Ja dat laatste wist ik inderdaad, maar ik vroeg me dus af bij wie ze zichtbaar zijn en bij wie niet. Maar blijkbaar is het dus bij de meerderheid zichtbaar en zat ik ernaast.
Ik heb ze alleen op mijn duimen ontdek ik nu
IK ging even checken, maar vergat dat ik altijd nagellak op heb. Ik heb voor nu gegokt op: op sommige wel
Ik heb daar dus nooit bewust naar gekeken. Ik heb het alleen op mijn duimen en mijn linkerwijsvinger.
heb jij vandaag gepoept?
- nee
- ja, 1x
- ja, 2x
- ja, meer dan 2x
0 stemmers
Wat heb jij laten doen of doe je vaak?
- Make-up
- Nepnagels
- Haar geverfd
- Extensions of andere vorm van nephaar
- Zonnebank, spray tan of andere bruining
- Nepwimpers
- Permanente make-up
- Lippen op laten spuiten
- Facings, tanden gebleekt of iets anders aan je tanden
- Cosmetische operatie aan je borsten
- Cosmetische operatie aan je gezicht
- Cosmetische operatie aan een ander deel van je lichaam
- Anders, namelijk:
- Niks, ik ben puur natuur
0 stemmers
Fillers in m’n traangootjes! Is geen cosmetische chirurgie en ook geen lipfillers, maar wel fillers dus.
Telt niet!
Ik wil wel graag lipfillers, traangootjes en microblading Dit jaar sowieso een van de 3.
Beugel hebben (gehad) telt niet bij de tandoptie, of wel?
Oh goeie! Eigenlijk wel als het puur cosmetisch is.
Benieuwd naar wat degenen met ‘anders’ hebben laten doen!
Slaap jij op dit moment met je raam
- Open
- Dicht
0 stemmers
Ik heb geen groot raam open maar wel een klein raampje boven het grote raam wat op een kier staat.
Renesse
Ik dacht aan hele boeiende misschien wel excessieve ingrepen hahah. Jammer, minder juicy dan ik hoopte :’)
Ik woon vlakbij een weg waardoor ik helemaal afgeleid raak als ik wil slapen. En ik ben bang voor inbrekers Overdag laat ik het vaak even luchten.
Graag wel zo vaak commentaar dat ik niet veel mijn raam open heb en met een dicht raam slaap.
Dicht. Maar alleen omdat ik op de begane grond aan de straatkant in een stadscentrum slaap. Anders open, heerlijk.
Wenkbrauwen laten epileren/harsen/waxen denk ik.
Kun je geen haakje maken zodat je de deur op een kier kunt zetten?