vleugels, onder het genot van een fles wijn kan je alles met haar bespreken, want Patty been there Done That. Ze is inmiddels wel Uitgefeest maar geeft wel leuke dinnerparties en tuurlijk word jij uitgebodigd. Neem ruim met Patty.

76 likes

Ik denk oprecht dat je met Patty echt goeie gesprekken kunt voeren. Die vrouw doet zich volgens mij op tv ook dommer voor dan dat ze is.

9 likes

Heb jij contactloos betalen geactiveerd?

• Ja
  • Nee
  • Anders/niet mogelijk

0 stemmers

Ik heb ook nog een oude pas waarbij het niet kan en ben te lui om een andere aan te vragen.:see_no_evil:

Ik heb het wel op de pas van de gezamenlijke rekening en gebruik het daar ook wel regelmatig. Op mijn eigen rekening heb ik het niet, omdat ik het eigenlijk maar niks vind dat er METEEN geld van je rekening gehaald kan worden als je je pas kwijt bent. Ook al is het maar 25 euro die je zonder pincode kan gebruiken

1 like

Ik ben stiekem iets te enthousiast over alle nieuwe manieren van betalen. Contactloos betalen scheelt toch een volle 2 seconden. Maar ook Ideal met een QR scanner, overmaken zonder edentifier met vingerafdruk, zelfscankassa’s. Wat leven we toch in een geweldige tijd.

19 likes

Grappig om dit gifje ook eens in zijn ware context tegen te komen op het forum!

5 likes

Mr nobody past hier ook goed bij!

3 likes

Ik zou iemand uit de dood willen terughalen maar alleen als diegene dan in goede gezondheid is.

Anders zou ik voor het geld gaan.

2 likes

Maar dat heeft iedereen na 5x of zo. Dan weigert ie, dan voert de caissière het bedrag nogmaals in en pin je met je code. Dat gebeurt ons allemaal dus!

1 like

Ik vind fietsen in een stad wel aanzienlijk kutter dan in een dorp, en ik heb twee fietsen dus dat speelt mee in mijn afweging. En als je deze poll in de zomer nog eens plaatst is het cijfer dat ik geef waarschijnlijk lager.

2 likes

In de zomer een 1, in de winter een 10 :grin:

4 likes

De activiteit fietsen: 1 (winter uitgezonderd, dan 10)
De fiets als voorwerp: 7, ik word instant agressief van die dingen
Een OV-fiets: 9

4 likes

Ik haat fietsen. Als ik uit ga ben ik gedoemd om te fietsen, maar pak vaak met mn lamme hoofd de taxi terug (10 minuten is het met de fiets). Laat dan ook gerust mn fiets twee weken bij het uitsgaansgebied staan omdat ik te lui ben om m op te halen. Ik doe echt alles met de auto :cry:

4 likes