Stel hier je persoonlijke vraag #5

Wat doe jij op snapchat?

• Stories plaatsen
  • Stories van anderen bekijken
  • Lelijke foto’s sturen (denk aan onderkin bijvoorbeeld)
  • Mooie selfies sturen
  • Foto’s van eten sturen
  • Foto’s van locatie sturen
  • Pikante foto’s versturen
  • Filmpjes maken als je op stap bent
  • Snapchatgroepen
  • Herinneringen delen
  • Anders
  • Ik heb geen snapchat

0 stemmers

1 like

Gebruik het alleen voor de leuke filters, maar plaats daar zelf niets.

7 likes

Ik heb nog wel Snapchat maar gebruik het nog nauwelijks sinds instastories.

3 likes

Ga je ieder jaar op vakantie naar het buitenland?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik woon in het buitenland, en ga wel een paar keer per jaar naar NL, dus sws dat al. Maar ga meestal ook nog wel minstens een keer per jaar echt op vakantie, of citytrip of wat langer, naar een ander buitenland.

2 likes

Toch nog best veel mensen die niet ieder jaar op vakantie gaan. Ik ben al een paar jaar niet op vakantie geweest, omdat het mij gewoon te duur is, komt na mijn opleiding wel weer. Mensen vinden het alleen altijd heel raar dat ik nooit op vakantie ga, maar nu zie ik dus dat ik echt niet de enige ben haha.

1 like

Niet in het buitenland zegt niet dat iemand niet op vakantie gaat. Je kan ook prima binnen Nederland op vakantie.

3 likes

Maar ga je dan ook niet in NL op vakantie? Ik moet gewoon echt af en toe weg uit mijn standaard omgeving en situatie om te resetten… En kan voor heel weinig, vorig jaar weekendje Praag voor 80,- incl verblijf (trein voor 30, airbnb 2 nachten voor 50, komt dan wel eten en drinken bij, maar dat maak je zo duur als je zelf wilt), gewoon goede aanbiedingen zoeken. Dat geld kan ik ook in een weekend thuis uitgeven als ik eens ga shoppen of een avondje uit eten ga en daarna cocktails oid.

1 like

Was dit een speciale actie?

1 like

Oh ik ga in Nederland ook wel weekendjes weg hoor! Ook wel eens een weekendje in het buitenland, maar niet standaard in de zomer naar Spanje o.i.d.

1 like

Als je je mentaal écht niet goed voelt, dan ga je…

• Gezonder eten
  • Ongezonder eten
  • Minder eten
  • Meer eten
  • Hetzelfde eten

0 stemmers

1 like

Ik eet dan niet anders dan normaal!

1 like

Ligt er aan, als ik me gewoon meh voel dan ongezonder en meer, als ik me echt niet goed voel voor langere periode dan krijg ik niks door m’n strot.

1 like

Oja, ik heb hem toch nog even aangepast!

2 likes

Verschilt heel erg! Als ik me niet goed voel in de zin van echt ziek dan eet ik bijna niks, vaak alleen wat crackers en een soepje. Maar daar in tegen als ik me niet goed voel in de zin van verdrietig of baaldag, eet ik het liefste alle chips, pizza en friet van de wereld.

1 like

Ik zou Snapchat normaal allang verwijderd hebben maar mijn ouders hebben het ook en aangezien ik uit huis ben en ze weinig zie hou ik het vooral om hun foto’s te sturen en te bekijken.

2 likes

Was vanuit Berlijn, waar ik woon, dus wel wat dichterbij dan vanuit NL. Wel een aanbieding idd, en een paar maanden van tevoren geboekt.

2 likes

Ik heb nu nog zo’n ±7 kilo overgewicht en zou dit er nog graag af willen hebben. Ooit had ik 60 kilo overgewicht, dus ben ergens ook wel weer tevreden.

55 likes

:clap:t2::clap:t2:

1 like

Wat knap!

2 likes