Ik had dit met verven/verfen. Zo vaak opgezocht haha. Inmiddels weet ik het wel.
@Taksi Dit gevoel ken ik wel echt! De meeste vriendschappen die ik heb zijn heel langdurig en onvoorwaardelijk. Ken de meeste echt al van de basisschool. Allemaal andere levens gaan leiden door heel Nederland dus wij zien elkaar helaas niet zo vaak. Als we elkaar zien is het heerlijk! We begrijpen elkaar als geen ander en onze gesprekken gaan heel vaak diep. Echter, ben ik naast deze vriendschappen niet iemand die veel deelt als ik mensen net leer kennen. Vind het lastig om daarom nieuwe vrienschappen op te bouwen omdat zoiets vaak wel verwacht wordt, maar ik dat niet altijd op kan brengen. Bij mijn vriend lucht ik mijn hart en met een paar andere vriendinnen die ik via via of via mn studie ken, ga ik geregeld âchillen, drankjes doen, tv kijken etcâ maar daarnaast heb ik dus niet zo veel vriendinnen die ik even kan appen als ik zin heb om gewoon even thee te drinken of te kletsen (de ene keer diepgaand en de andere keer lekker oppervlakkig). Mijn ervaring is dat ik het lastig vind om mensen te ontmoeten met wie je op deze leeftijd (25+) nog raakvlakken hebt en met wie je dus op hetzelfde level zit en die je dus weer helemaal moet leren kennen en zij jou. Lastig verhaal, maar de ene keer heb ik echt behoefte aan nieuwe vriendschappen en de andere keer ben ik blij dat ik lekker alleen op de bank kan hangen zonder verplichtingen naar iemand toe.
Koop jij elk jaar een nieuwe bikini/nieuw badpak?
- Ja, omdat ik dit leuk vind
- Ja, ik wil elk jaar een bikini/badpak volgens de laatste mode
- Ja, je kan nooit genoeg bikiniâs/zwempakken hebben
- Nee, ik zwem/zon nooit
- Nee, ik doe langer dan 1 jaar met mijn zwemkleding
- Nee, het boeit me niet zo
- Anders
0 stemmers
Heb jij voor dit jaar al een nieuwe bikini/badpak gekocht?
- Ja
- Nee, ga ik ook niet doen
- Nee, maar ga ik nog wel doen
0 stemmers
Hoeveel geld bested je maximaal uit aan nieuwe badkleding (broekje + topje of badpak)?
- 25 euro
- 50 euro
- 75 euro
- 100 euro
- Ik heb geen max! Yolo
0 stemmers
Ik heb nu zowel ja als nee gestemd haha. Ik doe sowieso langer dan een jaar met een bikini, heb bikiniâs van jaren geleden, en soms koop ik er een nieuwe bij als ik een leuke zie (wat ik vorig jaar heb gedaan).
Ik ben al blij als ik een bikini kan vinden die ik pas. Afgelopen jaar had ik mega veel geluk bij de bijenkorf in de sale en dan doe ik wel weer minstens 3 jaar met dit setje.
Ik kan niet echt antwoord geven op je polls haha.
Bij de eerste; anders. Het ligt eraan wat ik tegenkom. Ik vind bikiniâs kopen niet leuk, pas wel elke jaar nieuwe topjes of broekjes maar het zit niet vaak goed/mooi. Ik heb jaren met een bikini gedaan (in 2013 gekocht) en die kan ik aankomend jaar ook nog aan. Ik heb 2 jaar geleden een topje gekocht en dat doe ik ook aankomende zomer weer aan (met een ander broekje dat 7 jaar oud is).
(en je tweede vraag:) Maar ik wil ook wel een nieuw setje of een badpak, maar het is maar net afhankelijk van of ik iets tegenkom.
