Haha same, zo stom. Ik kan mij echt niet herinneren wanneer ik voor het laatst géén nagellak op had.
Nee ik zat er ook tot 2001 en bij ons werd het ook wel eens gezongen!
Edit: ik kan me trouwens niet meer herinneren of we dat echt klassikaal deden of dat het gewoon iets onder de kinderen was zegmaar
Ik heb een toetsenbord met 1 afgebroken pootje en dat is echt het enige minpunt aan die baan
bij de Russische versie hadden wij ook onze armen over elkaar en stampten we op de grond, zo erg als je er later op terug kijkt. Maar op dat moment was je je echt van geen kwaad bewust!
Ik word hier zooo agressief van. Die eigenschap wil ik echt veranderen aan mezelf haha. Dat ik me zo op kan winden om stomme mensen op internet.
Maar o wee als je hem racistisch noemt want hij komt elke week bij de Chinees en zijn zoon heeft Marokkanen in het voetbalteam hoor!
Wij zongen het wel in het Frans en Duits en als klap op de vuurpijl: Happy birthday to you in de wei staat een koe, en die koe zegt i love you, happy birthday to you.
Nog steeds mijn favoriet die.
Wij hadden ook een zweedse: Heuna beuna heuneu
???
Dit is voor mij ook de reden dat ik bij de laatste poll op nee heb gestemd.
Maar dat zingen Fransen dus ook niet he
Wij hadden ook heute kneute knäckebrod? Ofzo?
Ontbijten jullie iedere dag?
- Ja altijd
- Vaak wel
- Soms
- Nee nooit
0 stemmers
(Ik heb het hier over de normale dagen. Feestdagen zoals een kerstontbijt reken ik niet mee.)
Mijn huidige vrienden ken ik van/door:
- De basisschool
- De middelbare school
- Mijn vervolgopleiding
- Een cursus/hobby
- Werk of een bijbaan
- Uitgaan
- Het internet (website, forum, datingapp)
- Familie (je bent familie met deze persoon)
- Hij/zij is een buurman/buurvrouw
- Via-via
- Anders
0 stemmers
Ik wil het wel maar ik heb sochtends nooit honger en maak er daarom ook geen tijd voor vrij. Eet meestal voor het eerst iets rond 12:00
Mijn dispuut! Mijn oudste vrienden vd middelbare school hebben me helaas afgelopen jaar iets te hard laten vallen dus die tel ik maar niet meer mee
Van mijn studentenvereniging ken ik de meeste vriendinnen, nog een paar van de middelbare school waar ik graag mee omga of uit mijn oude basketbal team.
Ik ben heel goed bevriend met mijn voormalig stiefzusje! Onze ouders zijn al jaren uit elkaar maar wij zien elkaar elke week nog.
ik vind dit altijd best een lastige vraag, omdat ik niet echt echt echt vriendinnen heb. Ik heb wel ‘vriendinnen’ op school waar ik af en toe mee afspreek en die ik in groepsverband via whatsapp spreek zeg maar. maar niet iemand die ik persoonlijk app en waar ik regelmatig mee afspreek. gelukkig wel een hele lieve familie en lieve vriend met leuke vrienden!
Maar het niet hebben van echte vriendinnen vind ik oprecht best vaak wel lastig en jammer. en ik weet eerlijk gezegd ook niet waar ik ze op dit moment nog moet ontmoeten terwijl ik dat echt wel graag zou willen
Dat was bij ons: bonne Annie ver seeeer, kwam er pas later achter dat dat bonne anniversaire moest voorstellen haha
@Banananana @Dotje o ja dispuut en vereniging hadden er wel bij gemoeten!
@Taksi ik herken je gevoel wel, maar ik heb het dan meer met echt ‘diepe’ vriendschappen. Ik heb nooit een bff gehad en ik ben altijd wel jaloers op het soort vriendschappen dat je in series en op tv ziet. Dat je echt een paar vrienden hebt op wie je altijd kan bouwen en wie je alles vertelt. Maar soms vraag ik me ook af of ik daar wel het type voor ben, haha. Heb namelijk in de praktijk nooit de behoefte om m’n hart bij iemand uit te storten. Maar die liefde en die vanzelfsprekendheid die bij zo’n relatie hoort vind ik wel heel bewonderenswaardig.