Als de deegroller ook vet kan absorberen wil ik er ook wel eentje!
Zeg jij:
- Goeiemorgen
- Goedemorgen
0 stemmers
Allebei haha
'morgen
Voel me wel echt kantoormeubilair als ik dat zeg.
<3 en soms ook even nieuwe gedachten?
Ja 170-185 is wel veel. Waar zit je bij?
Ligt wss meer aan haar dan aan jou. Wie weet heeft ze met vorige huisgenoten de ervaring dat nooit iemand iets doet, waardoor ze nu super goed let wanneer jij het gaat doen en daardoor overdreven reageert en niks meer vertrouwt. Ik zou gewoon reageren van: je hoeft echt niet bang te zijn dat ik het niet doe, ik hou me aan m’n woord. Maar als het je geruststelt kan ik het vanavond nog doen (en dan hopen dat ze zegt: aah nee ik doe ook beetje overdreven, ook prima als je het morgen doet) haha
Het is mijn doel om er super goed uit te zien met een zo hoog mogelijk gewicht
Wat doe jij op snapchat?
- Stories plaatsen
- Stories van anderen bekijken
- Lelijke foto’s sturen (denk aan onderkin bijvoorbeeld)
- Mooie selfies sturen
- Foto’s van eten sturen
- Foto’s van locatie sturen
- Pikante foto’s versturen
- Filmpjes maken als je op stap bent
- Snapchatgroepen
- Herinneringen delen
- Anders
- Ik heb geen snapchat
0 stemmers
Gebruik het alleen voor de leuke filters, maar plaats daar zelf niets.
Ik heb nog wel Snapchat maar gebruik het nog nauwelijks sinds instastories.
Ga je ieder jaar op vakantie naar het buitenland?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik woon in het buitenland, en ga wel een paar keer per jaar naar NL, dus sws dat al. Maar ga meestal ook nog wel minstens een keer per jaar echt op vakantie, of citytrip of wat langer, naar een ander buitenland.
Toch nog best veel mensen die niet ieder jaar op vakantie gaan. Ik ben al een paar jaar niet op vakantie geweest, omdat het mij gewoon te duur is, komt na mijn opleiding wel weer. Mensen vinden het alleen altijd heel raar dat ik nooit op vakantie ga, maar nu zie ik dus dat ik echt niet de enige ben haha.
Niet in het buitenland zegt niet dat iemand niet op vakantie gaat. Je kan ook prima binnen Nederland op vakantie.
Maar ga je dan ook niet in NL op vakantie? Ik moet gewoon echt af en toe weg uit mijn standaard omgeving en situatie om te resetten… En kan voor heel weinig, vorig jaar weekendje Praag voor 80,- incl verblijf (trein voor 30, airbnb 2 nachten voor 50, komt dan wel eten en drinken bij, maar dat maak je zo duur als je zelf wilt), gewoon goede aanbiedingen zoeken. Dat geld kan ik ook in een weekend thuis uitgeven als ik eens ga shoppen of een avondje uit eten ga en daarna cocktails oid.
Was dit een speciale actie?
Oh ik ga in Nederland ook wel weekendjes weg hoor! Ook wel eens een weekendje in het buitenland, maar niet standaard in de zomer naar Spanje o.i.d.
Als je je mentaal écht niet goed voelt, dan ga je…
- Gezonder eten
- Ongezonder eten
- Minder eten
- Meer eten
- Hetzelfde eten
0 stemmers
Ik eet dan niet anders dan normaal!