Edit: en meestal kijk ik naar een topje voor max 30 euro. Een badpak heb ik niet echt nodig dus die ook 30 euro. Het ligt er weer aan wat ik tegenkom :â)
Ik schrijf altijd ongelooflijk
Samenvatting
maar weet dat ongelofelijk ook correct is
Ik wil graag een mooi badpak/bikini dat past, maar aan de andere kant vind ik het zonde om geld te besteden aan iets dat ik misschien een keer per jaar zou dragen
Ik heb vorige week een nieuw setje gekocht omdat de bikiniâs die ik had (van 11 en 9 jaar oud) te groot zijn geworden. Schrok me het lazarus van de prijs, die oude bikiniâs had ik bij de kringloop gehaald voor een euro.
Ik heb best veel badkleding omdat ik bij mijn vorige werk dat elke dag aan moest. Ik heb wat nettere voor werk, wat stevig zittende voor surfen en nog gewoon wat leuke voor de mooi. Veel is ook echt oud/versleten/verkleurd door de zon, sommige waar ik op uitgekeken was heb ik aan mijn zusje gegeven. Nu passen de topjes niet meer goed want mân borsten zijn gegroeid doordat ik nog borstvoeding geef. Alles van H&M trouwens.
@Mhysa zijn van die shaping badpakken van H&M niks? Die vind ik er vaak wel mooi uitzien! Primark heeft geloof ik ook shaping badpakken.
Twee weken geleden heb ik gesolliciteerd ergens en een dag later werd ik meteen uitgenodigd voor een gesprek, wat over twee weken is. Ik dacht dat ik destijds een bevestiging had gestuurd maar kom er nu achter dat ik dit helemaal vergeten ben. Ik ben bang dat als ik nu nog een bedank e-mail en bevestiging van datum en tijdstip stuur, dat het overkomt alsof ik helemaal niet geĂŻnteresseerd (wat niet zo is) en lui ben. Maar ik dacht oprecht dat ik het gedaan had. Aan de andere kant lijkt het me ook niet netjes om niets te sturen? Wat moet ik doen?
- Alsog een bedankt e-mail sturen voor de uitnodiging + bevestiging van de afspraak
- Nu niets sturen, maar pas een paar dagen voor het gesprek
- Anders (wat dan???)
0 stemmers
Oke, nu al erg unaniem. Had het even nodig om dit te lezen denk ik haha maakte mezelf er helemaal gek mee. Mail is verstuurd in elk geval. Beter laat dan nooit
Ja ik ontbijt wel 3 keer
Ik weet dat het âmatâ is, helaas klinkt het (vind ik) voor geen meter.
Hoeveel mailadressen gebruiken jullie? Ik heb er privé twee (één serieus, één voor webshops enzo die je dan ook weer gaan bestoken met nieuwsbrieven en dat soort onzin), dan heb ik twee banen waarvan ik ook weer twee mailadressen heb. En dan nog één van mijn oude en één van mijn nieuwe studie. Zes dus, veel te veel.
Ik bedoel nu echt hoeveel je er in gebruik hebt. Ik heb er zelf ook nog wel een paar anonieme ooit aangemaakt, maar daar doe ik niet zo veel mee. Zo heel af en toe kijk ik er op of gebruik ik ze voor een gratis proefabonnement voor Videoland ofzo.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Meer dan 8
0 stemmers
@Salty ja dit dus, het blijft allemaal zo oppervlakkig en ik zou zo graag iemand willen waarvan je gewoon weet die kan ik 24/7 opbellen voor wat dan ook. Of idd even snel mee kan chillen ofzo!
maar idd ik ben zelf 23 en waar vind je die 123 haha
Ja jeetje. En vind je zo iemand of creĂ«er je zoân relatie samen?!
Hier! ben je wel eens naar een meeting geweest bijv? Ik ben wel eens een paar keer naar een kleine meeting geweest maar dat is helaas weer verwaterd.
haha die creĂ«er je samen denk ik, en ik denk ook zeker niet dat die er âpoefâ is hoor! maar je meot ergens beginnen haha