Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik bestel altijd een grote portie (30 stuks) bij de poffertjeskraam haha

2 likes

Hangt bij mij erg af van het moment. Rond 16u heb ik het meeste trek in chips, verder gaat snoep er altijd wel in. IJs ook wel maar toch meer in de zomer.

3 likes

Ik las alle keuzes hardop en mijn vriend koos steeds het tegenovergestelde. Dus nu zijn we blij dat we in theorie niet hoeven te delen :joy:

11 likes

Ik kan nu alleen maar denken aan Bonnie d’r vlog van laatst en dat ze vijf poffertjes wilde :sweat_smile:

8 likes

Bijenkorf of Hudsons Bay of via internet. Ik draag geen goedkoop ondergoed want dat zit kut en blijft niet lang mooi.

2 likes

Zouuuuut!! altijd haha, zout is mijn verslaving.

En @Geo ik heb dit ook met mijn vriend dus in de bios heb ik lekker altijd mijn eigen zouten popcorn en hij m&ms of snoep ofzo. Heerlijk niet delen.

Hahahah ja qua popcorn eet mijn vriend ook altijd zout (wel allebei onze eigen bak) maar verder koos hij vaak ijs en snoep, dus in theorie zouden we niet hoeven delen :joy:

1 like

Ik ben geen hele grote eter maar ik eet een zak van 36 alleen op omdat ik het niet zo zwaar op de maag vind. Geen idee of dat gek is maar maakt me ook eigenlijk niks uit haha

1 like

Heb jij een afstudeerborrel gegeven toen je afgestudeerd was?

• Ja
  • Nee, maar wel op een andere maniet gevierd, namelijk …
  • Nee

0 stemmers

Ik heb het gecombineerd met m’n verjaardag (was toevallig zelfde week). Dus aan de ene kant wel, maar niet specifiek alleen voor m’n afstuderen. Weet ook niet of ik dat zo groot aangepakt zou hebben.

2 likes

Ik hoef het eigenlijk allemaal nooit, behalve chocolade. Maar dat was nergens een optie haha

3 likes

Ik heb mijn ouders, schoonouders, zus, schoonzus en zwager plus partners en kinderen mee uit eten genomen!

1 like

Leuk! Ik was vorig weekend geweest in Paradiso :raised_hands: Veel plezier

1 like

Ken jij de volgende nummers?

Runrig - Loch Lomond

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dougie MacLean - Caledonia

• Ja
  • Nee

0 stemmers

The Corries - Wild Mountain Thyme

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Skipinnish - Walking on the Waves

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Fleet Foxes - Mykonos

• Ja
  • Nee

0 stemmers

The Avett Brothers - I and Love and You

• Ja
  • Nee

0 stemmers

First Aid Kit - Emmylou

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Rapalje - Wat zullen we drinken

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wolfstone - Gillies

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vangelis - Conquest of Paradise

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb hier geen reden voor, maar ben gewoon benieuwd!

3 likes

ik stem Pluto omdat ik hem nog altijd als planeet beschouw, vind het zo stom dat ze hem die naam ontnomen hebben. Hoezo kan je opeens geen planeet meer zijn. Vind hem ook wel mooi, zowel naam als uiterlijk:

29 likes

Voor iedereen die hier nee stemt, waarschijnlijk ken je het wel:

19 likes

En hij staat in de top2000!

Ik zat eraan te denken om bij alles een link te doen maar vond het teveel moeite ;p

1 like

anders kan je denken dat het lijkt op iets da je door een verrekijker/microscoop ziet? Maakt het meteen minder eng vind ik

Ik krijg er zowel een naar als een geruststellend gevoel van ofzo haha? Hoe mooi en groots die planeten zijn en dat ze er al zo lang zijn en nog zo lang zullen blijven. Dat zet je eigen leven, zorgen en strubbelingen weer wat in perspectief.

6 likes

Dankjewel, ik vond het echt heel tof! Jij ook?

1 like