Ik heb trouwens geen idee wat ik zou willen qua naam. De verbintenis via de naam vind ik inderdaad mooi @anon24802271, maar ik vind het ook weer een beetje stom dat dat juist altijd verwacht wordt en niet feministisch. Maar het is ook wel weer zoals het hoort en ik vind mijn achternaam nou ook niet super mooi en hij wordt bovendien al doorgegeven door mijn broers. Maar het is wel míjn achternaam en waarom zou die inferieur zijn aan die van mijn partner.
Ik heb 1 periode gehad waarin ik me zo slecht voelde dat ik vrijwel stopte met eten. Deels omdat ik geen hap door mijn keel kreeg en deels omdat ik door onzekerheid niet wilde eten. Maar daarnaast ga ik meestal meer eten als ik me niet goed voel.
Ik vraag me af of jullie eigenlijk altijd al op fora hebben meegeschreven, of dat dit redelijk nieuwe voor jullie is! Dus op welke leeftijd ben je begonnen op fora te schrijven? Maakt niet uit welk forum dat is!
- Jonger dan 10
- 10-11
- 12-13
- 14-15
- 16-17
- 18-19
- 20-21
- 22-23
- 24-25
- 26-27
- 28-29
- 30+
0 stemmers
Begonnen op het Neopets forum
Ik weet niet meer precies hoe oud is was, maar ik begon op gosupermodel. (en habbo maar dat was niet echt een forum haha)
Begonnen op HPsite (Harry Potter natuurlijk), eeuwen geleden.
Oh als Habbo meetelt, dan eerst dat en later Neopets.
Eerst op het bokt forum en daarna naar Egf
Ik heb alleen op het egf gezeten. Ik was 11 of 12 en op zoek naar mooie msn plaatjes. Snapte er in het begin ook niks van waarom iedereen maar verhalen aan het typen was.
Heel random, maar heb jij zo’n halve maan op je nagels? Heb altijd het idee dat ik dit om een of andere reden meer bij mannen dan bij vrouwen zie.
Foto van wat ik bedoel
- Ja
- Nee
- Op sommige nagels wel, op anderen niet
0 stemmers
Op een pink kan ik er geen ontdekken, maar ik dacht dat nagels standaard zo’n maantje hadden
Omg ja de jeugdjournaal chat!! Dat vond ik zo leuk. Ik zat daar vroeger een keer met een vriendinnetje op toen we 10 waren ofzo en onze computer stond in de woonkamer. Toen hoorde mijn moeder ons opeens zeggen ‘huh master beer… wat is dat nou weer?’ Er was dus iemand in die chat over masturberen aan het praten hahaha, sindsdien mocht ik niet meer op die chat
Ja dat laatste wist ik inderdaad, maar ik vroeg me dus af bij wie ze zichtbaar zijn en bij wie niet. Maar blijkbaar is het dus bij de meerderheid zichtbaar en zat ik ernaast.
Ik heb ze alleen op mijn duimen ontdek ik nu
IK ging even checken, maar vergat dat ik altijd nagellak op heb. Ik heb voor nu gegokt op: op sommige wel
Ik heb daar dus nooit bewust naar gekeken. Ik heb het alleen op mijn duimen en mijn linkerwijsvinger.
heb jij vandaag gepoept?
- nee
- ja, 1x
- ja, 2x
- ja, meer dan 2x
0 stemmers
Wat heb jij laten doen of doe je vaak?
- Make-up
- Nepnagels
- Haar geverfd
- Extensions of andere vorm van nephaar
- Zonnebank, spray tan of andere bruining
- Nepwimpers
- Permanente make-up
- Lippen op laten spuiten
- Facings, tanden gebleekt of iets anders aan je tanden
- Cosmetische operatie aan je borsten
- Cosmetische operatie aan je gezicht
- Cosmetische operatie aan een ander deel van je lichaam
- Anders, namelijk:
- Niks, ik ben puur natuur
0 stemmers
Fillers in m’n traangootjes! Is geen cosmetische chirurgie en ook geen lipfillers, maar wel fillers dus.
Telt niet!