Stel hier je persoonlijke vraag #5

Heb je 5 dagen per week full time les? Of ook sommige dagen twee colleges bijvoorbeeld?

1 like

Wat voor anticonceptie had en welke heb je nu? Ik heb ook wel eens gedacht dat het daaraan zou kunnen liggen namelijk.

1 like

Ahh lastig :slightly_frowning_face: Stel dat je over twee maanden pas een baan zou vinden, zou je nu dan rond komen zonder baan? Anders zou ik de baan toch maar nemen, en de avonduren maar als vrije tijd beschouwen. Eventueel kijken naar een studentenlening?

Ben van de Nuvaring naar een spiraaltje gegaan. Die ring had ik overigens al jaren en heb er niet altijd last van gehad, voornamelijk het laatste halfjaar ongeveer.

ah echt, ik vind het juist altijd heel leuk om daar keihard bellend doorheen te fietsen, lekker toeristen bang maken en proberen aan te rijden :smiling_imp:

2 likes

Ik zit in het 3e jaar van mijn opleiding HBO Verpleegkunde. Ik ben deze week begonnen met stage in het ziekenhuis, wat ontzettend hard werken is. Als ik thuis ben moet ik nog van alles uitwerken en mij verdiepen in ziektebeelden en aan opdrachten werken. Ik woon samen met mijn vriend en ik heb nog niet hoeven lenen doordat ik altijd veel gewerkt heb naast mijn opleiding en eerdere stage’s. Dat gaat mij nu alleen echt niet lukken. Ik heb ongeveer 3000 euro op mijn spaarrekening staan en nu kom ik maandelijks 200 tot 300 euro tekort om rond te komen. Deze stage duurt een half jaar, in de zomer vakantie kan ik weer flink gaan werken en daarna begint meteen mijn afstudeerstage waar ik waarschijnlijk ook niet naast kan werken. Zouden jullie gaan lenen bij DUO of eerst spaarrekening opmaken?

• Nog niks lenen, eerst spaarrekening opmaken (ik wil alleen altijd 500 euro op mijn spaarrekening houden voor als er iets kapot gaat).
  • 300 euro lenen bij DUO en het geld op je spaarrekening houden.
  • Gedeelte lenen en gedeelte van spaarrekening.

0 stemmers

1 like

Heb heb overgewicht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je tevreden over je gewicht?

• Ja
  • Nee, ik zou minder willen wegen
  • Nee, ik zou meer willen wegen

0 stemmers

1 like

Ik zou wel minder willen wegen maar ik ben daar momenteel niet actief mee bezig

Ik denk altijd wel van ā€˜ik wil afvallen’, maar in feite wil ik vooral minder vet en meer spier. Als dat in mijn huidige gewicht is; prima. Maar heb dus wel op ā€˜ik wil minder wegen’ gestemd, omdat dat in feite is wat door mijn hoofd gaat.

5 likes

Ja same, dat getal boeit me niet zo maar wel op welke manier dat vertaald is naar hoe m’n lichaam eruit ziet.

1 like

Ik zou eerder wat strakker/gespierder willen zijn, maar qua gewicht zit ik imo goed

1 like

Wat zou het toch mooi zijn als we even flink met een deegroller over ons lichaam konden rollen et voila! Het vet is van plek veranderd.

14 likes

Als de deegroller ook vet kan absorberen wil ik er ook wel eentje!

8 likes

Zeg jij:

• Goeiemorgen
  • Goedemorgen

0 stemmers

1 like

Allebei haha

2 likes

'morgen

Voel me wel echt kantoormeubilair als ik dat zeg.

19 likes

<3 en soms ook even nieuwe gedachten?

1 like

Ja 170-185 is wel veel. Waar zit je bij?

1 like

Ligt wss meer aan haar dan aan jou. Wie weet heeft ze met vorige huisgenoten de ervaring dat nooit iemand iets doet, waardoor ze nu super goed let wanneer jij het gaat doen en daardoor overdreven reageert en niks meer vertrouwt. Ik zou gewoon reageren van: je hoeft echt niet bang te zijn dat ik het niet doe, ik hou me aan m’n woord. Maar als het je geruststelt kan ik het vanavond nog doen (en dan hopen dat ze zegt: aah nee ik doe ook beetje overdreven, ook prima als je het morgen doet) haha

3 likes

Het is mijn doel om er super goed uit te zien met een zo hoog mogelijk gewicht

15 likes