Fietsen als naar dingen toe fietsen vind ik meestal echt afschuwelijk en zwaar. Maar gewoon recreatief wielrennen vind ik daarintegen wel hartstikke leuk om te doen!
Liever:
- Geld van je ouders lenen
- Terug bij je ouders gaan wonen
0 stemmers
Edit: een groot bedrag lenen bedoel ik, geen 10tje haha
Vanwaar de haat tegenover OV-fietsen? Ik ben oprecht benieuwd, heb er laatst voor het eerst een gehuurd en was echt verrast door hoe lekker die fietste.
Ik heb het idee dat ze geen rekening hebben gehouden met mensen die langer zijn dan 170cm Ik moet het zadel altijd een kilometer omhoog zetten, maar dan staat het stuur veel te laag, waardoor ik voorover gebogen zit en rugpijn krijg. En met het zadel laag verzuren mijn benen.
Voor de rest fietsen ze wel fijn ja.
Het stuur staat veel te laag, je krijgt rugpijn, of je benen verzuren, maar verder fietsen ze wel lekker hoor
Laf mijn pappie en mammie dus sowieso weer bij hun wonen. Zouden ze ook totaal niet erg vinden volgens mij. Tenzij het tot mijn 80e is, maar tijdelijk vinden ze ok.
In de winter vind ik het vreselijk want Raynaud, in de zomer heerlijk. Echt jammer dat ik altijd denk dat ik fietsen leuk vind in de winter
Nouja, soms tref ik weleens een fiets die wel goed is.
11
Terug naar mijn ouders gaan is voor mij niet echt heel succesvol geweest maar geld lenen bij mn ouders is ook niet mijn ding want dan voel ik geen druk om het terug te betalen
Ik kan alleen een 2 bij 2 oplossen, maar nog nooit de tijd genomen om 3 bij 3 te leren Moet wel zeggen dat ik een kubus oplossen altijd heel indrukwekkend vond maar nu ik weet hoe het werkt vind ik het eigenlijk helemaal niet zo bijzonder
Dit is precies t zelfde als hoe ik erin sta. Een paar tientjes lenen zou ik niet zo erg vinden maar het gaat om meer euro’s dan 4 tientjes en door omstandigheden ben ik helaas genoodzaakt om tussen deze 2 te kiezen, vind dat ontzettend lastig.
Edit; niet quoten aub, misschien haal ik t nog weg
Ik moest vroeger elke dag 30 kilometer fietsen naar de middelbare school. Heb er daardoor zo’n enorme hekel aan gekregen. Zodra ik een baantje kreeg kocht ik van mijn loon elke maand een busabonnement.
De enige keer dat ik fiets, fiets ik naar station. Naar station is berg af, dus ik ben super snel daar, super chill. Maar terug naar huis moet ik een flauwe berg omhoog en ik haaat het. Krijg altijd pijn aan Mn benen en raak helemaal buiten adem. En het is echt maar 5 minuten fietsen Misschien zegt dit meer over mijn conditie haha
Een stukje fietsen in de zomer met mooi weer kan wel lekker zijn. Verder haat ik, maar dat ligt ook aan m’n fiets en de drukte in de stad. Heb voor de zoveelste keer een lekke band. En ik raak vaak bezweet van fietsen (omdat ik meestal moet haasten
).
Ik fiets 2x per jaar. Naar de tandarts. Ik loop liever. HAAT aan fietsen.
Voor de mensen die fietsen haten, wat vinden jullie er dan zo erg aan?
Pijn in mijn geval, vreselijk veel pijn aan mn knieën bij het kleinste zuchtje wind tegen
Ik vind fietsen prima, niks op tegen. Of ja, zolang het niet langer dan een uur enkele reis is en het vooral niet regent. Fietsen in de regen is echt de hel.
Ik haat het niet maar ik vind ook heel het proces van fiets pakken, slot losmaken, afneembare lichtjes bevestigen, parkeerplaats zoeken, enzovoort enzovoort zo irritant.