Ik denk dat iedereen dit wel kan als ie het probeert, maar of je het wil is een tweede ding haha. Ik vind het ook best wel aso als mensen dit in de stad doen, je ziet gewoon minder en je zit mensen in de weg met je plu.
Ik doe niet aan parapluâs, daar heb ik een regenjas voor haha. Krijg last van mijn schouder en ik raak âm toch kwijt.
Ik vind fietsen super relaxt. Zeker in de stad. Je bent zo kilometers ver weg maar het lijkt niet zo ver (in de polder vind ik het wat minder leuk). Ik zweet wel heel snel én ik kan niet langzaam fietsen. Dus 5km met een brug erbij is echt niet leuk. Als ik s ochtends vanaf mijn vriend naar mijn werk moet ofzo, dan ga ik ook altijd ongedoucht richting huis om daar nog te douchen want ik heb standaard een natte rug/buik bij thuiskomst. Iehh. in elk seizoen kut. In de zomer heb ik er ook nog eens een druipend hoofd bij en natte haren.
Maar de activiteit zelf vind ik fijn.
Zodra de klinkers beginnen? Wat is dat?
Ik kijk niet naar kmâs maar naar reistijd (vaak ben je in stad sneller met de fiets dan met het OV) en of het donker is. In sommige buurten fiets ik niet graag.
Denk ook dat als je eenmaal een auto hebt, je die misschien wel sneller zou pakken. Nu is het vaak de keuze tussen fiets of ov en de fiets is dan vaak chiller qua reistijd.
Ik start met lopen als de kinderkopjes beginnen?
Oh wacht ik snap hem nu. Ik dacht aan een seizoen ofzo, ik dacht in welke periode zal je minder last hebben van die klinkers dan :â) snap hem nu
Alleen kinderkopjes zijn weer anders dan klinkers! Je hebt bij ons in de buurt een straat met van die ââbolleââ kinderkopjes en dat is echt de hel.
Dat is het punt dus ik heb daar wel eens gedoucht s ochtends maar dan ging ik de brug terug over en kwam ik helaas bezweet aan. Ik woon vlakbij werk en hoef ook geen bruggen over dus dan douche ik thuis zodat ik niet doorweekt aan kom. Dan loop ik of pak ik weer de fiets.
Ik zou naar werk 8/10 km verderop ook prima fietsen qua afstand, super fijn zelfs, maar qua fris aankomen is het niet zoân goed plan. Als ik naar een belangrijke afspraak moet, moet ik mezelf ook echt zeggen: rustig aan, niet zo doortrappen. En bij aankomst mijn gezicht droogdreppen :â)
Damstraatjes
Het ging over of je op korte afstanden de fiets pakt of de benenwagen. Als het dichtbij is heb ik altijd de neiging om te rennen. Als het donker is/in zijstraten doe ik dat dan ook vaak, maar op hoofdwegen op klaarlichte dag houd ik mezelf vaak meteen weer in :â) Voel me echt een kleuter maar lopen gaat zo sloom, op een drafje gaat veel sneller en waarom niet. Maarja, mensen kijken je wel vaak vreemd aan. Dan denk ik maar âach ze zullen wel denken dat ik haast hebâ en dan is het ook weer ok maar toch
Ik moest hier aan denken omdat ik het zelf net ervoer . Volgens mij heb ik het ooit gehoord bij Geordie Shore.
Ken jij het gegeven âfanny flutterâ?
- Uhu
- Say what?
0 stemmers
Heb jij weleens âfanny flutterâ ervaren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Aha! Een vriendin van me gebruikte deze term toevallig laatst. Wist niet dat het van Geordie Shore komt.
Hahaha. Ja geen idee of het daar ontstaan is, maar heb het daar ooit gehoord.
Haha neeee! De bekende kriebels in je buik als je verliefd bent, maar dan in je vagina (want je voelt je seksueel aangetrokken tot iemand).
âFanny flutters is when you see someone and get a slight tingling sensation in your private area. It could suggest you could have some sort of have sexual chemistry with them and want so have sexual interactions with them to or just find them extremely attractiveâ
Ik dacht eerder ook zoiets als wat jij dacht haha
Hahaha ik dacht ook dat het dit betekende. Vond het echt tegenvallen toen ik googelde.
Whaha. Ik voel me aangesproken. Ik las het hierboven ergens dus gooide het er ook maar in. Ik weet eigenlijk niet of ik het woord wel eens gebruik, ik denk dat ik moet bekennen van wel. Maar niet op een heel serieuze manier. âIk kom met de benenwagenâ zou ik wel appen naar een vriendin, maar niet zeggen tegen mân baas ofzo.
Haha ik zeg benenwagen altijd ironisch (inderdaad echt een stom woord).
Oh ik geniet juist van fietsen tussen de toeristen in Amsterdam, maar word er dan ook wel licht sadistisch van⊠Heel hard bellen als ze zonder te kijken het fietspad over willen steken, ze net een tikje afsnijden als ze zwiepend met hun huurfiets in slakkengang over het fietspad rijden. #sorrynotsorry
Ik zou dan bang worden dat het op mijn rug, borst en buik nog erger wordt. Na een paar km goed doortrappen heb ik echt een nat shirt op die plekken (edit: deze smiley komt echt niet overeen met de : - $ die ik postte hoor. een schamend poppetje is geen blozend lachend poppetje)
In de zomer toen het zo warm was had ik eens een foto gemaakt toen ik ergens aan kwam omdat het echt NIET normaal was dat het bijna grappig was. Leek wel of ik een flesje met vloeistof over mijn kop had gegooid :â). In je vrije tijd is dat al kut, maar hoe moet dat als je representatief voor de dag moet komen. Ik heb daardoor dus al vaker het OV gekozen. Hoewel, in de zomer heb ik dan ook hitte uitbraken in de metro met een nat gezicht tot gevolg. Nog maar ff genieten van de kou nu :â)